Problem po zmianie czujnika parkowania

Problemy i ich rozwiązania związane z elektroniką i alarmami w Naszych trójkach
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#1

Post autor: Grzechu »

Witam i prosze o pomoc :)

Padł mi czujnik parkowania, lewy wewnętrzny. Kupiułem, podmieniłem i zacyznają się schody. Otóż na wyłączonym silniku wszystkie czujniki pracują i ostrzegają o przeszkodzie w należyty sposób, ale podczas gdy silnik jest włączony, mój podmieniony czujnik zaczyna pokazywać wartości w INPA na poziomie 10-30/100. Błędów nie ma. Co mogło pójść nie tak?

Co najdziwniejsze, po podmianie czujników miejscami, lewy środek dalej wariuje na podobnym poziomie. Może jakaś adaptacja załatwi sprawe? Może nie trzeba było żydzić 40 zł więcej i kupić ori?

Dodam, iż zamiennik "cyka" ciszej od pozostałych. Może więc powinny być wszystkie takie same ori?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Wyrzuć ten zamiennik, kup używany i ciesz się sprawnych pdc. Na przyszłość proponuję googlować w tym temacie, w praktycznie każdym jest informacja, że zamienniki tak właśnie "działają".
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Analogowy13
Bywalec forum
Posty: 759
Rejestracja: 4 wrz 16, 13:47
BMW: 318i-328i
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka

#3

Post autor: Analogowy13 »

Grzechu pisze: 19 lis 19, 12:13 Witam i prosze o pomoc :)

Padł mi czujnik parkowania, lewy wewnętrzny. Kupiułem, podmieniłem i zacyznają się schody. Otóż na wyłączonym silniku wszystkie czujniki pracują i ostrzegają o przeszkodzie w należyty sposób, ale podczas gdy silnik jest włączony, mój podmieniony czujnik zaczyna pokazywać wartości w INPA na poziomie 10-30/100. Błędów nie ma. Co mogło pójść nie tak?

Co najdziwniejsze, po podmianie czujników miejscami, lewy środek dalej wariuje na podobnym poziomie. Może jakaś adaptacja załatwi sprawe? Może nie trzeba było żydzić 40 zł więcej i kupić ori?

Dodam, iż zamiennik "cyka" ciszej od pozostałych. Może więc powinny być wszystkie takie same ori?
Czy to nie ty czasem pytałeś sie o czujniki parkowania skv zamiast Ori używki ? Bo ci się ich części sprawdzają :lol:
https://e46forum.pl/e46-318i-sedan-stahlblau-z-wloch-24924
Obrazek

"Najpiękniejsze są dni, kiedy potrafimy być tak po prostu szczęśliwi i sami nie wiemy z jakiego powodu..."
Awatar użytkownika
Grzechu
Bywalec forum
Posty: 132
Rejestracja: 25 cze 18, 20:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Zagłębie Dąbrowskie

#4

Post autor: Grzechu »

Analogowy13 pisze: 19 lis 19, 19:06 Czy to nie ty czasem pytałeś sie o czujniki parkowania skv zamiast Ori używki ? Bo ci się ich części sprawdzają
nie nie :D dzięki za odpowiedzi
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Elektronika”