Pompa wody kiedy wymieniamy??

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
AaroN
Bywalec forum
Posty: 11
Rejestracja: 06/09/10, 22:36
BMW: 320d
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: AaroN » 26/04/13, 9:08

ja wymieniałem pompe wody jak juz były na niej opiłki metalu (Fachowiec BMW, twierdził..ze wtedy zaczyna sie sypac) kupilem SKF..dosc dobra sztuka


Awatar użytkownika
czerep
Posty: 4
Rejestracja: 13/06/15, 22:55
BMW: e46 330XI
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: czerep » 14/06/15, 0:28

Dla potomnych wyrażę swoje zdanie na temat pomp wodnych pompy SKF ciekną po bardzo małych przebiegach rzędu nawet 10k km Ruwille to generalnie syf pakowacz jak się trafi dobra to fart jak zła to pech ja bym stawiał na Doltz albo Hepu Oczywiście mówię to z własnego doświadczenia i nie musicie się z tym zgadzać, Natomiast jeżeli chodzi o żywotność pomp to na pewno w większości przypadków (mówię tu o wszystkich markach) jest to 200 tyś km

mariryb
Specjalista
Posty: 5223
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: mariryb » 15/06/15, 19:59

Do kolegow z m43 co wymieniali u siebe pompe wody. Co moze mozecie polecic?

Czytalem wpis kolegi wyzej, ale moze 330i to nie 318i.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3313
Rejestracja: 09/07/11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: Krzysiek669 » 15/06/15, 21:04

mariryb pisze:Do kolegow z m43 co wymieniali u siebe pompe wody. Co moze mozecie polecic?

Czytalem wpis kolegi wyzej, ale moze 330i to nie 318i.
U ojca w M43 zamontowaliśmy pompę wody DOLZ- taką polecili w zaprzyjaźnionym sklepie, bardzo duża ilość sprzedanych szt. i praktycznie znikoma awaryjność, w sumie mieli rację, pompa śmiga już ponad rok i ma się dobrze :)

mariryb
Specjalista
Posty: 5223
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: mariryb » 15/06/15, 21:10

Ile $?
Ja juz mialem czarne mysli.. od jakiegos czasu stukanie w silniku. Pomyslalem, ze jakas panewka, zawor czy cos, ale zdjąłem paski i cisza. Pompa ma spory luz gora-doł. Ulzyło mi, ze to tylko pompa.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki


Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3313
Rejestracja: 09/07/11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: Krzysiek669 » 15/06/15, 21:14

mariryb pisze:Ile $?
Dokładnie 137zł, zakup 31.12.2013r.
U ojca to pompa już ciekła i nie było mowy by dalej tak jeździć, oczywiście siedziała fabryka, po wymianie jak ręką odjął. Do dzisiaj jest wszystko ok.

mariryb
Specjalista
Posty: 5223
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: mariryb » 15/06/15, 21:17

U mnie sucho. A jak ma luz to co sie moze stac? Urwać? Pasek zniszczyc? Czy nic? Bo wymiana musi zaczekać do końca miesiąca..
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki

Awatar użytkownika
Krzysiek669
Moderator
Posty: 3313
Rejestracja: 09/07/11, 18:45
BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: Krzysiek669 » 15/06/15, 21:21

mariryb pisze:U mnie sucho. A jak ma luz to co sie moze stac? Urwać? Pasek zniszczyc? Czy nic? Bo wymiana musi zaczekać do końca miesiąca..
Jak ma luz to pewnie już Ci hałasuje, a skończyć się może właśnie na tym, że luz będzie się powiększał co może spowodować urwanie i wtedy zniszczy min. pasek.
Jak nie robisz dużych przebiegów to powinno wytrzymać :)

hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20/06/10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: hackunek » 15/06/15, 23:31

jak moja ori pociekła to wsadziłem krafta, i po 5000km ten sam problem
teraz wsadziłem dolz'a za 125zł i od 30 000km spokój

mariryb
Specjalista
Posty: 5223
Rejestracja: 09/04/11, 9:07
BMW: 330ci 535d
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radom Wieniawa
Kontakt:

Re: Pompa wody kiedy wymieniamy??

Post autor: mariryb » 17/06/15, 14:38

Krzysiek669 pisze: U ojca w M43 zamontowaliśmy pompę wody DOLZ- taką polecili w zaprzyjaźnionym sklepie, bardzo duża ilość sprzedanych szt. i praktycznie znikoma awaryjność, w sumie mieli rację, pompa śmiga już ponad rok i ma się dobrze :)
hackunek pisze: teraz wsadziłem dolz'a za 125zł i od 30 000km spokój
Zaufałem Wam Panowie. Zamówiłem Dolza chodź Maciek od części doradzał inną.
Felgi tak jak dziewczyny - co najmniej 18-tki


ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość