Problem z kalibracją xenonów
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sty 13, 13:06
- BMW: e46 320d 150km
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wołów
Witam
Sprawa dotyczy E46 320D Touring, Lift.
VIN WBAAP71030JL30844
Auto mam dopiero 3 tygodnie, po kupnie miałem wrażenie że świecą za wysoko i już od początku kierowcy dawali mi do zrozumienia, że ich oślepiam, od razu pojechałem do 2 stacji diagnostycznych i w obu powiedzieli mi, że poziomowanie działa i jest pod "sznurek".
W ostatnich mrozach chyba padło poziomowanie bo lampki zjechały w dół, w piątek w serwisie Boscha w Wołowie byłem na naprawie czujnika w przednim kole - pourywały się połączenia podczas mrozów, panowie niby to naprawili i skalibrowali, efekt jest taki że światła świecą nadal zdecydowanie za wysoko i co chwila mi ktoś "mryga".
Czy może ktoś polecić ogąńięty warsztat (Wołów, Lubin , ew. Wrocław), który jest w stanie sprawdzić i poprawnie skalibrować xenonki w mojej E46. Lampy są fabryczne ze spryskiwaczami, samopoziomowaniem itd.
Z BMKI jestem bardzo zadowolony (wcześniej rozbijałem sie 15 letnim civikiem i 10 letnią vectra DI (padla pompa, pekl blok silnika, potem urwal sie lancuszek - maaasakra, handlarzy ktorzy po to przyjechali zegnalem ze lzami w oczach ;D )
Sprawa dotyczy E46 320D Touring, Lift.
VIN WBAAP71030JL30844
Auto mam dopiero 3 tygodnie, po kupnie miałem wrażenie że świecą za wysoko i już od początku kierowcy dawali mi do zrozumienia, że ich oślepiam, od razu pojechałem do 2 stacji diagnostycznych i w obu powiedzieli mi, że poziomowanie działa i jest pod "sznurek".
W ostatnich mrozach chyba padło poziomowanie bo lampki zjechały w dół, w piątek w serwisie Boscha w Wołowie byłem na naprawie czujnika w przednim kole - pourywały się połączenia podczas mrozów, panowie niby to naprawili i skalibrowali, efekt jest taki że światła świecą nadal zdecydowanie za wysoko i co chwila mi ktoś "mryga".
Czy może ktoś polecić ogąńięty warsztat (Wołów, Lubin , ew. Wrocław), który jest w stanie sprawdzić i poprawnie skalibrować xenonki w mojej E46. Lampy są fabryczne ze spryskiwaczami, samopoziomowaniem itd.
Z BMKI jestem bardzo zadowolony (wcześniej rozbijałem sie 15 letnim civikiem i 10 letnią vectra DI (padla pompa, pekl blok silnika, potem urwal sie lancuszek - maaasakra, handlarzy ktorzy po to przyjechali zegnalem ze lzami w oczach ;D )
-
- Bywalec forum
- Posty: 435
- Rejestracja: 20 cze 11, 23:36
- BMW: E46 330D
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Miasto: NSZ
Hmmm przy lampach masz jeszcze regulację reczną..
Regulacja po środku - Góra-Dół
Regulacja w błotniku - Lewo-Prawo
może spróbuj samemu po regulować ? Jak sobie ustawisz to niema bata że pójdzie lampa sama wyżej..
Regulacja po środku - Góra-Dół
Regulacja w błotniku - Lewo-Prawo
może spróbuj samemu po regulować ? Jak sobie ustawisz to niema bata że pójdzie lampa sama wyżej..
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Najlepiej jedź gdzieś na równą, długą i rzadko uczęszczaną drogę po zmroku i tam sobie ustawisz tak żeby było nieco poniżej poziomu, czyli żebyś widział odcięcie na asfalcie. Potem możesz podjechać gdzieś na ścianę i tak z 10-15m sprawdzić czy równo świecą, jeśli będzie nierówno(jedna wyżej a druga niżej) to zniż tą za wysoką do poziomu niższej i będzie git. Nie wiem jak po lifcie, ale u mnie jest możliwość kręcenia imbusem 6, jest wygodniej niż pchać palce do gwiazdek Jeśli będziesz uważał że są za nisko to możesz wtedy podnosić je sobie po pół obrotu aż będzie daleko świeciło i nie oślepiało .
Diagnosta uzna że są dobrze jeśli będą świeciły przynajmniej 30m przed pojazd(myślę że się nic nie zmieniło od 2005 roku) na tym jego dziwnym urządzonku
Diagnosta uzna że są dobrze jeśli będą świeciły przynajmniej 30m przed pojazd(myślę że się nic nie zmieniło od 2005 roku) na tym jego dziwnym urządzonku
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
W lampach ksenonowych oprócz samo-poziomowania jest również ręczne ustawienie lamp.
Na stacji diagnostycznej nie powinni mieć problemu ze sprawdzeniem i ustawieniem.
Jeżeli naprawili Ci czujnik i świeci za wysoko to pozostaje ręczne ustawienie.
Sprawdź błędy pod kompem czy aby faktycznie naprawili czujnik.
Na stacji diagnostycznej nie powinni mieć problemu ze sprawdzeniem i ustawieniem.
Jeżeli naprawili Ci czujnik i świeci za wysoko to pozostaje ręczne ustawienie.
Sprawdź błędy pod kompem czy aby faktycznie naprawili czujnik.
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 107
- Rejestracja: 2 kwie 11, 9:36
- BMW: czerwone e46
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Lublin
- Lokalizacja: Lublin
Też miałem problem z za wysoko świecącymi xenonami...
Byłem w dwóch stacjach diagnostycznych i za każdym razem mówiono mi że ustawienie jest w porządku. Niestety podczas jazdy po zmroku, kierowcy z naprzeciwka ciągle do mnie mrugali sygnalizując że ich oślepiam....
Dopiero podczas serwisu olejowego w ASO BMW mechanicy sami stwierdzili że światła świecą za wysoko i je poprawnie ustawili. Z moich doświadczeń, jedyne co mogę poradzić to - jedź do ASO
Byłem w dwóch stacjach diagnostycznych i za każdym razem mówiono mi że ustawienie jest w porządku. Niestety podczas jazdy po zmroku, kierowcy z naprzeciwka ciągle do mnie mrugali sygnalizując że ich oślepiam....
Dopiero podczas serwisu olejowego w ASO BMW mechanicy sami stwierdzili że światła świecą za wysoko i je poprawnie ustawili. Z moich doświadczeń, jedyne co mogę poradzić to - jedź do ASO
-
- Bywalec forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 15 kwie 12, 15:24
- BMW: e46 2.0d
- Rok produkcji: 99
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Dobczyce
Ja miałem znów tak że jedna lampa ta co oświetlała pobocze świeciła elegancko a druga zaś ta od środka jezdni za blisko i pan z stacji diagnostycznej na przeglądzie sam mi to ładnie ustawił. Samo poziomowanie działało ale najwidoczniej też trzeba czasem ręcznie coś ruszyć i jest teraz ładnie ustawione że ja wszystko widzę. Poszperaj ręcznie przy lampie i tyle
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 30 sty 13, 13:06
- BMW: e46 320d 150km
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wołów
3 z kolei stacja okazala sie normalna -.-, facet ustawil mi elegancko (faktycznie swiecily w kosmos ...), troche doregulowalem lewa strone bo mi zjechal z deko z anisko i jest ok -.-. Dzieki w kazdym razie.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1000 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 1831 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 4 Odpowiedzi
- 3048 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: gczarkowski1
-
- 4 Odpowiedzi
- 12291 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kawbandos
-
- 3 Odpowiedzi
- 2009 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Michu7991
-
- 5 Odpowiedzi
- 2238 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 12 Odpowiedzi
- 7125 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: burak z bawary
-
- 23 Odpowiedzi
- 9593 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 0 Odpowiedzi
- 748 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariuszybu
-
- 7 Odpowiedzi
- 2469 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg