[Próba zdiagnozowania problemu] Rzucanie w koleinach, "wyrywanie" kierownicy

Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
lele1122
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 3 lis 13, 1:38
BMW: 320d 150 250.000
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: GDA

#31

Post autor: lele1122 »

Głównie robote robią osadzenie ET mam
Et47 przod 205 55 16 zimowa nowa
Et35 tyl 205 55 16 letnia nowa
no i nowe opony zrobiły swoje bo poprzednie były stare i twarde. Tylko teraz muszę kupić felgi Alu najlepiej ori z Et47 i na tył walnąć ok 15mm dystans bo obecnie jest tył o 12mm szerszy i jest dużo lepiej nie ciągnie magla tak jak na szerszym ET Alusach i starych twardych oponach ktore miały większą siłę na zwrotnice co skutkowało szarpaniem kierownicy przy nierównościach. Jest to w małym stopniu przy wiekszych dziurach ale już nie tak jak wczesniej o niebo lepiej sie prowadzi. Kierownice moge teraz bez problemu puszczac
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#32

Post autor: Flaczek »

lele1122 pisze: 18 kwie 19, 23:34 teraz jest duża poprawa
warto napisać dla innych co było przyczyną... :)
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#33

Post autor: Flaczek »

Sprawa wygląda tak, przynajmniej u mnie.
Mam felgi 17, 8j, et35, miałem założone opony 225/45. Wymieniłem całe zawieszenie i latało ciągle tak samo.

Wczoraj wymieniłem w końcu opony na zwykłe nowe chińskie imperiale 205/50, teraz nic nie rzuca.
Także Panowie, nie zawieszenie, nie felgi, a OPONY powodują rzucanie w koleinach!


PS. Tak dla potomnych :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Zawieszenie”