POMPA VACUM USZCZELNIANIE

Patrykm83
Posty: 3
Rejestracja: 29 paź 19, 15:03
BMW: BMW E46 318 I
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa

#1

Post autor: Patrykm83 »

Witam

BMW E46 318 i 2002 silnik N42.

Misja: demontaż , uszczelnienie oraz montaż Pompy Vacum

Pytanie: Czy po rozkręceniu pompy, wymianie uszczelek powinno się wlać świeży olej do środka i zakręcić (ewentualnie uszczelnić masą uszczelniającą) i jeżeli tak to w jakiej ilości, czy ma go nie być w ogóle? W każdym opisie jest krok po kroku jak zdemontować taką pompę (wbrew pozorom nie je to aż takie trudne), ale nie wiem czy w środku ma być trochę oleju czy ma go nie być?

Mam nadzieje że rozumiecie moje pytanie, będę wdzięczny za odpowiedz bo jutro dostane uszczelki, mam uszczelniacz i będę się brał za to.


Pozdrawiam PM
Muadib
Bywalec forum
Posty: 44
Rejestracja: 8 cze 18, 20:42
BMW: E46_ 318i
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: RZE

#2

Post autor: Muadib »

Specjalista nie jestem ale ostatnio przerabiałem temat w swojej ten sam silnik .
I gdzieś na jakimś forum przeczytałem że tak trzeba zalać troszke oleju żeby nie poszła na sucho.
I że nie powinno się niczym uszczelniać dodatkowo bo o ringi powinny dawać rade.
Ja kupiłem zestaw ale mniejsza nie pasowała bo była za duża . Tam są 91x3 i 53x3. :wink:
Awatar użytkownika
Piromanx
Bywalec forum
Posty: 14
Rejestracja: 8 mar 19, 10:10
BMW: 330d
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: Piotrków Trybunalski

#3

Post autor: Piromanx »

Nawet kupując nową pompę masz ją wstępnie zalaną płynem, więc tak jak pisze kolega wyżej powinna mieć trochę oleju.
Jeśli chodzi o uszczelnianie, sylikony itp- nie, uszczelka spełni swoje zadanie
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”