problem z odczytem korekcji wtrysków/ kod ima

marcinGno
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:58
BMW: 320d m47n
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Lokalizacja: Gniezno

#11

Post autor: marcinGno »

Na moim miejscu sklanial bys sie do wymiany tylko tych slabych wtryskow? Czy moze lepiej bylo by kupic 4 wtryski uzywane z jednego silnika?
Auto najprawdopodobniej będzie wystawione na sprzedaż po wakacjach, wiec wiadomo chcialbym wydać jak najmniej, ale też nie chce sprzedawać komuś bubla.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#12

Post autor: maniek21112 »

Ja w takim przypadku najpierw zaktualizowałbym dde żeby był podgląd na wszystkie, później wymiana najgorszego, czyli wg mnie okaże się to nr 1. Zrób też test przelewowy, może pomoże w decyzji.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
marcinGno
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:58
BMW: 320d m47n
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Lokalizacja: Gniezno

#13

Post autor: marcinGno »

Witam, mały update:
Maniek, miałeś racje co do wtrysku na pierwszym cylindrze. Dziękuję Ci bardzo za pomoc, problem wydaje się być rozwiązany, ale poszedłem trochę inną drogą.

Nie chciałem aktualizować dde ze względu na chip, pomyślałem sobie, że zaryzykuje i kupię w ciemno wtrysk i podmienię go na pierwszym cylindrze.
Wziąłem się do roboty, wtrysk wymieniłem. Po drodze przekonałem się że zakup klucza dynamometrycznego jest konieczny (ukręcona śruba kolektora dolotowego, więcej szczęścia jak rozumu - udało się wyjąć).

Samochód zaczął równo pracować a dym pojawia się tylko powyżej 3,5tys i jest to lekki "bąk" - tutaj obstawiam kwestie mocnego programu.
Co do korekcji to przed przystąpieniem do pracy wyglądało to tak:

https://zapodaj.net/f9f9088fddd74.png.html
Po skończonej robocie nagle inpa zaczęła pokazywać 1 cylinder :shock: a i korekcja na 3 mocno się poprawiła.
https://zapodaj.net/a81b3a8018b8c.png.html
Mam nadzieję że będzie już ok.

Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#14

Post autor: maniek21112 »

Ale kody już zgadzają się? Wpisałeś jak trzeba dla wszystkich?
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
marcinGno
Bywalec forum
Posty: 22
Rejestracja: 18 kwie 18, 11:58
BMW: 320d m47n
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Gniezno
Lokalizacja: Gniezno

#15

Post autor: marcinGno »

Tak, kody się zgadzają :)
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#16

Post autor: maniek21112 »

:good:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diagnostyka”