Poorboy’s Black Hole + COLLINITE 476S + środek

Dla wszystkich tych, którzy używają kosmetyków i środków do auto detailingu, dbając o każdy szczegół wyglądu swoich E46
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#51

Post autor: scghost »

kusi mnie, ale nie wiem czy kupowanie polerki to juz nie przesada :)
zwlaszcza ze innych samochodow nie robie
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#52

Post autor: zibi_j1 »

Masztna ze stabilizacją obrotow min 200 250 zł. Pady pod gąbki 7 dych i potrzebnr min. 2, gąbki po 3 dychy i potrzebnr 4-5 sztuk... Wychodzi koło 5 stów... W jakim świecie ty żyjesz?
Toco podlinkowałeś nie ma stabilizajcji i absolutnie nie jest to coś czym bezpuecznie można pracować.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#53

Post autor: Tomeczek2512 »

ja tak nie uważam :)
nie wiem po co 2 pady pod gąbki ale ja używam jednego za którego dałem 27zl. używam gabek bolla które nie mają złej opini 14zl sztuka. maszyna robi swoją robotę. wyszło mi całkowity koszt z przesylkami 388zl razem z pastami o których nie wspomniałeś. czyli znacznie ponad 200zl różnicy. na zdrowy rozsadek na jeden raz nie trzeba kupowac super sprzetu. ale co ja tam wiem
Obrazek
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#54

Post autor: zibi_j1 »

gąbki mają swoja twardość. finiszującą choć byś spuchł nie zetniesz lakieru. I odwrotnie. Tnącą przy finiszu narobisz rys. Jakieś e46 jest na tyle twardy że generalnie zacząć można futrem...
Różnice w cenach wynikają z tego że Ty mówisz o totalnie marketowym sprzęcie i o polerce samej w sobie, a ja o amatorskiej korekcie lakieru. Robił ją np DawidK09 wiec on może się wypowiedzieć jak to wyglądało finansowo.
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#55

Post autor: Tomeczek2512 »

nie dogadamy się :D
boll ma 4 albo 5 rodzajów gabek każda chyba w tej samej cenie. zapomniałem wyżej o gabkach o mniejszej średnicy to można doliczyć 25-30zl

menzerna jest marketową pasta ? :o
nie koniecznie jest to marketowy sprzet. niektórzy specjaliści używają słynnej farekli której pasta i pady są tańsze od menzerny czy bolla. korekta profesjonalna nie oznacza drogiej korekty (koszty produktow).
używałem kiedys farekli ale uznałem ze to nie dla mnie bo wszystko dookoła w pascie było jak się troszkę za dużo wody psiknelo :p
ale to w sumie już są tematy na Hyde park a nie ten dział
Obrazek
DawidK09
Bywalec forum
Posty: 1407
Rejestracja: 9 lut 13, 11:17
BMW: 318i M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: JJ60596

#56

Post autor: DawidK09 »

Tomeczek2512 pisze:nie wiem po co 2 pady pod gąbki
Szczegóły typu lusterka, krawędzie na klapie, listwy pod lampami, zderzak też robisz jednym dużym padem? Czy cały samochód lecisz malutkim?
Trzeba mieć co najmniej 2 pady, jeden duży (do robienia maski, dachu, drzwi, ogólnie dużych powierzchni) i jeden mniejszy (do szczegółów, jakie wymieniłem wyżej).
Tomeczek2512 pisze:używam gabek bolla które nie mają złej opini 14zl sztuka
Ile rodzajów masz tych gąbek? Do cięcia, polishowa, finishowa, do cleanera? Tak jak Zibi pisze, choćbyś spuchł to gąbką finishową nie zetniesz lakieru w BMW.
Poza tym do BMW zalecane jest futro, nie mówię, że gąbką się nie da, ale futrem to sama przyjemność, jest szybko, dobrze i kozacko odprowadza ciepło.
Tomeczek2512 pisze:maszyna robi swoją robotę
Jeśli ogarniasz, to nie wątpię, ale maszyna ze stabilizacją obrotów jest bezpieczniejsza i wygodniejsza w użytkowaniu.
Tomeczek2512 pisze:wyszło mi całkowity koszt z przesylkami 388zl razem z pastami o których nie wspomniałeś.
O jakich pastach Menzermy konkretnie mowa?
Tomeczek2512 pisze:niektórzy specjaliści używają słynnej farekli której pasta i pady są tańsze od menzerny czy bolla
'Specjaliści' powiadasz? Obrazek
Obrazek
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#57

Post autor: Tomeczek2512 »

juz wcześniej edytował em post i napisałem o małych gabkach które juz mam na gwincie i o różnych rodzajach gabek :) myślicie że kupuje 3 gąbki do finiszu ? ...
menzerna fg500 pf2500 i sf4000

dokładnie. mało kto lubi nią pracować ze względu właśnie na ten syf który robi ale jak się przegląda galerie na kosmetyka aut i innych forach to się od czasu do czasu zdarzy miłośnik farekli

namoeiliscie mnie :D nie pracowałem futrem ale spróbuję :)
Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#58

Post autor: scghost »

ja juz nic nie rozumiem :)
futro daje wieksza moc scierna? ja bym zgadywal ze wlasnie mniejsza
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DawidK09
Bywalec forum
Posty: 1407
Rejestracja: 9 lut 13, 11:17
BMW: 318i M43
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
VIN: JJ60596

#59

Post autor: DawidK09 »

Na kosmetyce nie jest tak kolorowo jakby się mogło wydawać ;)
Tu halogen pod odpowiednim kątem, tam po finishu przetarte QD i nikt się nie pozna ;)

Tylko uważasz, mając 70-90 mikronów bardzo łatwo się przebijesz do podkładu.
W ogóle to jakaś dziwna wartość, ja mam na aucie 120-140 mikronów i to jest normalna wartość.
Obrazek
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#60

Post autor: Tomeczek2512 »

ehh. .. nie rozumiem do czego to zmierza.
tak właśnie mam cienki lakier. strzelam ze był często polerowany albo bardzo agresywnie. mam nawet w 2 miejscach bardzo malutkie przetarcia dlatego boje się robić przy swoim BMW. zjem jeszcze trochę kluchow to się podejmę ale póki co się uczę bo mnie to bardzo interesuje i z przyjemnością pracuje przy innych samochodach :) wszystko w temacie
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Auto detailing, pielęgnacja”