Problem z alternatorem
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Jeśli temat dotyczy oświetlenia, przejdź do podforum "Oświetlenie".
-
- Bywalec forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 mar 14, 21:07
- BMW: BMW E46 325Ci Coupe
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Skierniewice
- Lokalizacja: Skierniewice
Cześć, chciałbym dowiedzieć się czy przy zamontowanym alternatorze można go sprawdzić dokładniej niż tylko przez pomiar napięcia ? Ponieważ mam taki problem, ze czasami przy wyższych obrotach (powyżej 4 tyś) samochód potrafi na moment stracić moc (szarpnąć) przy czym zapala się kontrolka akumulatora do ponownego odpalenia samochód świruje na obrotach i jeżeli go zgaszę i ponownie odpalę wszystko jest dobrze (komputer nie pokazuje żadnego błędu) ale jeżeli kontrolka wyskoczy kilka razy tak jak miałem ostatnio na autostradzie to po podłączeniu komputera wyskoczył błąd wałka korbowego. Chce sprawdzić alternator ponieważ przy większym obciążeniu również falują obroty i chce wyeleminować uszkodzenie alternatora.
Ostatnio sprawdzałem napięcie na akumulatorze to na biegu jałowym i włączonych światłach, radiu i na niskim biegu wentylatora pokazywał on 13,8, jutro sprawdzę jak to działa na większym obciążeniu i obrotach a także sprawdzę napięcie paska.
Silnik to N42 143 konie.
Ostatnio sprawdzałem napięcie na akumulatorze to na biegu jałowym i włączonych światłach, radiu i na niskim biegu wentylatora pokazywał on 13,8, jutro sprawdzę jak to działa na większym obciążeniu i obrotach a także sprawdzę napięcie paska.
Silnik to N42 143 konie.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7215
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
wyciagnij akumulator i wykrec regulator napiecia (z tylu)
na upartego mozna nawet bez demontarzu alternatora
prawdopodobnie szczotki juz sie koncza, wystarczy wymienic
na upartego mozna nawet bez demontarzu alternatora
prawdopodobnie szczotki juz sie koncza, wystarczy wymienic
-
- Bywalec forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 mar 14, 21:07
- BMW: BMW E46 325Ci Coupe
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Skierniewice
- Lokalizacja: Skierniewice
Wymienilem caly alternator i problem pozostal. Ladowanie na zapalonych swiatlach, radiu i nadmuchu wynosi 14.1 ale zastanawia mnie to ze akumulator w spoczynku ma 12.2, to moze byc jego wina ze przy wyzszych obrotach wywala kontrolke?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 maja 14, 1:06
- BMW: E46 325Ci
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica
Akumulator masz 12V i to normalne, że ma takie napięcie.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
- Jarando
- Moderator
- Posty: 2164
- Rejestracja: 14 lip 15, 18:15
- BMW: G31 530d xDrive
- Rok produkcji: 2017
- Państwo: Irlandia-Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Mallow-Żywiec
- Płeć:
Sprawny akumulator w stanie spoczynku bez obciążenia, powinien mieć napięcie w granicach 12,2V-12,6V, więc Twój wygląda na sprawny.Efka pisze:zastanawia mnie to ze akumulator w spoczynku ma 12.2
Sprawdzałeś czy masa między silnikiem a karoserią jest poprawna?
Jeśli masz przepiękną żonę, odlotową kochankę, super brykę,
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
nie masz kłopotów z urzędem podatkowym i prokuratorem,
a gdy wychodzisz na ulicę świeci słońce i wszyscy się do Ciebie uśmiechają...
Narkotykom powiedz NIE!
-
- Bywalec forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 mar 14, 21:07
- BMW: BMW E46 325Ci Coupe
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Skierniewice
- Lokalizacja: Skierniewice
Jest poprawna, bylem rowniez na sprawdzeniu akumulatora, facet z zakladu powiedzial ze akumulator ma ponizej 50%, sprawdzal go minimalna chwile i juz ledwo brakowalo a samochod by tam zostal wiec czeka mnie wymiana akumulatora
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
- Bywalec forum
- Posty: 51
- Rejestracja: 19 mar 14, 21:07
- BMW: BMW E46 325Ci Coupe
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Skierniewice
- Lokalizacja: Skierniewice
Akumulator zmieniony, na ten moment ladnie kreca sie w obroty bez zadnych problemow
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1774 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 0 Odpowiedzi
- 1771 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ostryist
-
- 13 Odpowiedzi
- 2892 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 1320 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AVAR
-
- 5 Odpowiedzi
- 4987 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 2 Odpowiedzi
- 1055 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miturka18
-
- 7 Odpowiedzi
- 2833 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil90
-
- 1 Odpowiedzi
- 1686 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: deka87
-
- 0 Odpowiedzi
- 1065 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marus15
-
- 1 Odpowiedzi
- 812 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112