pompa wspomagania &maglownica m47n

Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#51

Post autor: Damii92r »

hmm no własnie tylko,wszedzie gdzie pytam itp to MAGIEL NIE MOŻE WYĆ

MAGIEL MOŻE CIEKNĄC I STUKAĆ


a tutaj dosłownie przy skręceniu kierownicą już nie mówię o dużym skręcenie tylko no kiera prosto i ruszyć ją palcem tylko i już zawyje......


dodam wspomaganie działa cały czas..płynu nie ubywa..płyn czerwieniutki aż dno widać...
paleta
Bywalec forum
Posty: 399
Rejestracja: 31 mar 12, 22:41
BMW: 316
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Siedlce

#52

Post autor: paleta »

wyje pompa ale moze przez to ze magiel blokuje przeplyw plynu? nie ma opcji zeby 3 pompy wyly...
srawdz jeszcze mocowanie pompy, czy kolo pasowe jest w "osi". Moze gdzies jest cos skrzywione i pasek naciaga pompe powodujac jej wycie... sam juz nie wiem co moze byc przyczyna...
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#53

Post autor: Roki »

Odkręć śrubę regulacyjną na maglownicy żeby maglownica lżej chodziła i zobacz wtedy.Zerknij dodatkowo czy np.nie obciera ci o coś drążek kolumny kierowniczej ten łączący kolumne z maglownicą(u kolegi obcierał o przewód maglownicy i rzęźiło przy skręcie).Wejdź do kanału i niech ktoś ci odpali auto i kręci a ty nasłuchuj czy pompa czy magiel.
P.S.Klucz 17 możesz odkręcić cały obrót.
Obrazek
Obrazek
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#54

Post autor: Damii92r »

Ogólnie to powiem tak: ja już nie mam sił wyje i wyje

-moja ori pompa ZF z 2004r wyła ale na prawdę delikatnie po czym przy jezdzie np jadąc 80km/h stałą prędkością już ją słyszałem delikatnie mimo,że jechałem na WPROST


-postanowiłem kupić używkę ori ZF z 2003r taka sama tylko rok starsza i po zamontowaniu jeszcze gorzej... zadzwoniłem do sprzedawcy mówi hmm to przyślę Panu jeszcze jedną ale ta była 3dni temu zdemontowana z e46 320d 2003r i sprawdzana przed demontażem i nic nie wyło...

-przysłał pompę zamontowałem+4x nowe podkładki miedziane przy maglu+nowy o-ring pompy taki mały pompa przed montażem przepłukana na podwórku 1l oleju Mobil ATF 220

-następnie pompa dobrze zamocowana i zalana olejem...odpowietrzona dobrze ...


-przewody od pompy do maglownicy wyglądają okej.. nic nigdzie nie cieknie


-z pompy wspomagania nie ubywa wogule płynu

-płyn czerwieniutki aż widać dno


i już nie mam siły... rusze tylko kierownicą i zaczyna się delikatne wycie hmm to wycie jest takie jak by coś nie DOMAGAŁO

po wyjściu na zewnątrz a druga osoba kręci nic nie słychać oprócz tego,ze pompa tłoczy szumu... ale jak przystawi się całkowicie ucho do korka pompy i druga osoba kręci to tak jak by ten dzwiek bylo już słychać tam z środka...


zaworek zwrotny przy magłownicy wykręciłem i przedmuchałem bo tutaj na początku był jakiś mały syf(ale może on jest popsuty w środku??)


Magłownica u góry tam gdzie taki kapturek magłownicy to z pod niego wydostaje się coś takiego klejącego..na pewno to nie jest olej tylko jak by smar...


ale... jak by łapał gdzieś nieszczelność to by w zbiorniczku się pieniło a tam nic 0 bąbelków itp
Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#55

Post autor: Damii92r »

Roki pisze:Odkręć śrubę regulacyjną na maglownicy żeby maglownica lżej chodziła i zobacz wtedy.Zerknij dodatkowo czy np.nie obciera ci o coś drążek kolumny kierowniczej ten łączący kolumne z maglownicą(u kolegi obcierał o przewód maglownicy i rzęźiło przy skręcie).Wejdź do kanału i niech ktoś ci odpali auto i kręci a ty nasłuchuj czy pompa czy magiel.
P.S.Klucz 17 możesz odkręcić cały obrót.
Obrazek
Obrazek

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale tutaj:

http://i60.tinypic.com/2rggd8j.jpg

z pod tego kapturka z maglownicy coś mi się wydostaje..nie jest to olej tylko jakiś smar..

Ps; sprawdziłem przed chwilką tylko nie odkrecałem tej śruby od magłownicy bo boję się,że potem nie ustawię tego i tak ja pod autem i druga osoba kręci kierownicą... i tutaj gdzie magłownica to Cicho... ogólnie patrząc od dołu nic nie słychać... i u góry tez... nie raz przejdzie dzwiek jak by od koła pasowego ale co to ma wspólnego z skręcaniem kierownicą... no już mnie cholera bierze
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#56

Post autor: Roki »

Smar tam musi być bo jest tam łożysko.Poluzuj pół obrotu tą śrubą.Będzie ci lżej kierownica chodziła.Potem ustawiasz na czuja.Kręci cię ciężko odkręcasz,za lekko-dokręcasz.Pamiętaj że kierownica musi sama wracać po skręcie podczas jazdy.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#57

Post autor: Damii92r »

ok poszedłem i znów sprawdziłem... i tak zastanawia mnie jedno dla czego już przy ruszeniu minimalnie kierownicą delikatnie zawyje....

położyłem się pod autem kolega teraz kręcił kierownicą patrzę tam na magiel jak się obraca to wszystko niby okej ale te przewody co są do do magla dwa idą to jak ucho się dostawiło do przewodu tego który w maglu ma zaworek to było w środku słychać to brzęczenie wycie takie ale znów nie wiadomo czy mi się wydawało czy to może z góry z pompa a idzie echo i wydaje się,że z przewodu...
Roki
Weteran
Posty: 1279
Rejestracja: 21 wrz 10, 13:59
BMW: ByłoE46 m47 M54,M57,n42 jest m54b30
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom
VIN: PA70818
Lokalizacja: Radom

#58

Post autor: Roki »

Poluzuj tą śrubkę o której pisze.Może być za mocno skręcona kierownica(ktoś likwidował luz na maglu) i może aż obcierać.
Sprawdź moje aukcje
https://allegro.pl/uzytkownik/roki863
Ciśnij jeśli masz pasję nie stawaj...Wsiądź odpal fure w gaz napier...aj
Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#59

Post autor: Damii92r »

ok.. tylko dodam jak kupiłem auto to nic nie wyło
Damii92r
Bywalec forum
Posty: 205
Rejestracja: 16 kwie 14, 20:51
BMW: e46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Krakow

#60

Post autor: Damii92r »

Śruba delikatnie poluzowana..kierownica deko lżej chodzi..wycie dalej już jestem jak =@
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”