Problem z Hamulcami
-
- Bywalec forum
- Posty: 525
- Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
- BMW: Leon
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Holywood
Witam.
Dopiero co wymieniłem Serwo Pompę w BMW E39 3.0D.
Problem polega na tym iż prawego tylnego koła nie dam rady odpowietrzyć gdyż jest urwany odpowietrznik. Idąc dalej wszystkie przewody moim zdaniem odpowietrzyłem i pampę hamulcową też. Odpalam auto podpompuję pedał 2-3 razy sztywny trzyma na maxa lecz po woli i skutecznie do samego końca się zapada. Po jego odpuszczeniu idzie do góry. Słychać jak by powietrze go pompowało i cisza dalej. Ciągle świeci światło stopu nie ważne czy trzymam stop czy nie. Po zgaszeniu silnika pedał twardy i nie zapada się.
Dopiero co wymieniłem Serwo Pompę w BMW E39 3.0D.
Problem polega na tym iż prawego tylnego koła nie dam rady odpowietrzyć gdyż jest urwany odpowietrznik. Idąc dalej wszystkie przewody moim zdaniem odpowietrzyłem i pampę hamulcową też. Odpalam auto podpompuję pedał 2-3 razy sztywny trzyma na maxa lecz po woli i skutecznie do samego końca się zapada. Po jego odpuszczeniu idzie do góry. Słychać jak by powietrze go pompowało i cisza dalej. Ciągle świeci światło stopu nie ważne czy trzymam stop czy nie. Po zgaszeniu silnika pedał twardy i nie zapada się.
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
Od tyłu prawego należy zacząć odpowietrzanie ponieważ jest najbardziej oddalone od pompy następnie lewy tył prawy przód i lewy przód
-
- Bywalec forum
- Posty: 533
- Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
- BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Warszawa
- VIN: AY01889
- Lokalizacja: WM *****
Niestety tak czy siak musisz coś z tym ukręconym odpowietrznikiem zrobić.
Mam taką propozycję o ile urwany odpowietrznik jest w miarę na równo z zaciskiem ukręcony.
Spróbuj przyspawać małą nakrętkę do urwanego odpowietrznika, wtedy powinno się dać wykręcić.
Próbuj
Syk powietrza słyszysz bo serwopompa zasysa powietrze jak puszczasz pedał.
Z tym świecącym się stopem to musisz zaglądnąć do czujnika który jest nad nogami kierowcy gdzieś nad pedałami.
Mam taką propozycję o ile urwany odpowietrznik jest w miarę na równo z zaciskiem ukręcony.
Spróbuj przyspawać małą nakrętkę do urwanego odpowietrznika, wtedy powinno się dać wykręcić.
Próbuj
Syk powietrza słyszysz bo serwopompa zasysa powietrze jak puszczasz pedał.
Z tym świecącym się stopem to musisz zaglądnąć do czujnika który jest nad nogami kierowcy gdzieś nad pedałami.
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Po wymianie pompy masz porządnie zapowietrzony układ, trzeba każde koło odpowietrzyć, wg kolejności od tego najdalej od pompy do tego najbliżej pompy, metoda przez pompowanie pedałem jest ok, ale tutaj przydałby się zestaw próżniowy i sprężarka, wtedy odpowietrzysz na 100%.
-
- Bywalec forum
- Posty: 55
- Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
- BMW: 323ci
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jaworzno
- VIN: ez68266
Witam,
urwałem już parę odpowietrzników
Trzeba wyciągnąć zacisk na warsztat jest dużo łatwiej to zrobić.
1.Używamy wkrętaków powinno puścić
2. rozwiercamy delikatnie żeby nie uszkodzić gwintu
3. Opcja najgorsza to rozwiercanie i gwintowanie pod nowy odpowietrznik o większej średnicy.
Jak nie masz jak tego zrobić samemu to ogarnie to ślusarz za parę groszy.
urwałem już parę odpowietrzników
Trzeba wyciągnąć zacisk na warsztat jest dużo łatwiej to zrobić.
1.Używamy wkrętaków powinno puścić
2. rozwiercamy delikatnie żeby nie uszkodzić gwintu
3. Opcja najgorsza to rozwiercanie i gwintowanie pod nowy odpowietrznik o większej średnicy.
Jak nie masz jak tego zrobić samemu to ogarnie to ślusarz za parę groszy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 525
- Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
- BMW: Leon
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: Holywood
Obecnie auto oddałem do byłego serwisanta ASO BMW. Walczy z autem półtora dnia. Ciągle czekam na werdykt co się Quf... Stało z heblami. Na 100% Nowe jażmo tył. Reszta napiszę co było . .. . . . . .
Noo i wszystko jasne sam bym sobie nie poradził z układem. Zapowietrzyła sie pompa ABS. Pęchezyk powietrza poleciał do pompy ABS i dupa blada. Dodatkowo zregenerowany został zacisk.
Noo i wszystko jasne sam bym sobie nie poradził z układem. Zapowietrzyła sie pompa ABS. Pęchezyk powietrza poleciał do pompy ABS i dupa blada. Dodatkowo zregenerowany został zacisk.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2050 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Karo
-
- 15 Odpowiedzi
- 5626 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: polus
-
- 0 Odpowiedzi
- 2311 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Pawel1997
-
- 5 Odpowiedzi
- 4981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 2962 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WKRENTEK77
-
- 2 Odpowiedzi
- 1681 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Err
-
- 0 Odpowiedzi
- 1061 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 4 Odpowiedzi
- 1799 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 1 Odpowiedzi
- 809 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1049 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18