Problem z klimatyzacją.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
wyszarpac, odpiac wtyczki, podpiac nowy panel i wcisnac na miejsce
Najlatwiej chyba wyciagnac schowek pod panelem i tamtedy reka wypchac panel klimy, albo wykrecic radio.
Najlatwiej chyba wyciagnac schowek pod panelem i tamtedy reka wypchac panel klimy, albo wykrecic radio.
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Czas zmiany jest poniżej 5 minut. Potrzeba szeroki płaski śrubokręt i wyjdzie. Tylko nie szarp za mocno w jednym miejscu bo zostaną ślady na desce.
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Albo wyjąć schowek na okulary- jest na wcisk a klime od tyłu wypchnąć palcem
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
A faktycznie, tak też wyjmowalem Jeszcze szybciej i prościej
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H525n przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- kamilesp
- Bywalec forum
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Ostrowiec
Panowie, problem jest raczej jakiś mechaniczny. Wygląda to mniej więcej tak... jak by po włączeniu klimy przymykała się jakaś klapka od powietrza i ogólnie na wszystkie kratki bardzo słabo dmucha. Jak tylko wyłączę klimę to słychać jak coś się przestawia i zaczyna już mocno dmuchać tam gdzie ustawie. Czy obieg na klimie jest jakiś inny niż bez? jak to wygląda? Może się tam coś blokuje...
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
A przelozyles juz ten panel?? Szukasz nowego rozwiazania problemu, a nawet pierwszego (najprostszego) jeszcze nie sprawdziles...
Klapkami nawiewu steruja silniczki. Jesli klapki dzialaja w roznych ustawieniach to wniosek jest prosty - sterowanie klapkami jest sprawne i mechanicznie nic ich nie blokuje.
Widocznie soft w panelu sie wysypal i po wlaczeniu klimy blokuje klapki.
Klapkami nawiewu steruja silniczki. Jesli klapki dzialaja w roznych ustawieniach to wniosek jest prosty - sterowanie klapkami jest sprawne i mechanicznie nic ich nie blokuje.
Widocznie soft w panelu sie wysypal i po wlaczeniu klimy blokuje klapki.
- kamilesp
- Bywalec forum
- Posty: 162
- Rejestracja: 16 lut 16, 10:03
- BMW: E46 318
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Ostrowiec
Przyczyna chyba znaleziona. Winny na 99% jest czujnik oblodzenia, znajdujący się pod nogami w kabinie. Pokazuje on błędne wskazania i klima non stop chlodzi az nagrzewnica ulega oblodzeniu i blokuje przepływ powietrza. Po wyłączeniu klimy następuje odmarznięcie i wszystko wraca do normy. Dziś postaram się wymienić ten czujnik i dam znać co i jak.
-
- Specjalista
- Posty: 5238
- Rejestracja: 9 kwie 11, 9:07
- BMW: 330ci 535d
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom Wieniawa
Gdzie masz ten czujnik?
Są dwa czujnjki w nagrzewnicy - takie długie - jak one szfankują to moze klima zamarzać. Jest czujnik temp wewnątrz - w panelu.
Jak postawiłeś taką diagnoze? Pod komputerem sprawdzales parametry pracy?
Są dwa czujnjki w nagrzewnicy - takie długie - jak one szfankują to moze klima zamarzać. Jest czujnik temp wewnątrz - w panelu.
Jak postawiłeś taką diagnoze? Pod komputerem sprawdzales parametry pracy?
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki
-
- Weteran
- Posty: 5880
- Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
- BMW: e46 318d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Warszawa
Mi latrm przy upałach tak zamarza. Eymieniłem ten czujnik, zawór rozprężny i panel... Na wiosne wymienie osuszacz bo tu upatruje przyczyny
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 23 Odpowiedzi
- 9196 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Chacko
-
- 1 Odpowiedzi
- 954 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 2251 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 1 Odpowiedzi
- 1322 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2255 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PatrykO2
-
- 6 Odpowiedzi
- 2935 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MichaStunt
-
- 6 Odpowiedzi
- 1731 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 1154 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 10 Odpowiedzi
- 6590 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pepo1000