Pompa ssąca strumieniowa serwa hamulcowego - wymiana

Arczi
Bywalec forum
Posty: 57
Rejestracja: 4 mar 18, 20:23
BMW: 318CI N42B20A 330ci Cabrio
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
VIN: JZ42373

#1

Post autor: Arczi »

Witam, mama pytanie odnośnie wymiany pompy strumieniowej serwa hamulcowego. Sprawdzałem ostatnio szczelność dolotu i wykryłem że pompa jest nieszczelna co powoduje lewe powietrze/ Znalazłem potrzebną część natomiast zarówno oryginał https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_2885-sterowanie-podcisnieniowe-silnik/vEW03413 jak i zamiennik np tu https://allegro.pl/oferta/emh235-gates-przewod-odpowietrzenia-silnika-11994380890 wydaje się że ma za krótki przewód łączący z kolektorem. O ile mnie pamięć nie myli to ten przewód jest podłączony w dolnej części kolektora ssącego i tu pojawia się moje pytanie. Czy ten przewód po drodze do kolektora ssącego ma jeszcze jakieś łączenie? Czy ktoś może już go wymieniał oraz czy da radę to zrobić bez demontażu dolotu czego osobiście bym chciał uniknąć.

Oryginalny wąż biegnący do kolektora jest zarobiony takimi jednorazowymi ściskanymi opaskami (nie wiem jak dokładnie się nazywają) zastanawiałem się też nad zerwaniem tej opaski, wyminą samej pompy i ewentualnie zaciśnięciem węża później zwykła skręcaną opaską nie wiem tylko czy będzie dostatecznie mocno trzymać
Igoror
Posty: 1
Rejestracja: 20 paź 22, 9:41
BMW: E46 330i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Gorzów Wielkopolski

#2

Post autor: Igoror »

Witam, poradziłeś sobie z tym? Na próbie dymnej wyszło mi że spod tych opasek jednorazowych wylatuje dym i przymierzam sie do wymiany tego węża z pompką. Jak tam z dostępem i co z tą dalszą częścią węża której nie ma w zestawie z tą pompka?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”