Poprawa hk w kombi
- wezownik22
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 lis 19, 23:39
- BMW: e46 330d 184KM
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: świętokrzyskie
- Miasto: Staszów
- VIN: PA73500
Witam.
Posiadam e46 z fabrycznym hk i navi 16:9. Jak dla mnie bass jest bardzo słaby. Po wykręceniu basu w kolektorze i podglosnieniu prawie na max jest jeszcze gorzej. Średnio mam chęć na tubę bo to auto trochę robocze. Który z elementów jest najsłabszym ogniwem? Można wymienić głośniki i czy da to efekt?
Posiadam e46 z fabrycznym hk i navi 16:9. Jak dla mnie bass jest bardzo słaby. Po wykręceniu basu w kolektorze i podglosnieniu prawie na max jest jeszcze gorzej. Średnio mam chęć na tubę bo to auto trochę robocze. Który z elementów jest najsłabszym ogniwem? Można wymienić głośniki i czy da to efekt?
-
- Bywalec forum
- Posty: 1554
- Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
- BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: PW45547
Najpierw musisz znaleźć winowajce. Sprawne hk daje całkiem przyjemny dźwięk. Jednak znakomita większość lata świetności ma za sobą.
Przetworniki mają zawieszenia membran z materiału który niestety potrafi rozpadać się w oczach. To jest zwykle powodem dramatycznej wręcz jakości dźwięku w aucie i przydomku harczan karton.
Drugim słabym ogniwem jest sam tuner bm jaki obsługuje audio. Końcówki mocy są jakie są a i procesor nie jest najwyższych lotów (i oba te elementy potrafią klęknąć).
Zależnie zatem jak dysponujesz z czasem i możliwościami - konieczna inspekcja głośników - demontaż i weryfikacja stanu zawieszeń oraz ewentualna naprawa (wymiana) zawieszeń.
Na szybko podłączenie jakiegokolwiek innego radia (najlepiej jakieś zwykłe z przyzwoitej jakości dźwiękiem) w miejscu bm. Wówczas zobaczysz jak ograniczającym elementem jest tuner.
W przypadku tunera - można go odesłać do serwisu który miast fabrycznych końcówek mocy wstawi wzmacniacz o ciekawszych parametrach.
Przetworniki mają zawieszenia membran z materiału który niestety potrafi rozpadać się w oczach. To jest zwykle powodem dramatycznej wręcz jakości dźwięku w aucie i przydomku harczan karton.
Drugim słabym ogniwem jest sam tuner bm jaki obsługuje audio. Końcówki mocy są jakie są a i procesor nie jest najwyższych lotów (i oba te elementy potrafią klęknąć).
Zależnie zatem jak dysponujesz z czasem i możliwościami - konieczna inspekcja głośników - demontaż i weryfikacja stanu zawieszeń oraz ewentualna naprawa (wymiana) zawieszeń.
Na szybko podłączenie jakiegokolwiek innego radia (najlepiej jakieś zwykłe z przyzwoitej jakości dźwiękiem) w miejscu bm. Wówczas zobaczysz jak ograniczającym elementem jest tuner.
W przypadku tunera - można go odesłać do serwisu który miast fabrycznych końcówek mocy wstawi wzmacniacz o ciekawszych parametrach.

-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatni post
-
- 2 Odpowiedzi
- 1574 Odsłony
-
Ostatni post autor: Majster320d
-
- 1 Odpowiedzi
- 1605 Odsłony
-
Ostatni post autor: scghost
-
- 6 Odpowiedzi
- 4525 Odsłony
-
Ostatni post autor: Miłosz
-
- 2 Odpowiedzi
- 1255 Odsłony
-
Ostatni post autor: kosteg
-
- 7 Odpowiedzi
- 4480 Odsłony
-
Ostatni post autor: lukasz9501
-
-
Poprawa wyglądu, tuning optyczny, co zmienić [PYTANIE/SZUKANIE POMOCY]
autor: CvanyAdi » » w Tuning optyczny - 14 Odpowiedzi
- 3755 Odsłony
-
Ostatni post autor: CvanyAdi
-
-
- 0 Odpowiedzi
- 1127 Odsłony
-
Ostatni post autor: hasa
-
- 2 Odpowiedzi
- 2397 Odsłony
-
Ostatni post autor: AXEL
-
- 4 Odpowiedzi
- 2288 Odsłony
-
Ostatni post autor: Jarando