POMOCY UBYWA PŁYNU E46 320I BENZYNA 150KM

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#1

Post autor: PSZBMW »

WITAM WSZYSTKICH MAM BARDZO POWAŻNY PROBLEM OTÓŻ
WCZORAJ PRZEJECHAŁEM ZE 100 KM ZAŚWIECIŁA MI SIĘ LAMPKA OD PŁYNU CHŁODNICZEGO ŻE BRAK STANĄŁEM NA POBOCZU ŻEBY SPRAWDZIĆ CO SIĘ DZIEJE PO ZGASZENIU SAMOCHODU
I ODKRĘCENIU KORKA WLEWU ZOBACZYŁEM PUSTO PRAWIE W ZBIORNICZKU WIĘC ZAJECHAŁEM NA CPN KUPIŁEM PŁYN CHŁODNICZY ŻE BYŁO CIEMNO NIC NIE ZOBACZYŁEM POSTANOWIŁEM DOJECHAĆ DO CELU GDZIE ZOSTAŁO MI 2 KM PO DOJECHANIU I DOLANIU PŁYNU KONTROLKA SIĘ NIE ZAPALIŁA NATOMIAST NA DRUGI DZIEŃ WSIADAJĄC DO SAMOCHODU I ODPALAJĄC PRZEJECHAŁEM PO MIEŚCIE ZALEDWIE 5 KM ZAŚWIECIŁA SIĘ POWTÓRNIE KONTROLKA BRAK PŁYNU AUTO NIE KOPCI WCALE SPRAWDZAŁEM BAGNET OD OLEJU ORAZ KOREK WLEWU OLEJU CZYŚCIUTKO SINIK SIĘ NIE PRZEGRZEWA WĘŻE OD PŁYNU MIĘKKIE TYLKO PO DODANIU GAZU TWARDNIEJĄ CZYLI WIDAĆ JEST OBIEG TERMOSTAT PUSZCZA NATOMIAST CHŁODNICA CHŁODNA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA TYLKO UBYWA PŁYNU PO DOKŁADNYCH OGLĘDZINACH CZYLI DOLANIU PŁYNU ODPALENIU SAMOCHODU ODPOWIETRZENIU UKŁADU ZALANIU PŁYNU POMIĘDZY MINIMUM MAKSIMUM ZAKRĘCIŁEM KOREK ODKRĘCIŁEM KOREK ODPOWIETRZENIA PO DODANIU GAZU WIDAĆ JAKIEŚ MAŁE KROPLE WODY ORAZ WIDAĆ JAK SIĘ DYMI Z ŚRODKA SILNIKA ZAMKNĄŁEM MASKĘ I WIDAĆ ADEKWATNIE JAK DYM WYDOSTAJE SIĘ Z POD MASKI I UCIEKA Z NADKOLA OD STRONY KIEROWCY NIE WIEM CO JEST GRANE PROSZĘ O POMOC KTOŚ MIAŁ JUŻ TAKI PRZYPADEK DODAM JESZCZE ŻE MYŚLAŁEM ŻE TO ZNOWU KOREK OD ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO KIEDYŚ TAKI PRZYPADEK MIAŁEM WYMIENIŁEM KOREK I DO TEJ PORY NIC KUPIŁEM KOREK MYLE HD W INTERCARS ZAMIENNY JEDNAKŻE NIE PRZYNIOSŁO TO REZULTATU POMÓŻCIE
MOJE BMW TO E46 2000 R 320I 6CYL BENZYNA 150KM :cry:
hackunek
Bywalec forum
Posty: 674
Rejestracja: 20 cze 10, 15:58
BMW: E46 316i , E36 316i
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: podlaskie
Miasto: M-K

#2

Post autor: hackunek »

masz gdzieś wyciek,
e46 ma wadliwe plastiki które z czasem kruszeją i przeciekają
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#3

Post autor: PSZBMW »

TYLKO GDZIE ? MASAKRA Z TYŁU SILNIKA CIEKNIE ORAZ WIDAĆ NA ZBIORNIKU BIAŁE ŚLADY PO WYSCHNIĘTYM LUB JAK KTO WOLI WYPAROWANYM PŁYNIE NIE WIEM GDZIE PRZYCZYNY SZUKAĆ A W LUBUSKIM CIĘŻKO O DOBREGO MECHANIKA ;/ NIE WIADOMO DO KOGO JECHAĆ TYLE RAZY SIĘ PRZEJECHAŁEM ŻE WOLAŁEM ZROBIĆ SAMEMU SAMI PARTACZE ;/
karmaz 13
Bywalec forum
Posty: 427
Rejestracja: 22 kwie 13, 14:15
BMW: e46
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: łaziska górne

#4

Post autor: karmaz 13 »

PSZBMW pisze:TYLKO GDZIE ? MASAKRA Z TYŁU SILNIKA CIEKNIE ORAZ WIDAĆ NA ZBIORNIKU BIAŁE ŚLADY PO WYSCHNIĘTYM LUB JAK KTO WOLI WYPAROWANYM PŁYNIE NIE WIEM GDZIE PRZYCZYNY SZUKAĆ A W LUBUSKIM CIĘŻKO O DOBREGO MECHANIKA ;/ NIE WIADOMO DO KOGO JECHAĆ TYLE RAZY SIĘ PRZEJECHAŁEM ŻE WOLAŁEM ZROBIĆ SAMEMU SAMI PARTACZE ;/
a z kąd wiesz że z tylu silnika cieknie,najczęstrzą przyczyną to pękające zbiorniczki wyrównawcze płynu
WKRENTEK77
Przyjaciel forum
Posty: 3248
Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
BMW: E90
Rok produkcji: 2006
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto: ŁÓDŹ

#5

Post autor: WKRENTEK77 »

Jak masz warunki jakiś garaż najlepiej z kanałem to rozgrzej go i może bazie widać wyciek bo przy takiej pogodzie jak teraz to niestety nic pod chmurką nie zdziałacz mi też gdzieś popuszcza płynu raz mniej raz więcej bo widziąłem plamki pod autem ale muszę poczekać chyba do wiosny 5l płynu kupiłem i tak co jakiś czas dolewam :) a i nie krzycz tak wyłącz kapsla :lol:
Grzesi00
Bywalec forum
Posty: 41
Rejestracja: 22 kwie 12, 11:12
BMW: E46 320i Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn

#6

Post autor: Grzesi00 »

Posprawdzaj też wszystkie krućce, w mojej były w takim stanie, że rozpadały się przy dotknięciu.
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#7

Post autor: PSZBMW »

HMM ZASTANÓWMY SIĘ JAK ODPALAM I PRZEJADĘ KAWAŁEK WIDAĆ ADEKWATNIE KROPLE Z TYŁU SILNIKA NA PLASTIKACH OSŁONY SILNIKA I PARUJE HMM W DODATKU MAM POD SPODEM OSŁONĘ SILNIKA WIDAĆ ADEKWATNIE ŻE JEST MOKRA KOREK WYMIENIŁEM DZISIAJ KUPIŁEM MYLE HD W INTER CARS NAJSZYBCIEJ DOSTAŁEM ZAPŁACIŁEM 30 ZŁ TAK JAK PISAŁEM MIAŁEM JUŻ PODOBNĄ PRZYCZYNĘ ALE TO BYŁ USZKODZONY KOREK CO NAJCIEKAWSZE ŻE STOJĄC NA PARKINGU BO NIE MA MNIE W DOMU I OSOBIŚCIE NIE MOGĘ ZOBACZYĆ W GARAŻU CO SIĘ DZIEJE PONIEWAŻ JESTEM W GOŚCIACH ALE MNIEJSZA Z TYM STOJĄC NA PARKINGU I ODPALIŁEM SAMOCHÓD OTWORZYŁEM KOREK OD WLEWU PŁYNU AUTO CHODZI ŁAPIE TEMPERATURĘ NIC NIE KOPCI I NIC NIE WYCIEKA TEROSTAT PUSZCZA WĘŻE MIĘKKIE CHŁODZNICA CHŁODNA ALE NIE ZIMNA WENTYLATOR ZAŁĄCZA PO DODANIU GAZY Z PROŚBĄ DRUGIEJ OSOBY CINIENIE ROŚNIE PŁYN PRZEZ DZIÓRKĘ LECI CORAZ MOCNIEJ AŻ CHLAPIE TYLKO JAK ZAKRĘCĘ KOREK I SAMOCHÓD POCHODZI TROCHĘ WIDAĆ JUŻ UBYTKI PŁYNU HMM NIE WIEM NIGDY TAKIEGO CZEGOŚ NIE MIAŁEM MIAŁEM STARE E36 I NIE BYŁO PROBLEMU MAM STARE E46 I JEST WIELKI PROBLEM NAJCIEKAWSZE ŻE MIAŁEM KIEDYŚ USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ TRAFIONĄ ALE PO PLANOWANIU PIŁO PŁYN NAGAR W OLEJU ALE PO SPRAWDZENIU SZCZELNOŚCI WE WROCŁAWIU ZAPŁACIŁEM KUPE SIANA USZCZELKA NOWA SAMOCHÓD NIE KATOWANY NIGDY W ŻYCIU WRĘCZ PRZECIWNIE NIGDY NIE JEŻDŻĘ JAK WARIAT DZIWNE JAK USZCZELKA TO BY KOPCIŁ NA NIEBIESKO ROBIŁ BY SIĘ NAGAR POD KORKIEM OLEJU LUB NA BAGNECIE OLEJU NIE UBYWA OBROTY RÓWNE AUTO NIE TRACI NA MOCY NA ZIMNYM JAK I NA CIEPŁYM ZAWSZE PRZED JAZDĄ ODPALAM POCHODZI TROCHĘ NA WOLNYCH JAK ZAŁAPIE TEMPERATURĘ I DOPIERO JADĘ TYM BARDZIEJ ZIMOWĄ PORĄ MOŻNA GDYBAĆ PO ZA TYM JUŻ NIE MAM SIŁY DO TEGO SAMOCHODU :)
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#8

Post autor: PSZBMW »

DZIWNE ZJAWISKO
*PO PIERWSZE JAK BY NIE BYŁ OBIEGU I BY BYŁA WINA POMPY TO BY PODCZAS ODKRĘCENIA ODPOWIETRZNIKA NIE UCIEKAŁ PŁYN.
*PO DRUGIE USZKODZONY TERMOSTAT HMM NIE MOŻLIWE JEST NOWY ROK CZASU FIRMY BEHRU OTWIERA WĘŻE MIĘKKIE NA WOLNYCH OBOTACH PO ROZGRZANIU GDZIE POWINNY BYĆ SZTYWNE W DODATKU BY SIĘ GRZAŁ I PRZY KAŻDYM DODANIU GAZU NIE BYŁO CIŚNIENIA
* PO TRZECIE AWARIA CZUJNIKA ODPADA WENTYLATOR SIĘ ZAŁĄCZA
* PO CZWARTE USZCZELKA GŁOWICY ODPADA NIE MA NAGARU NIE KOPCI OBROTY RÓWNE NIE TRZESZCZY NIE RZUCA SILNIKIEM SAMOCHÓD MA NORMALNĄ MOC
SPRAWDZONE JESZCZE ZAPOMNIAŁEM DOPISAĆ ODKRĘCIŁEM ŚWIECE I ŚWIECE SUCHE GORĄCE WIĘC NIE DOSTAJE SIĘ PŁYN DO CYLINDRÓW ;/ NA ZIMNYM TO SAMO
WIEC GDZIEŚ NIE SZCZELNOŚĆ TYLKO TERAZ GDZIE SZUKAĆ
*
PSZBMW
Bywalec forum
Posty: 88
Rejestracja: 2 sty 15, 16:02
BMW: e46 M52B20
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: lubuskie
Miasto: Żary
Lokalizacja: Żary (lubuskie)

#9

Post autor: PSZBMW »

NAJGORSZE ŻE NIE WIDAĆ I NIE WIEM GDZIE JEDYNA WADA ŻE PŁYN SZYBKO WYSYCHA I NIE WIDAĆ
OSA BMW

#10

Post autor: OSA BMW »

Zdejmij tenieszczesne osłony spodu silnika na podnośnik czy kanał i obserwuj , bo taki wyciek to cos nie trzyma, pękło albo sie rozleciało. Woda spływa na dół tzn ze od góry raczej nie znajdziesz awarii skoro juz wszystko u góry sprawdziłeś . Znajdź warsztat w którym wraz z mechanikiem będziesz mógł obserwować auto
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”