Problem dde brak mocy bmw e46 330d
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Międzyrzecz
- VIN: JH92208
Witam. Mam problem z moją e46 3.0d 184km 2001r. Podczas jazdy (nie za każdym razem) po wciśnięciu gazu włącza się dde i następuje brak mocy. Zgasze auto odpale i wszystko wraca do normy.
Wymieniłem
-pompę podprogowa
- filtr paliwa
-czujnik ciśnienia w pompie cr oraz na szynie cr
-pompa w baku wyczyszczona
Po wymianie zawór ciśnienia w pompie cr przez około 6-8 miesięcy był spokój. Auto jeździło normalnie bodajże od sierpnia do marca. I problem wrócił. Auto nie kopci.
Zdj błędów z inpy.
https://ibb.co/93C21kn
https://ibb.co/zPpVK4M
https://ibb.co/H7mYhrh
https://ibb.co/CH316NG
https://ibb.co/1d85Kbv
https://ibb.co/VDVY90Y
https://ibb.co/FVPSVQv
Wymieniłem
-pompę podprogowa
- filtr paliwa
-czujnik ciśnienia w pompie cr oraz na szynie cr
-pompa w baku wyczyszczona
Po wymianie zawór ciśnienia w pompie cr przez około 6-8 miesięcy był spokój. Auto jeździło normalnie bodajże od sierpnia do marca. I problem wrócił. Auto nie kopci.
Zdj błędów z inpy.
https://ibb.co/93C21kn
https://ibb.co/zPpVK4M
https://ibb.co/H7mYhrh
https://ibb.co/CH316NG
https://ibb.co/1d85Kbv
https://ibb.co/VDVY90Y
https://ibb.co/FVPSVQv
-
- Bywalec forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 kwie 19, 22:03
- BMW: E46 330d
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Międzyrzecz
- VIN: JH92208
Załączam filmy z pomiarów
Pierwszy na postoju (na jałowym biegu)
Drugi pomiar podczas jazdy ( błąd się włączył ) po pomiarach skasowałem błąd na odpalonym silniku i silnik zaczął normalnie chodzić i moc wróciła .
trzeci pomiar na biegu jałowym z włączonym błędem dde
wyświetla się tylko ten błąd
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
------------------------------------
Date: 04/21/19 17:08:12
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
------------------------------------------------------------
4496 Raildruck-Plausibilitaet
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3396.60 1/min
Kraftstoffvorfoerderdruck 3.71 bar
Einspritzmenge 58.37 mm^3
Raildruck 933.73 bar
Fehler aufgetreten bei 284420.00 km
Fehler momentan vorhanden
Regelabweichung ueber Motordrehzahl zu gross
Errorcode: 11 90 28 01 74 20 88 E8 72 9B 6F 1A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
Pierwszy na postoju (na jałowym biegu)
Drugi pomiar podczas jazdy ( błąd się włączył ) po pomiarach skasowałem błąd na odpalonym silniku i silnik zaczął normalnie chodzić i moc wróciła .
trzeci pomiar na biegu jałowym z włączonym błędem dde
wyświetla się tylko ten błąd
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
------------------------------------
Date: 04/21/19 17:08:12
ECU: DDE40KW0
JobStatus: OKAY
Variant: DDE40KW0
------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
------------------------------------------------------------
4496 Raildruck-Plausibilitaet
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 3396.60 1/min
Kraftstoffvorfoerderdruck 3.71 bar
Einspritzmenge 58.37 mm^3
Raildruck 933.73 bar
Fehler aufgetreten bei 284420.00 km
Fehler momentan vorhanden
Regelabweichung ueber Motordrehzahl zu gross
Errorcode: 11 90 28 01 74 20 88 E8 72 9B 6F 1A 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 =============================================================
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 lis 17, 8:25
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Piaseczno
- VIN: JH89871
Kod silnika: M57d30
Witam mam e46 sedan 330d 184km miałem już kilka sztuk z tym silnikiem same turasy i wydawało mi się że ta wyjątkowo dobrze chodzi lecz w tygodniu byłem wgrać "robaka" w kreatorze mocy i niestety z serii zgubiłem gdzieś po drodze około 10 kucyków myślałem że będzie chociaż trzymać serie ponieważ miałem wystawionego downpipe zamiast kata i końcowy przelotowy RM3 lecz i tak przeszła moda na 207Km 450Nm . Wstawie foto wykresu tylko jeszcze nie wiem jak Pozdrawiam iwesolych świat wam życzę
Link do wykresu
__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/zdjecie/34f43e2845c04599
Witam mam e46 sedan 330d 184km miałem już kilka sztuk z tym silnikiem same turasy i wydawało mi się że ta wyjątkowo dobrze chodzi lecz w tygodniu byłem wgrać "robaka" w kreatorze mocy i niestety z serii zgubiłem gdzieś po drodze około 10 kucyków myślałem że będzie chociaż trzymać serie ponieważ miałem wystawionego downpipe zamiast kata i końcowy przelotowy RM3 lecz i tak przeszła moda na 207Km 450Nm . Wstawie foto wykresu tylko jeszcze nie wiem jak Pozdrawiam iwesolych świat wam życzę
Link do wykresu
__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/zdjecie/34f43e2845c04599
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nagrywaj podczas jazdy 3 bieg 1800 rpm i gaz do oporu, jak masz miejsce to na 4, wtedy zobaczymy co dzieje się ciśnieniem paliwa.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Na podstawie czego chcesz otrzymać pomoc? Żadnych danych, żadnych błędów, ten link też nie działa, choć i tak nic to nie wniesie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10344
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
To może być wszystko, np. zafajdany egr i kolektor dolotowy, może turbina nie dmucha tyle ile trzeba, ewentualnie trochę przeładowuje. Bez diagnostyki to loteria.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 563 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Lashie
-
- 0 Odpowiedzi
- 590 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: seba40013
-
- 4 Odpowiedzi
- 1549 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: misu
-
- 20 Odpowiedzi
- 3791 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WolfGanGSuchodolski
-
- 6 Odpowiedzi
- 1828 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 6 Odpowiedzi
- 1801 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: WolfGanGSuchodolski
-
- 3 Odpowiedzi
- 1015 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 4 Odpowiedzi
- 2461 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Rudeboy
-
- 4 Odpowiedzi
- 1825 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112