POMOCY UBYWA PŁYNU E46 320I BENZYNA 150KM
-
- Bywalec forum
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
- BMW: e46 M52B20
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Żary
- Lokalizacja: Żary (lubuskie)
WITAM WSZYSTKICH MAM BARDZO POWAŻNY PROBLEM OTÓŻ
WCZORAJ PRZEJECHAŁEM ZE 100 KM ZAŚWIECIŁA MI SIĘ LAMPKA OD PŁYNU CHŁODNICZEGO ŻE BRAK STANĄŁEM NA POBOCZU ŻEBY SPRAWDZIĆ CO SIĘ DZIEJE PO ZGASZENIU SAMOCHODU
I ODKRĘCENIU KORKA WLEWU ZOBACZYŁEM PUSTO PRAWIE W ZBIORNICZKU WIĘC ZAJECHAŁEM NA CPN KUPIŁEM PŁYN CHŁODNICZY ŻE BYŁO CIEMNO NIC NIE ZOBACZYŁEM POSTANOWIŁEM DOJECHAĆ DO CELU GDZIE ZOSTAŁO MI 2 KM PO DOJECHANIU I DOLANIU PŁYNU KONTROLKA SIĘ NIE ZAPALIŁA NATOMIAST NA DRUGI DZIEŃ WSIADAJĄC DO SAMOCHODU I ODPALAJĄC PRZEJECHAŁEM PO MIEŚCIE ZALEDWIE 5 KM ZAŚWIECIŁA SIĘ POWTÓRNIE KONTROLKA BRAK PŁYNU AUTO NIE KOPCI WCALE SPRAWDZAŁEM BAGNET OD OLEJU ORAZ KOREK WLEWU OLEJU CZYŚCIUTKO SINIK SIĘ NIE PRZEGRZEWA WĘŻE OD PŁYNU MIĘKKIE TYLKO PO DODANIU GAZU TWARDNIEJĄ CZYLI WIDAĆ JEST OBIEG TERMOSTAT PUSZCZA NATOMIAST CHŁODNICA CHŁODNA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA TYLKO UBYWA PŁYNU PO DOKŁADNYCH OGLĘDZINACH CZYLI DOLANIU PŁYNU ODPALENIU SAMOCHODU ODPOWIETRZENIU UKŁADU ZALANIU PŁYNU POMIĘDZY MINIMUM MAKSIMUM ZAKRĘCIŁEM KOREK ODKRĘCIŁEM KOREK ODPOWIETRZENIA PO DODANIU GAZU WIDAĆ JAKIEŚ MAŁE KROPLE WODY ORAZ WIDAĆ JAK SIĘ DYMI Z ŚRODKA SILNIKA ZAMKNĄŁEM MASKĘ I WIDAĆ ADEKWATNIE JAK DYM WYDOSTAJE SIĘ Z POD MASKI I UCIEKA Z NADKOLA OD STRONY KIEROWCY NIE WIEM CO JEST GRANE PROSZĘ O POMOC KTOŚ MIAŁ JUŻ TAKI PRZYPADEK DODAM JESZCZE ŻE MYŚLAŁEM ŻE TO ZNOWU KOREK OD ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO KIEDYŚ TAKI PRZYPADEK MIAŁEM WYMIENIŁEM KOREK I DO TEJ PORY NIC KUPIŁEM KOREK MYLE HD W INTERCARS ZAMIENNY JEDNAKŻE NIE PRZYNIOSŁO TO REZULTATU POMÓŻCIE
MOJE BMW TO E46 2000 R 320I 6CYL BENZYNA 150KM
WCZORAJ PRZEJECHAŁEM ZE 100 KM ZAŚWIECIŁA MI SIĘ LAMPKA OD PŁYNU CHŁODNICZEGO ŻE BRAK STANĄŁEM NA POBOCZU ŻEBY SPRAWDZIĆ CO SIĘ DZIEJE PO ZGASZENIU SAMOCHODU
I ODKRĘCENIU KORKA WLEWU ZOBACZYŁEM PUSTO PRAWIE W ZBIORNICZKU WIĘC ZAJECHAŁEM NA CPN KUPIŁEM PŁYN CHŁODNICZY ŻE BYŁO CIEMNO NIC NIE ZOBACZYŁEM POSTANOWIŁEM DOJECHAĆ DO CELU GDZIE ZOSTAŁO MI 2 KM PO DOJECHANIU I DOLANIU PŁYNU KONTROLKA SIĘ NIE ZAPALIŁA NATOMIAST NA DRUGI DZIEŃ WSIADAJĄC DO SAMOCHODU I ODPALAJĄC PRZEJECHAŁEM PO MIEŚCIE ZALEDWIE 5 KM ZAŚWIECIŁA SIĘ POWTÓRNIE KONTROLKA BRAK PŁYNU AUTO NIE KOPCI WCALE SPRAWDZAŁEM BAGNET OD OLEJU ORAZ KOREK WLEWU OLEJU CZYŚCIUTKO SINIK SIĘ NIE PRZEGRZEWA WĘŻE OD PŁYNU MIĘKKIE TYLKO PO DODANIU GAZU TWARDNIEJĄ CZYLI WIDAĆ JEST OBIEG TERMOSTAT PUSZCZA NATOMIAST CHŁODNICA CHŁODNA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA TYLKO UBYWA PŁYNU PO DOKŁADNYCH OGLĘDZINACH CZYLI DOLANIU PŁYNU ODPALENIU SAMOCHODU ODPOWIETRZENIU UKŁADU ZALANIU PŁYNU POMIĘDZY MINIMUM MAKSIMUM ZAKRĘCIŁEM KOREK ODKRĘCIŁEM KOREK ODPOWIETRZENIA PO DODANIU GAZU WIDAĆ JAKIEŚ MAŁE KROPLE WODY ORAZ WIDAĆ JAK SIĘ DYMI Z ŚRODKA SILNIKA ZAMKNĄŁEM MASKĘ I WIDAĆ ADEKWATNIE JAK DYM WYDOSTAJE SIĘ Z POD MASKI I UCIEKA Z NADKOLA OD STRONY KIEROWCY NIE WIEM CO JEST GRANE PROSZĘ O POMOC KTOŚ MIAŁ JUŻ TAKI PRZYPADEK DODAM JESZCZE ŻE MYŚLAŁEM ŻE TO ZNOWU KOREK OD ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO KIEDYŚ TAKI PRZYPADEK MIAŁEM WYMIENIŁEM KOREK I DO TEJ PORY NIC KUPIŁEM KOREK MYLE HD W INTERCARS ZAMIENNY JEDNAKŻE NIE PRZYNIOSŁO TO REZULTATU POMÓŻCIE
MOJE BMW TO E46 2000 R 320I 6CYL BENZYNA 150KM
-
- Bywalec forum
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
- BMW: e46 M52B20
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Żary
- Lokalizacja: Żary (lubuskie)
TYLKO GDZIE ? MASAKRA Z TYŁU SILNIKA CIEKNIE ORAZ WIDAĆ NA ZBIORNIKU BIAŁE ŚLADY PO WYSCHNIĘTYM LUB JAK KTO WOLI WYPAROWANYM PŁYNIE NIE WIEM GDZIE PRZYCZYNY SZUKAĆ A W LUBUSKIM CIĘŻKO O DOBREGO MECHANIKA ;/ NIE WIADOMO DO KOGO JECHAĆ TYLE RAZY SIĘ PRZEJECHAŁEM ŻE WOLAŁEM ZROBIĆ SAMEMU SAMI PARTACZE ;/
-
- Bywalec forum
- Posty: 427
- Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
- BMW: e46
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: łaziska górne
a z kąd wiesz że z tylu silnika cieknie,najczęstrzą przyczyną to pękające zbiorniczki wyrównawcze płynuPSZBMW pisze:TYLKO GDZIE ? MASAKRA Z TYŁU SILNIKA CIEKNIE ORAZ WIDAĆ NA ZBIORNIKU BIAŁE ŚLADY PO WYSCHNIĘTYM LUB JAK KTO WOLI WYPAROWANYM PŁYNIE NIE WIEM GDZIE PRZYCZYNY SZUKAĆ A W LUBUSKIM CIĘŻKO O DOBREGO MECHANIKA ;/ NIE WIADOMO DO KOGO JECHAĆ TYLE RAZY SIĘ PRZEJECHAŁEM ŻE WOLAŁEM ZROBIĆ SAMEMU SAMI PARTACZE ;/
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Jak masz warunki jakiś garaż najlepiej z kanałem to rozgrzej go i może bazie widać wyciek bo przy takiej pogodzie jak teraz to niestety nic pod chmurką nie zdziałacz mi też gdzieś popuszcza płynu raz mniej raz więcej bo widziąłem plamki pod autem ale muszę poczekać chyba do wiosny 5l płynu kupiłem i tak co jakiś czas dolewam a i nie krzycz tak wyłącz kapsla
-
- Bywalec forum
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
- BMW: e46 M52B20
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Żary
- Lokalizacja: Żary (lubuskie)
HMM ZASTANÓWMY SIĘ JAK ODPALAM I PRZEJADĘ KAWAŁEK WIDAĆ ADEKWATNIE KROPLE Z TYŁU SILNIKA NA PLASTIKACH OSŁONY SILNIKA I PARUJE HMM W DODATKU MAM POD SPODEM OSŁONĘ SILNIKA WIDAĆ ADEKWATNIE ŻE JEST MOKRA KOREK WYMIENIŁEM DZISIAJ KUPIŁEM MYLE HD W INTER CARS NAJSZYBCIEJ DOSTAŁEM ZAPŁACIŁEM 30 ZŁ TAK JAK PISAŁEM MIAŁEM JUŻ PODOBNĄ PRZYCZYNĘ ALE TO BYŁ USZKODZONY KOREK CO NAJCIEKAWSZE ŻE STOJĄC NA PARKINGU BO NIE MA MNIE W DOMU I OSOBIŚCIE NIE MOGĘ ZOBACZYĆ W GARAŻU CO SIĘ DZIEJE PONIEWAŻ JESTEM W GOŚCIACH ALE MNIEJSZA Z TYM STOJĄC NA PARKINGU I ODPALIŁEM SAMOCHÓD OTWORZYŁEM KOREK OD WLEWU PŁYNU AUTO CHODZI ŁAPIE TEMPERATURĘ NIC NIE KOPCI I NIC NIE WYCIEKA TEROSTAT PUSZCZA WĘŻE MIĘKKIE CHŁODZNICA CHŁODNA ALE NIE ZIMNA WENTYLATOR ZAŁĄCZA PO DODANIU GAZY Z PROŚBĄ DRUGIEJ OSOBY CINIENIE ROŚNIE PŁYN PRZEZ DZIÓRKĘ LECI CORAZ MOCNIEJ AŻ CHLAPIE TYLKO JAK ZAKRĘCĘ KOREK I SAMOCHÓD POCHODZI TROCHĘ WIDAĆ JUŻ UBYTKI PŁYNU HMM NIE WIEM NIGDY TAKIEGO CZEGOŚ NIE MIAŁEM MIAŁEM STARE E36 I NIE BYŁO PROBLEMU MAM STARE E46 I JEST WIELKI PROBLEM NAJCIEKAWSZE ŻE MIAŁEM KIEDYŚ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ TRAFIONĄ ALE PO PLANOWANIU PIŁO PŁYN NAGAR W OLEJU ALE PO SPRAWDZENIU SZCZELNOŚCI WE WROCŁAWIU ZAPŁACIŁEM KUPE SIANA USZCZELKA NOWA SAMOCHÓD NIE KATOWANY NIGDY W ŻYCIU WRĘCZ PRZECIWNIE NIGDY NIE JEŻDŻĘ JAK WARIAT DZIWNE JAK USZCZELKA TO BY KOPCIŁ NA NIEBIESKO ROBIŁ BY SIĘ NAGAR POD KORKIEM OLEJU LUB NA BAGNECIE OLEJU NIE UBYWA OBROTY RÓWNE AUTO NIE TRACI NA MOCY NA ZIMNYM JAK I NA CIEPŁYM ZAWSZE PRZED JAZDĄ ODPALAM POCHODZI TROCHĘ NA WOLNYCH JAK ZAŁAPIE TEMPERATURĘ I DOPIERO JADĘ TYM BARDZIEJ ZIMOWĄ PORĄ MOŻNA GDYBAĆ PO ZA TYM JUŻ NIE MAM SIŁY DO TEGO SAMOCHODU
-
- Bywalec forum
- Posty: 88
- Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
- BMW: e46 M52B20
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Żary
- Lokalizacja: Żary (lubuskie)
DZIWNE ZJAWISKO
*PO PIERWSZE JAK BY NIE BYŁ OBIEGU I BY BYŁA WINA POMPY TO BY PODCZAS ODKRĘCENIA ODPOWIETRZNIKA NIE UCIEKAŁ PŁYN.
*PO DRUGIE USZKODZONY TERMOSTAT HMM NIE MOŻLIWE JEST NOWY ROK CZASU FIRMY BEHRU OTWIERA WĘŻE MIĘKKIE NA WOLNYCH OBOTACH PO ROZGRZANIU GDZIE POWINNY BYĆ SZTYWNE W DODATKU BY SIĘ GRZAŁ I PRZY KAŻDYM DODANIU GAZU NIE BYŁO CIŚNIENIA
* PO TRZECIE AWARIA CZUJNIKA ODPADA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA
* PO CZWARTE USZCZELKA GŁOWICY ODPADA NIE MA NAGARU NIE KOPCI OBROTY RÓWNE NIE TRZESZCZY NIE RZUCA SILNIKIEM SAMOCHÓD MA NORMALNĄ MOC
SPRAWDZONE JESZCZE ZAPOMNIAŁEM DOPISAĆ ODKRĘCIŁEM ŚWIECE I ŚWIECE SUCHE GORĄCE WIĘC NIE DOSTAJE SIĘ PŁYN DO CYLINDRÓW ;/ NA ZIMNYM TO SAMO
WIEC GDZIEŚ NIE SZCZELNOŚĆ TYLKO TERAZ GDZIE SZUKAĆ
*
*PO PIERWSZE JAK BY NIE BYŁ OBIEGU I BY BYŁA WINA POMPY TO BY PODCZAS ODKRĘCENIA ODPOWIETRZNIKA NIE UCIEKAŁ PŁYN.
*PO DRUGIE USZKODZONY TERMOSTAT HMM NIE MOŻLIWE JEST NOWY ROK CZASU FIRMY BEHRU OTWIERA WĘŻE MIĘKKIE NA WOLNYCH OBOTACH PO ROZGRZANIU GDZIE POWINNY BYĆ SZTYWNE W DODATKU BY SIĘ GRZAŁ I PRZY KAŻDYM DODANIU GAZU NIE BYŁO CIŚNIENIA
* PO TRZECIE AWARIA CZUJNIKA ODPADA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA
* PO CZWARTE USZCZELKA GŁOWICY ODPADA NIE MA NAGARU NIE KOPCI OBROTY RÓWNE NIE TRZESZCZY NIE RZUCA SILNIKIEM SAMOCHÓD MA NORMALNĄ MOC
SPRAWDZONE JESZCZE ZAPOMNIAŁEM DOPISAĆ ODKRĘCIŁEM ŚWIECE I ŚWIECE SUCHE GORĄCE WIĘC NIE DOSTAJE SIĘ PŁYN DO CYLINDRÓW ;/ NA ZIMNYM TO SAMO
WIEC GDZIEŚ NIE SZCZELNOŚĆ TYLKO TERAZ GDZIE SZUKAĆ
*
Zdejmij tenieszczesne osłony spodu silnika na podnośnik czy kanał i obserwuj , bo taki wyciek to cos nie trzyma, pękło albo sie rozleciało. Woda spływa na dół tzn ze od góry raczej nie znajdziesz awarii skoro juz wszystko u góry sprawdziłeś . Znajdź warsztat w którym wraz z mechanikiem będziesz mógł obserwować auto
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 3310 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PSZBMW
-
- 1 Odpowiedzi
- 2222 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adi1711
-
- 2 Odpowiedzi
- 1209 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: xagnieszkax92
-
- 0 Odpowiedzi
- 1306 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maki85
-
- 39 Odpowiedzi
- 12382 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: master8998
-
- 6 Odpowiedzi
- 2835 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: naapster
-
- 1 Odpowiedzi
- 2835 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrodziej_1983
-
- 6 Odpowiedzi
- 2303 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Damianskl19
-
- 4 Odpowiedzi
- 1970 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 6 Odpowiedzi
- 4279 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb