pompa wspomagania: zamiennik, regenerowana a "LUK"
-
- Bywalec forum
- Posty: 381
- Rejestracja: 11 wrz 11, 18:54
- BMW: 323
- Rok produkcji: 199
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: krk
Zamówiłem Oryginalną już:)
Tylko mechanik dopiero za 3 tygodnie ma czas, więc szybko opinią się nie podzielę:)
Tylko mechanik dopiero za 3 tygodnie ma czas, więc szybko opinią się nie podzielę:)
don’t regret anything you do, cause in the end it makes you, who you are.
- mefjupe
- Bywalec forum
- Posty: 214
- Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
- BMW: 330CiA Monacoblau
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
Dokładnie tyle też gdzieś zauważyłem... nie brałem tego pod uwagę bo ta ilość wydawała mi się zbyt mała ale skoro piszą Ci co zakładali, że daje radę to nie zaszkodzi spróbowaćscghost pisze:wykopalem gdzies informacje ze 80 ale nie wiem na ile to prawda
ci co zakladali pisza ze dziala bez problemu albo i nawet lzej
Rozumiem i w sumie dobrze myślisz bo jest pewność, że posłuży na pewno długo Heh powodzenia w dalszym wybijaniu pomysłu zmiany auta żonieWiesz co, nigdy nie kupowałem nic najtańszego typowego chińczyka, więc odpuszczam najtańsze badziewie i brałem pod uwagę już firmy o których "coś" słyszałem, dlatego cena od 500 w górę, ale znów one zbliżają się do LUKA więc dla nie całych 300zł chyba szkoda ryzykować i faktycznie kupie LUKA, a co do auta to żona naciska aby zmienić, na coś młodszego, tańszego w eksploatacji, mniej paliwożernego(i wtedy rzeczywiście szkoda kupować ORI) ale na razie twardo się bronię i co roku przekładam tą decyzję.
Najwyżej za rok ktoś będzie miał prezent i prawie nową pompę na gwarancji
Ludzie z pasją są dźwignią postępu
-
- Bywalec forum
- Posty: 297
- Rejestracja: 10 kwie 12, 22:59
- BMW: 330Ci
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Radom/Warszawa
Ja gdzieś czytałem, że Luk lf-20 ma 110 bar, a Luk Lf-30 ma 120 bar, więc te 80 bar to trochę mało, ale skoro u nich działa to może wystarczy...
WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
-
- Bywalec forum
- Posty: 71
- Rejestracja: 29 wrz 16, 7:40
- BMW: 325i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto:
- VIN: KL48900
Witam,
to chyba najświeższy temat o pompie więc pozwolę sobie na odkop
Delikatnie sączy mi się z mojej LF-20. Próbował ktoś to uszczelniać? Są gdzieś zestawy naprawcze (chodzi mi o uszczelnienia) bo szukam i znaleźć nie mogę. Chciałbym uszczelnić pompę, ponieważ jak na razie nie wyje i ten wyciek to jedyny mankament. Cieknie mi na łączeniu kadłuba.
Ew. ma ktoś może zarżniętą LF-20 cobym mógł sobie rozebrać i popatrzeć zanim rozgrzebię swoją. Najlepiej okolice Wrocławia, Świdnicy, Dzierżoniowa, podjadę zabiorę złom - jakieś piwko się znajdzie .
Z góry dzięki i pozdro
to chyba najświeższy temat o pompie więc pozwolę sobie na odkop
Delikatnie sączy mi się z mojej LF-20. Próbował ktoś to uszczelniać? Są gdzieś zestawy naprawcze (chodzi mi o uszczelnienia) bo szukam i znaleźć nie mogę. Chciałbym uszczelnić pompę, ponieważ jak na razie nie wyje i ten wyciek to jedyny mankament. Cieknie mi na łączeniu kadłuba.
Ew. ma ktoś może zarżniętą LF-20 cobym mógł sobie rozebrać i popatrzeć zanim rozgrzebię swoją. Najlepiej okolice Wrocławia, Świdnicy, Dzierżoniowa, podjadę zabiorę złom - jakieś piwko się znajdzie .
Z góry dzięki i pozdro
- mefjupe
- Bywalec forum
- Posty: 214
- Rejestracja: 15 mar 16, 21:15
- BMW: 330CiA Monacoblau
- Rok produkcji: 2005
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Rzeszów
A myślał ktoś o założeniu troszkę mniejszego koła pasowego w celu zwiększenia wydajności pompy? Oczywiście pod warunkiem znalezienia pasującego koła oraz pewności, zniwelowania przez napinacze luzu paska.
Ludzie z pasją są dźwignią postępu
-
- Bywalec forum
- Posty: 128
- Rejestracja: 16 gru 17, 0:48
- BMW: 323i M52T 256S4
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
A możecie mi powiedzieć czy praca pompy generuje jakiś dźwięk czy powinna być całkowicie cicha ?
U mnie przy skręceniu kierownicy jest taki niezbyt słyszalny dźwięk podobny do "zwarcia"..
Wymiana oleju nie na mobila ATF 220 nic nie zmieniła.. i pytanie czy już powinienem się martwić..
U mnie przy skręceniu kierownicy jest taki niezbyt słyszalny dźwięk podobny do "zwarcia"..
Wymiana oleju nie na mobila ATF 220 nic nie zmieniła.. i pytanie czy już powinienem się martwić..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 4 Odpowiedzi
- 3035 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 5 Odpowiedzi
- 1832 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: w0jta5
-
- 3 Odpowiedzi
- 2231 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: wujci
-
- 0 Odpowiedzi
- 2036 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adi3d
-
- 11 Odpowiedzi
- 2342 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 2 Odpowiedzi
- 2044 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Royal123
-
- 5 Odpowiedzi
- 5663 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamil17932
-
- 6 Odpowiedzi
- 2306 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamyk28
-
- 7 Odpowiedzi
- 3323 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kamikadze3
-
- 7 Odpowiedzi
- 3007 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983