Problem z licznikiem po montażu alu ramek [318d 05r]

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#21

Post autor: scghost »

albo trzeba cos rozebrac i zlozyc wystarczającą ilosc razy :lol: :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Awatar użytkownika
GruFx
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 15 lip 16, 15:28
BMW: BMW E46 M47N CR
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Gryfino
VIN: PR33342

#22

Post autor: GruFx »

W moim wypadku z 10 :D Ale się opłaciło:)
Obrazek
skkt1
Bywalec forum
Posty: 170
Rejestracja: 22 sie 13, 23:41
BMW: 316i/325i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
VIN: AX22363

#23

Post autor: skkt1 »

I ja coś dorzucę na temat licznika, bo sytuacja bardzo podobna.
Trafił mi się kiedyś taki oto licznik 6985643 z końca produkcji. Wziąłem głównie dla BFD gdyż lcm już kiedyś wymieniłem na taki obsługujący tą funkcję.
Podkreślam że nie odpinałem aku podczas zmiany. Pierwsze podpięcie i lipa, temp wyświetlana -40stopni i brak możliwości przełączania manetką bc, pierwsza myśl - licznik uszkodzony, podpiąłem się z ncs-em i zacząłem trochę w ciemno zmieniać w AKMB wszystko co mogło być związane z temp. zewnętrzną, ale bez efektu. Podłączyłem spowrotem swój licznik i temp +26 czyli ok. Ponownie zmieniłem i tym razem bc zaczęło działać, ale temp -30, więc nadal lipa, jeszcze parę razy odpinałem i za każdym razem inna temp. -30 -27 -35. Po przeczyszczeniu wtyczek kontaktem, za którymś razem zaczęło pokazywać właściwą temp (+26). Dodam jeszcze że ta czarna wtyczka wpinała się dużo ciężej w nowy licznik.

Mam jeszczę jedną zagwozdkę, gdyż mój oryginalny licznik ma 294tys. i taki przebieg chciałbym mieć w nowym, przebieg nowego to 190tys. Pasoftem nie da rady, ale może ma ktoś z forumowiczów programator, żeby zrobić tak jak powinno być.
Awatar użytkownika
GruFx
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 15 lip 16, 15:28
BMW: BMW E46 M47N CR
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Gryfino
VIN: PR33342

#24

Post autor: GruFx »

skkt1, Witam, powiem że z podłączeniu kostek coś musi być mi też za każdym razem wpinało się ciut źle choć niby się trzymało i zabezpieczenie prawidłowo się zapinało. Fakt za ostatnim razem jakoś to tak lepiej i luźniej się wpięło :-) Ale objawy temperatury minusowe praktycznie jak u mnie.

Jeżeli chodzi o programowanie to ja zielony jestem :sorry: Gdzieś kiedyś tylko czytałem że do nowego licznika trzeba numer VIN auta przypisać i wtedy zaprogramuje się prawidłowy przebieg auta. Ale jak to zrobić to nie wiem. Myślę że z tą kwestią trzeba by podbić domaniek21112,
O dłuższego czasu planuję się ciut podszkolić w INPA czy też NCS Expert i tego typu podobne, wyszukać jakieś filmiki instruktażowe ale jakoś ciągle czasu brak. Korzystam tylko z tej appki pod Android, BTool chodzi mi niby elegancko ale DPF nie jestem w stanie wypalić :-( Ale to temat na inny dział i post.
Pozdrawiam.
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”