Prawidłowe ładowanie. m43b19 318i

alchemik212
Posty: 3
Rejestracja: 30 sty 19, 18:30
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno

#1

Post autor: alchemik212 »

Witam mam dziwny problem z e46 m43b19. Alternator 2541961a. Jakie powinno byc prawidlowe ładowanie na niskich obrotach (u mnie wynosi 13.5v) . Oraz jakie przy pelnym obciążeniu, to dziala na jakims regulatorze ? (u mnie pod obciazeniem wynosi 12.70v i ciagle spada na niskich obrotach - klima, dmuchawa, drogowe i radio). Kiedys zdarzylo mi sie jechac z 30 km pod pelnym obciazeniem i po doslownie zatankowaniu auta nie bylem go w stanie odpalic - podczas tankowania auta wszystko wylaczone. Teraz pytanie, akumulator złom czy raczej wina alternatora. Alternator ma wymienny regulator i szczotki ?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10342
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Nie powinno tak spadać, trzeba zajrzeć do alternatora jak coś wiesz na ten temat a jak nie to oddaj do regeneracji i wymienią co trzeba.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
GUMMISS
Przyjaciel forum
Posty: 4029
Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
BMW: 318i Touring
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: brodnica
Lokalizacja: Kawki
Płeć:

#3

Post autor: GUMMISS »

Pewnie się kończą szczotki w regulatorze i pierścienie w wirniku. Jedno i drugie do wymiany, oddaj najlepiej do regeneracji w warsztacie.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Bo Możemy Więcej...
L W G 8)
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#4

Post autor: D3jw »

możesz próbować sam regulator ale tak czy siak przydałaby się regeneracja całego alternatora..
do m43 nie jest drogi, ja dorwałem za stówkę sprawny i swój stary podddałem regeneracji :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”