problem z glowica w N42B18

Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#21

Post autor: MARC »

Goły słupek 1500zł kolega ma do sprzedania z tym że odbiór tylko osobisty. Na dzień wczorajszy był jeszcze w aucie... obecnie nie wiem.
Bez kolektorów, wiązek el itd.

Na allegro to niektórzy rozum potracili. Ceny są z kosmosu...
Zawsze możesz zadzwonić do sprzedającego i powiedzieć że kupujesz goły słupek dajesz tyle i tyle oraz czekać na reakcję...
danielo6666
Bywalec forum
Posty: 392
Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
BMW: e46 318i 143KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: mielec

#22

Post autor: danielo6666 »

wiam
oj kolego w szwecji to raczej znależć dobrego mechanika co ogarnie ten silnik to prawqie niemozliwe
wiem bo pracuje tam 9 lat i raczej takie rzeczy to ci zostaje serwis jesli ma to byc pozadnie zrobione no ale koszty to tysiace koron
lepiej sprowadz sobie zregenerowana głowice i wszystkie uszczelki z polski
Krzycho
Bywalec forum
Posty: 114
Rejestracja: 7 cze 10, 19:19
BMW: 318i N42B20 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#23

Post autor: Krzycho »

MARC pisze:Goły słupek 1500zł kolega ma do sprzedania z tym że odbiór tylko osobisty. Na dzień wczorajszy był jeszcze w aucie... obecnie nie wiem.
Bez kolektorów, wiązek el itd.

Na allegro to niektórzy rozum potracili. Ceny są z kosmosu...
Zawsze możesz zadzwonić do sprzedającego i powiedzieć że kupujesz goły słupek dajesz tyle i tyle oraz czekać na reakcję...
Właśnie na allegro ceny tego silnika zaczynają się od 3000zł a najgorsze, że mało kto to rozbiera na części (chyba, że po poważnym wypadku)... o N46 już nawet nie wspomnę.
Obrazek
Obrazek
mariusz731
Bywalec forum
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 12, 21:39
BMW: 316ti compakt
Rok produkcji: 2002
Państwo: Szwecja
Województwo: lubelskie
Miasto: P-wa

#24

Post autor: mariusz731 »

hejka
Troche to trwalo , ale uporalem sie z problemem..... :Yahoo!: narazie jezdze testowo by znalesc jakies niedomagania, ale chyba wszystko z silnikiem jest OK. do wymiany mam jeszcze termostat, i zginela regulacja swiatel :crazy: Swiatla sa zwykle na H7, wiec czujnikow przy wachaczach nie posiada ,wczesniej testowo lampy jechaly w gore i w dol, jest slychac dzwiek silniczkow ale lampy sa opadniete caly czas nie dziala tez reczna regulacja.... wie ktos moze gdzie lezy przyczyna?? Bunia przez zime stala bez aku - czy moglo sie cos rozkodowac? bezpieczniki 9 i 32 sa sprawne,
Jak by ktos przerabial temat rozrzadu to moge podpowiedziec conieco :)
Jajkosinho
Bywalec forum
Posty: 158
Rejestracja: 28 lut 13, 12:12
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#25

Post autor: Jajkosinho »

A ja mam pytanko odnosnie wymiany rozrzadu. Ostatnio kupilem 318i N46 i wlasciciel wymienial rozrzad przy 120 000 ... czy to nie za wczesnie? Przy jakim przebiegu wymienia sie rozrzad w tych silnikach? Dzieki za odpowiedz :)
Krzycho
Bywalec forum
Posty: 114
Rejestracja: 7 cze 10, 19:19
BMW: 318i N42B20 Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok

#26

Post autor: Krzycho »

Chyba nie ma reguły. Robi się to jak dzieje się coś niepokojącego albo zapobiegawczo.

Wysłane z mojego HTC One V za pomocą Tapatalk 2
Obrazek
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”