Chyba po prostu miałeś pecha...danielo6666 pisze:o tego dziada to juz k...a nie chce znać wiecej moja stopa tam nie postanie i bede wszystkim go odradzał
problem po uruchomieniu zimnego silika n42b20
-
- Bywalec forum
- Posty: 114
- Rejestracja: 7 cze 10, 19:19
- BMW: 318i N42B20 Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: Białystok
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
raczej tak kolego
ja mam z tym silnikiem od poczatku tylko problemy juz pewnie z 3tys w niego władowałem i dalej cos sie pieprzy
reszta jest super i jazda tez rewelacja, tylko ten j....y silnik
a chciałem kupić 328i albo 330i , ale zona NIE BO ZA DUZO PALI
no i mam zamiast wydawac pieniadze na paliwo to ja ładuje w naprawy silnika
gdybym wiedział ze bedzie taki koncert z tym silnikiem to bym odrazu go zmienił , byc moze mój motor dostał tak po dupie że teraz sie sypie
tylko dlaczego znowu ta uszczelka? czyzby zamiennik był do dupy?
spróbujemy załozyc teraz oryginał i zobaczymy co bedzie
ale z tego co pamietam jak kilka miesiecy temu robilismy ta uszczelke z głowica to sprawdzałem zaraz po wymianie i węze były miekkie nawet po dłuzszej trasie
po jakis 2 tygodniach węzne zaczeły sie robic twardawe ( cos mnie zaniepokoiło ) pojechałem do tego mechanika a on powiedział ze tak ma byc?
to dlaczego po samym założeniu nowej uszczelki nie było cisnienia? a teraz jest !!!
wydaje mi sie że coś kręcił i obawiał sie ze bedzie musiał rozbierac głowice jeszcze raz, i kazał mi tak jezdzić
w pózniejszym czasie padła mi chłodnica potem termostat cały czas otwarty , a teraz jak duzej postoi to ciężko odpalic i przez chwile nierówno pracuje a na dodatek słysze jak sie włacza egr i po troszku ubywa plynu z chłodnicy
kiedys tez zauwazyłem ze mi wypluło troche płynu z tłumnika
w oleju zero śladów po oleju
ja mam z tym silnikiem od poczatku tylko problemy juz pewnie z 3tys w niego władowałem i dalej cos sie pieprzy
reszta jest super i jazda tez rewelacja, tylko ten j....y silnik
a chciałem kupić 328i albo 330i , ale zona NIE BO ZA DUZO PALI
no i mam zamiast wydawac pieniadze na paliwo to ja ładuje w naprawy silnika
gdybym wiedział ze bedzie taki koncert z tym silnikiem to bym odrazu go zmienił , byc moze mój motor dostał tak po dupie że teraz sie sypie
tylko dlaczego znowu ta uszczelka? czyzby zamiennik był do dupy?
spróbujemy załozyc teraz oryginał i zobaczymy co bedzie
ale z tego co pamietam jak kilka miesiecy temu robilismy ta uszczelke z głowica to sprawdzałem zaraz po wymianie i węze były miekkie nawet po dłuzszej trasie
po jakis 2 tygodniach węzne zaczeły sie robic twardawe ( cos mnie zaniepokoiło ) pojechałem do tego mechanika a on powiedział ze tak ma byc?
to dlaczego po samym założeniu nowej uszczelki nie było cisnienia? a teraz jest !!!
wydaje mi sie że coś kręcił i obawiał sie ze bedzie musiał rozbierac głowice jeszcze raz, i kazał mi tak jezdzić
w pózniejszym czasie padła mi chłodnica potem termostat cały czas otwarty , a teraz jak duzej postoi to ciężko odpalic i przez chwile nierówno pracuje a na dodatek słysze jak sie włacza egr i po troszku ubywa plynu z chłodnicy
kiedys tez zauwazyłem ze mi wypluło troche płynu z tłumnika
w oleju zero śladów po oleju
-
- Bywalec forum
- Posty: 75
- Rejestracja: 23 lut 10, 11:09
- BMW: 318i N42B20A
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Zgorzelec
A czy założona była grubsza uszczelka i nowe śruby głowicy - tak jest w TIS - http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/73 ?danielo6666 pisze:witam
znalazłem przyczyne przedmuchy uszczelki pod głowica
a kilka miesiecy robiłem ją łącznie z regeneracja głowicy
co sie stalo?
mam nadzieje ze to tylko uszczelka a nie peknięta głowica
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
a widziałeś zregenerowaną głowice?
może tylko nową uszczelkę wsadzili...
idą spaliny w układ chłodzenia i robi się duże ciśnienie,
potem jak zgasisz na noc, to ciśnienie (płyn i te spaliny) spowrotem wracają do cylindrów przez uszkodzona uszczelkę pod głowicą
i rano jak odpalasz to nie chodzi na wszystkie cylindry do momentu aż płyn zniknie z cylindrów...
tak więc jedz do mechaniora i je... mu tą głowica w łeb
może tylko nową uszczelkę wsadzili...
napisz jeszcze raz bo nie rozumiemdanielo6666 pisze: w oleju zero śladów po oleju
idą spaliny w układ chłodzenia i robi się duże ciśnienie,
potem jak zgasisz na noc, to ciśnienie (płyn i te spaliny) spowrotem wracają do cylindrów przez uszkodzona uszczelkę pod głowicą
i rano jak odpalasz to nie chodzi na wszystkie cylindry do momentu aż płyn zniknie z cylindrów...
tak więc jedz do mechaniora i je... mu tą głowica w łeb
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
witam
głowice sam dawałem do gereneracji ( sprawdzenie na cisnienie , planowanie, wymiana uszczelniaczy , wymiana kilku prowadnic zaworów ssących)
w sumie zapłaciłem ok. 500zł
uszczelka nie wiem jakiej była grubosci napewno zamiennik takie biało niebieskie opakowanie firmy nie pamietam
śruby nowe i komplet uszczelek pod kolektor ssacy i wiele róznych jeszcze drobnych uszczelek i oringów
robił to naprawde dobry mechanik
tylko wlasnie cyrk z tym odpalaniem jak jest zimny
ale cos jest nie tak z układem chłodzenia bo jak po jezdzie wezne odkrece korek od chlodnicy ( czasem wywala płyn ale cisnienia nie ma) to wtedy zimny odpala rewelacyjnie normalnie
próbowałem odpowietrzyc układ ale za skarby swiata nie chce sie odpowietrzyć
kiedys pamietam w zborniczku przy włączonym zaplonie leciał taki strumyk płynu a teraz nic
jak odpowietrzam układ ( odkrecone odpowietrzniki) i wlewam płyn do chłodnicy to cały czas mi ten pły sie podnosi i opada co jakis czas wylewa sie a z odpowietrzników nic
co to moze być bo pompa raczej dobra bo jak uruchomie silnik albo przygazuje to wylewa sie ze zbiorniczka
moze coś jest gdzieś zatkane i stad ten problem z odpowietrzeniem
kiedyś wymieniałem chlodnice i termostat ale przed tym zabiegiem wlałem doktora do uszczelniania ale nic nie pomoglo
może on coś przytkał i dlatego teraz jest problem
w jaki sposób przeczyćsic układ chlodzenia i jak
ogrzewanie działa prawidłowo
test CO2 nie wskazał przedostawania sie spalin
pomóżcie koledzy
głowice sam dawałem do gereneracji ( sprawdzenie na cisnienie , planowanie, wymiana uszczelniaczy , wymiana kilku prowadnic zaworów ssących)
w sumie zapłaciłem ok. 500zł
uszczelka nie wiem jakiej była grubosci napewno zamiennik takie biało niebieskie opakowanie firmy nie pamietam
śruby nowe i komplet uszczelek pod kolektor ssacy i wiele róznych jeszcze drobnych uszczelek i oringów
robił to naprawde dobry mechanik
tylko wlasnie cyrk z tym odpalaniem jak jest zimny
ale cos jest nie tak z układem chłodzenia bo jak po jezdzie wezne odkrece korek od chlodnicy ( czasem wywala płyn ale cisnienia nie ma) to wtedy zimny odpala rewelacyjnie normalnie
próbowałem odpowietrzyc układ ale za skarby swiata nie chce sie odpowietrzyć
kiedys pamietam w zborniczku przy włączonym zaplonie leciał taki strumyk płynu a teraz nic
jak odpowietrzam układ ( odkrecone odpowietrzniki) i wlewam płyn do chłodnicy to cały czas mi ten pły sie podnosi i opada co jakis czas wylewa sie a z odpowietrzników nic
co to moze być bo pompa raczej dobra bo jak uruchomie silnik albo przygazuje to wylewa sie ze zbiorniczka
moze coś jest gdzieś zatkane i stad ten problem z odpowietrzeniem
kiedyś wymieniałem chlodnice i termostat ale przed tym zabiegiem wlałem doktora do uszczelniania ale nic nie pomoglo
może on coś przytkał i dlatego teraz jest problem
w jaki sposób przeczyćsic układ chlodzenia i jak
ogrzewanie działa prawidłowo
test CO2 nie wskazał przedostawania sie spalin
pomóżcie koledzy
-
- Bywalec forum
- Posty: 674
- Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
- BMW: E46 316i , E36 316i
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: podlaskie
- Miasto: M-K
Z tego co napisałeś to uszczelka VICTOR REINZ czyli jedna z lepszych.
Resztę napisałem w poprzednim poście, bo skoro leciał płyn z tłumika to już sam powinieneś wiedzieć
a wlaniem tego doktora to spaprałeś sprawę- pewnie przytkał kanaliki - nie raz widziałem skutki takich wynalazków
I pamiętaj doktory to ZŁO
Resztę napisałem w poprzednim poście, bo skoro leciał płyn z tłumika to już sam powinieneś wiedzieć
a wlaniem tego doktora to spaprałeś sprawę- pewnie przytkał kanaliki - nie raz widziałem skutki takich wynalazków
I pamiętaj doktory to ZŁO
-
- Bywalec forum
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 gru 10, 16:43
- BMW: e46 318i 143KM
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: mielec
z tym płynem z tłumnika to nie jestem pewien moze mi sie zwidziało bo płynu nawet nie ubywa
w jaki sposób mozna przepłykac ten układ chłodzenia
a moze rzeczywiscie pompa wody padła
bo sie nie przelewa do ziorniczka
tylko dlaczego jak pracuje dodatkowa pompa w zbiorniczku tak skaka woda góra dól i sie wylewa?
w jaki sposób mozna przepłykac ten układ chłodzenia
a moze rzeczywiscie pompa wody padła
bo sie nie przelewa do ziorniczka
tylko dlaczego jak pracuje dodatkowa pompa w zbiorniczku tak skaka woda góra dól i sie wylewa?
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1167 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque
-
- 24 Odpowiedzi
- 11974 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 20 Odpowiedzi
- 8106 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Workaholic
-
- 8 Odpowiedzi
- 10119 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jacek779
-
- 4 Odpowiedzi
- 1604 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 3 Odpowiedzi
- 836 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 2055 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 14 Odpowiedzi
- 4714 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: roque