Problem z odkręceniem półosi

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#21

Post autor: scghost »

:good:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
FreeKO
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
BMW: E46 325ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#22

Post autor: FreeKO »

Dobra mam jednak jeszcze jedno pytanie żeby nie zaczynać nowego tematu.Do 330ci sa jakieś inne wahacze/półoś niż do 325,323 itd.?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#23

Post autor: maniek21112 »

Tak, półosie i wahacze wzdłużne. 325xi, 330i, 330xi, 330d, 330xd ma to samo.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
FreeKO
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
BMW: E46 325ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#24

Post autor: FreeKO »

A półoś wyciągnięta z manuala różni się jakoś od automatu?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#25

Post autor: maniek21112 »

Tak.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
FreeKO
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
BMW: E46 325ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#26

Post autor: FreeKO »

A więc problemów ciąg dalszy hah.
Na flanszy podobno powinno znajdować się zabezpieczenia którego u mnie nie ma.
I teraz pytanko, jeżeli faktycznie to zabezpieczenie wpadło do dyfra, to jak odkręcić ten "dekiel" żeby nie zdejmować całego dyfra? :)
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#27

Post autor: Flaczek »

Te zabezpieczenie nie ma szans spaść przy wyciąganiu.
Awatar użytkownika
FreeKO
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 23 sty 20, 15:57
BMW: E46 325ti
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Płeć:

#28

Post autor: FreeKO »

Mam taki niepełny oring,to to?

Wole się dowiedzieć niż później kupować nowy dyfer hah
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#29

Post autor: Flaczek »

Tak, to to :D
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#30

Post autor: scghost »

rob panie zdjecia jak cos piszesz bo potem nie wiadomo czy cos zepsules czy tak ma byc :lol: :lol: :lol: :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”