Praca Silnika N42B20A / ODMA

seba94
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 17 paź 18, 21:29
BMW: 318Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Niemcy
Województwo: ---
Miasto: Hamburg

#11

Post autor: seba94 »

ok, a jaką płukanke stosowales?
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#12

Post autor: pixma »

Lique moli chyba tak się pisze.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#13

Post autor: maniek21112 »

liqui moly :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
pixma
Bywalec forum
Posty: 235
Rejestracja: 20 cze 17, 8:59
BMW: 316i N42 kombi
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Rypin

#14

Post autor: pixma »

po naprawie usterki tj. tego grzechotania daj znac co to bylo.
seba94
Bywalec forum
Posty: 30
Rejestracja: 17 paź 18, 21:29
BMW: 318Ci
Rok produkcji: 2003
Państwo: Niemcy
Województwo: ---
Miasto: Hamburg

#15

Post autor: seba94 »

To grzechotanie wystąpiło zaraz po wymianie uszczelek na fazatorach, dolałem oleju do odpowiedniego poziomu. Silnik trochę popracował i się uciszył.
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#16

Post autor: overbreaker »

Panowie a czy problem z odma jest gdy auto gasnie po odkreceniu korka lub wyjeciu bagnetu?????????/ Bo tak jest u mnie. TYlko jak auto nagrzane to gasnie.Jak zimny to brak jakiejkolwiek reakcji na odkrecenie korka lub wyjecie bagnetu.Ogolnie to potrafi puscic niebieski dymek na wolnych obrotach ale dopiero np po 20 km jazdy.A rano wali wodą z rury zaraz po odpaleniu.Oleju nie beirze bo od marca kiedy to zmienialem olej na bagnecie jest wciaz taki sam stan. Dodam ze odkad kupilem auto to odma nie ruszana.Byc moze jest jeszcze z roku produkcji auta.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#17

Post autor: adi3d »

Jak gasnie po otwarciu korka to podobno dobrze.
Jak puszcza dymek na wolnych obrotach to uszczelniacze zaworowe, klasyka w tym silniku.
Odme warto zmienić choć jeśli po otwarciu korka to nadal jest szczelna
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#18

Post autor: overbreaker »

adi3d pisze: 24 sie 20, 18:24 Jak gasnie po otwarciu korka to podobno dobrze.
Jak puszcza dymek na wolnych obrotach to uszczelniacze zaworowe, klasyka w tym silniku.
Odme warto zmienić choć jeśli po otwarciu korka to nadal jest szczelna
Własnie nie wiem czy to dobrze bo na zadnym filmie na YT nie widzialem tak DRASTYCZNEJ reakcji na korek lub bagnet.Oleju nie bierze.Rano woda z rury i para.No ale wlasnie potrafi po np 30 km jazdy puscic dymka na wolnych obrotach.Olej to Ravenol HLS pelny syntetyk.Czytalem tez gdzies ze jak auto gasnie po odkreceniu korka lub wyjeciu bagnetu to gdzies jest peknieta jakas rurka od odmy.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
adi3d
Bywalec forum
Posty: 584
Rejestracja: 16 cze 17, 13:37
BMW: E46 318i n42
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Lokalizacja: Toruń

#19

Post autor: adi3d »

overbreaker pisze: 25 sie 20, 20:05
adi3d pisze: 24 sie 20, 18:24 Jak gasnie po otwarciu korka to podobno dobrze.
No właśnie odwrotnie. Jeśli otwierasz korek od silnika to nagle dostaje lewe powietrze i silnik ma źle dawki przez co gasnie. Jak już by ssał lewe powietrze to czuł byś że nie ma mocy
Jak puszcza dymek na wolnych obrotach to uszczelniacze zaworowe, klasyka w tym silniku.
Odme warto zmienić choć jeśli po otwarciu korka to nadal jest szczelna
Własnie nie wiem czy to dobrze bo na zadnym filmie na YT nie widzialem tak DRASTYCZNEJ reakcji na korek lub bagnet.Oleju nie bierze.Rano woda z rury i para.No ale wlasnie potrafi po np 30 km jazdy puscic dymka na wolnych obrotach.Olej to Ravenol HLS pelny syntetyk.Czytalem tez gdzies ze jak auto gasnie po odkreceniu korka lub wyjeciu bagnetu to gdzies jest peknieta jakas rurka od odmy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”