Poranny start 2.0d 1999r.

Aytograf
Bywalec forum
Posty: 323
Rejestracja: 1 maja 11, 16:42
BMW: 320 diesel
Rok produkcji: 1999
Państwo: polska
Województwo: małopolskie
Miasto: podhale

#31

Post autor: Aytograf »

Wężyki sprawne bez dziur,,,,,cos mnie sie zdawac zaczyna,ze to pompa nie trzyma cisnienia,,,a możę ma nie trzymac.??.dlatego pompka dobija....hm,,,w kazdym razie Bmw nie kreci raz walem na zimnym i odpala tylko troche wiecej,,,a Te . stare pompy mechaniczne <dobrze ustawione zregenerowane> trzymaja paliwo przy wtrysku i taki golf czy seat 1.9td.audi b3 odpalają w sekundzie..przyklad mojego ojca Ibza 1995 nie kreci jak moja Bmkk,a ok 1.5 sekundy tak na oko zanim zapali rope...hm,,,
mysle ze powietrze jest pomiędzy wtryskami...
w sumie juz sam niewiem..kurde...jakbym mial stara pompe to moze bysmy to rozpracowali,,,,no chyba ze są tu jacys naprawde dobrzy goscie w tych sprawach..
jacol210
Bywalec forum
Posty: 18
Rejestracja: 30 gru 11, 17:58
BMW: 318D
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz

#32

Post autor: jacol210 »

Aytograf pisze:Wężyki sprawne bez dziur,,,,,cos mnie sie zdawac zaczyna,ze to pompa nie trzyma cisnienia,,,a możę ma nie trzymac.??.dlatego pompka dobija....hm,,,w kazdym razie Bmw nie kreci raz walem na zimnym i odpala tylko troche wiecej,,,a Te . stare pompy mechaniczne <dobrze ustawione zregenerowane> trzymaja paliwo przy wtrysku i taki golf czy seat 1.9td.audi b3 odpalają w sekundzie..przyklad mojego ojca Ibza 1995 nie kreci jak moja Bmkk,a ok 1.5 sekundy tak na oko zanim zapali rope...hm,,,
mysle ze powietrze jest pomiędzy wtryskami...
w sumie juz sam niewiem..kurde...jakbym mial stara pompe to moze bysmy to rozpracowali,,,,no chyba ze są tu jacys naprawde dobrzy goscie w tych sprawach..
Ja już też nie wiem czy się martwić czy nie....
ryba
Bywalec forum
Posty: 121
Rejestracja: 13 sie 09, 18:43
BMW: e46 320d
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: wielkopolskie
Miasto: PKN

#33

Post autor: ryba »

ostatnio wymienilem wezyki przelewowe bo na ostatnim wtrysku zaczal mi sie lekko pocic.Na pierwszy rzut oka wygladaly na dobre ale wystarczylo go zlapac przy wtrysku a on zaczal sie delikatnie okrecac i bylo slychac jak idzie powietrze i chwile przy odpalaniu dluzsze bulgotanie(powietrze)poza tym innych objawow brak.Po wymianie sekundowe bulgotniecie po dluzszym postoju.
Sprawdzcie na poczatek czy sie nie okrecaja wezyki a pozniej szukajcie dalej
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”