Witam mam dziwny problem z e46 m43b19. Alternator 2541961a. Jakie powinno byc prawidlowe ładowanie na niskich obrotach (u mnie wynosi 13.5v) . Oraz jakie przy pelnym obciążeniu, to dziala na jakims regulatorze ? (u mnie pod obciazeniem wynosi 12.70v i ciagle spada na niskich obrotach - klima, dmuchawa, drogowe i radio). Kiedys zdarzylo mi sie jechac z 30 km pod pelnym obciazeniem i po doslownie zatankowaniu auta nie bylem go w stanie odpalic - podczas tankowania auta wszystko wylaczone. Teraz pytanie, akumulator złom czy raczej wina alternatora. Alternator ma wymienny regulator i szczotki ?
Pozdrawiam
Prawidłowe ładowanie. m43b19 318i
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 sty 19, 6:30
- BMW: e46
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: Kutno
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 9863
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Nie powinno tak spadać, trzeba zajrzeć do alternatora jak coś wiesz na ten temat a jak nie to oddaj do regeneracji i wymienią co trzeba.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony
cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
328ia mańka i żony

540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 3987
- Rejestracja: 8 wrz 10, 6:56
- BMW: 320d/524td
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Gadu-Gadu: 3231748
- Tlen: potrzebny codziennie do życia
- VIN: ke68470
- Lokalizacja: Środkowowschodnia cześć Europy, Polska, rejon kujaw i pomorza, okolice Brodnicy a dokładnie Kawki
Pewnie się kończą szczotki w regulatorze i pierścienie w wirniku. Jedno i drugie do wymiany, oddaj najlepiej do regeneracji w warsztacie.
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G

-
- Bywalec forum
- Posty: 886
- Rejestracja: 17 lut 17, 8:36
- BMW: E46 3xxi
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: lubelskie
- Miasto: LBL
możesz próbować sam regulator ale tak czy siak przydałaby się regeneracja całego alternatora..
do m43 nie jest drogi, ja dorwałem za stówkę sprawny i swój stary podddałem regeneracji
do m43 nie jest drogi, ja dorwałem za stówkę sprawny i swój stary podddałem regeneracji

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post