Poorboy’s Black Hole + COLLINITE 476S + środek

Dla wszystkich tych, którzy używają kosmetyków i środków do auto detailingu, dbając o każdy szczegół wyglądu swoich E46
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#41

Post autor: Tomeczek2512 »

mocno ścierne pasty i mleczka przeważnie zostawiają po sobie drobne ryski dlatego użył bym czegoś do wykończenia. roboty dużo więcej ale pewnie będzie trzeba bo po co robić coś po łebkach :p
jak nie użyjesz cleanera to nic sie nie stanie. co najwyżej krócej będzie wosk sie trzymał. cleaner nie jest tani i też przy pierwszym woskowaniu z niego zrezygnowałem :/ ale bh i natty's blue już prawie 2 miesiące siedzi na lakierze
Obrazek
michszy
Bywalec forum
Posty: 51
Rejestracja: 8 sie 14, 9:21
BMW: było E46 Compact
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: ---
Miasto:

#42

Post autor: michszy »

KEMN1 pisze:
michszy pisze:UC do ręcznej polerki jak najbardziej, do tego pad tricolor i można działać. I nie potrzeba nic do wykończenia po niej, ta pasta i tak ma w sobie masę wypełniaczy, więc efekt finalny po niej jest trochę oszukany ale wygląda bardzo dobrze. Na pewno ręcznie nie zrobisz hologramów itp.e
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wypelniaczy? Uc to typowe mleczko polerskie, a nie politura i z wypelniaczami nie ma wiele wspolnego, to jest do scierania, a nie do wypelniania. :good:
Zrób sobie element UC i ciesz się świetnym rezultatem...następnie przejdź ten sam element IPĄ lub zmywaczem silikonowym i zauważysz, że część rysek wróciła.

Magia? Nie, ten ładny efekt to po części zasługa wypełniaczy których ten środek trochę posiada ( choć wiadomo, że dużo mniej niż takie np. AIO typu cherry głazy czy tripple). I jeszcze raz powtórzę, że żadnej pasty finishowej po UC nie trzeba, co najwyżej cleaner jako przygotowanie pod wosk. To nie jest mocno ścierna pastą, która zostawia bałagan na lakierze.
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#43

Post autor: Tomeczek2512 »

może tak być. ale sam piszesz, że jak sie przejedzie IPĄ to ryski wyjdą. dlatego lepiej wykończyć powierzchnie, że jak za 3 miesiące będe chciał położyć wosk jeszcze raz to lakier będzie w lepszej kondycji :)
michszy widać, że masz pojęcie :) czy jak położe kwarc to zabezpieczy mi on lakier przed powstaniem swirlów ? mam cienki lakier *80-90um ale miejscami 70) i jak bym robił korekte to już tak, żeby efekt utrzymał się na dużo dłużej.

tak w sumie czyli ten UC robi bałagan ale go tuszuje :p
Obrazek
KEMN1
Bywalec forum
Posty: 457
Rejestracja: 6 maja 12, 23:06
BMW: E91
Rok produkcji: 2007
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#44

Post autor: KEMN1 »

michszy pisze:
KEMN1 pisze:
michszy pisze:UC do ręcznej polerki jak najbardziej, do tego pad tricolor i można działać. I nie potrzeba nic do wykończenia po niej, ta pasta i tak ma w sobie masę wypełniaczy, więc efekt finalny po niej jest trochę oszukany ale wygląda bardzo dobrze. Na pewno ręcznie nie zrobisz hologramów itp.e
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wypelniaczy? Uc to typowe mleczko polerskie, a nie politura i z wypelniaczami nie ma wiele wspolnego, to jest do scierania, a nie do wypelniania. :good:
Zrób sobie element UC i ciesz się świetnym rezultatem...następnie przejdź ten sam element IPĄ lub zmywaczem silikonowym i zauważysz, że część rysek wróciła.

Magia? Nie, ten ładny efekt to po części zasługa wypełniaczy których ten środek trochę posiada ( choć wiadomo, że dużo mniej niż takie np. AIO typu cherry głazy czy tripple). I jeszcze raz powtórzę, że żadnej pasty finishowej po UC nie trzeba, co najwyżej cleaner jako przygotowanie pod wosk. To nie jest mocno ścierna pastą, która zostawia bałagan na lakierze.

I tu sam sobie odpowiedziales, wiele srodkow, szczegolnie przy pracy recznej "wypelni" mikrorysy i pory w lakierze, ale, zeby to mialo sens przed polozeniem docelowego wosku(lub wczesniej politury) lakier musisz potraktowac cleanerem lub ipa, ktore wymyja resztki tego finishinga, wiec sie z Toba przy pelnym szacunku nie zgodze. Uc trzeba traktowac jak typowy finishing.
zibi_j1
Weteran
Posty: 5880
Rejestracja: 1 lut 14, 13:22
BMW: e46 318d
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Warszawa

#45

Post autor: zibi_j1 »

bmw ma tak twardy lakier że ręcznie nie wiele usuniesz. zaokrąglisz krawędzie rys... i resztą chemii troche je zamaskujesz. więc ja bym IPA nie dawał...
BMW by Zibi - czyli jak feniks z popiołów (dosłownie :) )
https://e46forum.pl/bmw-by-zibi-318d-320d-podsumowanie-roczne-s-13313#p92483

Obrazek
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#46

Post autor: WKRENTEK77 »

Dobra panowie to teraz powiedzcie jak stosować ten cleaner tzn .smarujemy lakier i potem polerowanie ręczne coś jak nakładanie q detailera? Czy inaczej bo nie wiem i nie chciał bym schrzanić sprawy a w ogóle to jaką konsystęcje ma ten cleaner to jest jakieś mleczko ,czy jakiś płyn pytam bo jescze nie mam ale mieć będę :P
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#47

Post autor: scghost »

nawet ja, totalnie zielony znam ten temat http://kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=9479

w sklepach online widze ze w dziale cleanery jest ultimate polish jako polacznie cleanera i politury
czy to znaczy, ze to dobry pomysl zrobic uc->up->BH ?
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#48

Post autor: Tomeczek2512 »

znajomy trudni sie w polerce ręcznej ale on przed użyciem jakiejkolwiek pasty jedzie cały samochód papierem wodnym. ale nie widziałem efektów także sie nie wypowiem

nie myslałeś żeby kupić maszynke do polerki ?
jakas maszynka 150zł, 3 gąbki 45zł, pasty około stówki + zestaw ktory już wymieniłeś. Troche cierpliwości, zdolności manualnych i zrobisz polerke jak należy :)
Albo oddać samochód do salonu autodetailingowego... ale jak gość z wrocławia wysłał mi ich cennik to sie za głowe złapałem.
Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#49

Post autor: scghost »

gdzie takie maszynki za 150zl? ;)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#50

Post autor: Tomeczek2512 »

ja osobiście mam takie cos:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5616873808&reco_id=2dac8530-bc98-11e5-bca9-028b7cd84653&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16
pierwsza którą zamówiłem rozsypała się po 1 użyciu (wada fabryczna) ale gość od razu przysłał nową. pewnie jest to największe dziadostwo ale wytrzymała już 6 polerek. jak kiedyś odmówi posłuszeństwa a będzie zapotrzebowanie to kupi się coś lepszego
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Auto detailing, pielęgnacja”