Problem z M52B25TU, sondy, czujniki temp
-
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 9 lis 15, 22:21
- BMW: E46 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Witam, jakis czas temu pisałem o moim problemie w e46 323 z lpg, kilka rzeczy ustąpiło ale w raz dalej są problemy, opisze w miarę krótko i czytelnie problem moze ktoś miał podobnie to prosił bym o pomoc bo juz 3 mechanikow rece rozkłada. OK do rzeczy
od pol roku pali sie check, bledy jakie wyskakuja to Sonda 1 2 przed katem limit przekroczony raz były nawet bledy Sond za katem ale to raz i raz miałem bład wałka rozrzadu. W silniku były robione następujące rzeczy : wymiana krokowca, czyszczenie przepustnicy, disy, wymiana odmy na nowa , nowe uszczelki pod kolektor, nowa guma za przepływką i ogolnie było sprawdzane na nieszczelność, wszystko jest ok, przepływka tez nowa i zawsze po jakiej kolwiek naprawie check powraca po 20 min i zawsze Sondy pokazuje.
Kolejny problem jest taki ze auto po calej nocy jak jest totalnie zimne to po podlączeniu do kompa wszystkie czujniki temperatury jakie są ( wody oleju powietrza itd) pokazują już ponad 100 stopni przez co jak jest zimno auto cięzko pali i przez 2-3 min jest MEGA zamulone nie ma mocy i szarpie nim jak się jedzie, po tych 2-3 min wszystko wraca do normy, problem ten też jest jak auto jest ciepłe i odpale go to przez chwile jest muł , na lpg wszystko dziala jak należy. Jeden z mechaników mi zasugerował ze sterownik silnika pada i trzeba kupować nowy, czy to ma jakieś powiązanie ??
Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł co to moze być to pomozcie bo mi juz sil brakuje na ten samochod
od pol roku pali sie check, bledy jakie wyskakuja to Sonda 1 2 przed katem limit przekroczony raz były nawet bledy Sond za katem ale to raz i raz miałem bład wałka rozrzadu. W silniku były robione następujące rzeczy : wymiana krokowca, czyszczenie przepustnicy, disy, wymiana odmy na nowa , nowe uszczelki pod kolektor, nowa guma za przepływką i ogolnie było sprawdzane na nieszczelność, wszystko jest ok, przepływka tez nowa i zawsze po jakiej kolwiek naprawie check powraca po 20 min i zawsze Sondy pokazuje.
Kolejny problem jest taki ze auto po calej nocy jak jest totalnie zimne to po podlączeniu do kompa wszystkie czujniki temperatury jakie są ( wody oleju powietrza itd) pokazują już ponad 100 stopni przez co jak jest zimno auto cięzko pali i przez 2-3 min jest MEGA zamulone nie ma mocy i szarpie nim jak się jedzie, po tych 2-3 min wszystko wraca do normy, problem ten też jest jak auto jest ciepłe i odpale go to przez chwile jest muł , na lpg wszystko dziala jak należy. Jeden z mechaników mi zasugerował ze sterownik silnika pada i trzeba kupować nowy, czy to ma jakieś powiązanie ??
Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł co to moze być to pomozcie bo mi juz sil brakuje na ten samochod
Moje BMW - http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=18913
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić przez co komp pokazuje takie temperatury.
Dopiero po wyeliminowaniu tego problemu będzie można zająć się innymi sprawami.
Dopiero po wyeliminowaniu tego problemu będzie można zająć się innymi sprawami.
-
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 9 lis 15, 22:21
- BMW: E46 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Mechanik ktory mi to sprawdzal nie mial pojecia , wykluczyl to ze nagle wszystkie czujniki by sie uszkodziły.. Auto ogolnie normalnie jezdzi nie ma problemow, problem jest tylko jak rano odpalam jak jest zimnym silniku, nie rowno chodzi nie ma mocy muli i szarpie
Moje BMW - http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=18913
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Jeżeli problem jest na zimnym,a po nagrzaniu wraca do normy, to mogą być sondy.
Natomiast trzeba je sprawdzić aby na 100% wytypować winowajcę.
Czy ew. wzrosło Ci spalanie PB ?
W razie "W" mam 2 nowe sondy na sprzedaż w dobrej cenie. (przed katem)
Natomiast trzeba je sprawdzić aby na 100% wytypować winowajcę.
Czy ew. wzrosło Ci spalanie PB ?
W razie "W" mam 2 nowe sondy na sprzedaż w dobrej cenie. (przed katem)
-
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 9 lis 15, 22:21
- BMW: E46 323Ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
Marc mam w domu juz 4 sondy, na aucie sa kolejne 2, 2x kupowalem po 2 szt, Ori uzywane.. a spalanie wydaje mi się wieksze także nie wiem czy to sondy, 2x kupil bym uszkodzone ?
Moje BMW - http://e46forum.pl/viewtopic.php?t=18913
a ja bym Ci radził jednak w pierwszej kolejności zająć się tymi czujnikami temp., bo to wbrew pozorom bardzo ważny odczyt dla kompa
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 13 Odpowiedzi
- 3980 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 1279 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AVAR
-
- 0 Odpowiedzi
- 981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: olo_1234
-
- 16 Odpowiedzi
- 3391 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dawidd
-
- 3 Odpowiedzi
- 3375 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 9 Odpowiedzi
- 2735 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2694 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 819 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Janek Terror
-
- 1 Odpowiedzi
- 1189 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5