Problem z Hamulcami

piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#1

Post autor: piotr850514 »

Witam.

Dopiero co wymieniłem Serwo Pompę w BMW E39 3.0D.
Problem polega na tym iż prawego tylnego koła nie dam rady odpowietrzyć gdyż jest urwany odpowietrznik. Idąc dalej wszystkie przewody moim zdaniem odpowietrzyłem i pampę hamulcową też. Odpalam auto podpompuję pedał 2-3 razy sztywny trzyma na maxa lecz po woli i skutecznie do samego końca się zapada. Po jego odpuszczeniu idzie do góry. Słychać jak by powietrze go pompowało i cisza dalej. Ciągle świeci światło stopu nie ważne czy trzymam stop czy nie. Po zgaszeniu silnika pedał twardy i nie zapada się.
Awatar użytkownika
gczarkowski1
Bywalec forum
Posty: 261
Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Teresin

#2

Post autor: gczarkowski1 »

Od tyłu prawego należy zacząć odpowietrzanie ponieważ jest najbardziej oddalone od pompy następnie lewy tył prawy przód i lewy przód
Gixer010
Bywalec forum
Posty: 533
Rejestracja: 26 cze 14, 22:54
BMW: E46 M43TU->M52TUB25->Subaru Impreza GT TURBO
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: AY01889
Lokalizacja: WM *****

#3

Post autor: Gixer010 »

Niestety tak czy siak musisz coś z tym ukręconym odpowietrznikiem zrobić.
Mam taką propozycję o ile urwany odpowietrznik jest w miarę na równo z zaciskiem ukręcony.
Spróbuj przyspawać małą nakrętkę do urwanego odpowietrznika, wtedy powinno się dać wykręcić.
Próbuj :)
Syk powietrza słyszysz bo serwopompa zasysa powietrze jak puszczasz pedał.
Z tym świecącym się stopem to musisz zaglądnąć do czujnika który jest nad nogami kierowcy gdzieś nad pedałami.
Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3314
Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#4

Post autor: Krzysiek669 »

Po wymianie pompy masz porządnie zapowietrzony układ, trzeba każde koło odpowietrzyć, wg kolejności od tego najdalej od pompy do tego najbliżej pompy, metoda przez pompowanie pedałem jest ok, ale tutaj przydałby się zestaw próżniowy i sprężarka, wtedy odpowietrzysz na 100%.
zielaq
Bywalec forum
Posty: 55
Rejestracja: 19 lis 14, 19:47
BMW: 323ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworzno
VIN: ez68266

#5

Post autor: zielaq »

Witam,


urwałem już parę odpowietrzników :)

Trzeba wyciągnąć zacisk na warsztat jest dużo łatwiej to zrobić.

1.Używamy wkrętaków powinno puścić
2. rozwiercamy delikatnie żeby nie uszkodzić gwintu
3. Opcja najgorsza to rozwiercanie i gwintowanie pod nowy odpowietrznik o większej średnicy.


Jak nie masz jak tego zrobić samemu to ogarnie to ślusarz za parę groszy.
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#6

Post autor: piotr850514 »

Obecnie auto oddałem do byłego serwisanta ASO BMW. Walczy z autem półtora dnia. Ciągle czekam na werdykt co się Quf... Stało z heblami. Na 100% Nowe jażmo tył. Reszta napiszę co było . .. . . . . .


Noo i wszystko jasne sam bym sobie nie poradził z układem. Zapowietrzyła sie pompa ABS. Pęchezyk powietrza poleciał do pompy ABS i dupa blada. Dodatkowo zregenerowany został zacisk.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”