Pomiar bicia piast BMW e46 330d M57 2001r

Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#41

Post autor: Dzidek90 »

Mam pomysł, oddaj auto do mechanika.
Będzie szybciej
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
DwaLitryPL

#42

Post autor: DwaLitryPL »

nie mam wyjśćia bo auta bez piast itp żeby na koła dać muszę półosie założyć
DwaLitryPL

#43

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie zerknijcie na film

piasty oryginalne bmw o numerze 33 41 1 093 567 a mój vin FY39152 i wszystko się zgadza
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#44

Post autor: scghost »

czyli nowe piasty meyle to smietnik niewarty zakupu %)
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#45

Post autor: DwaLitryPL »

tylko czemu oe bmw stara wchodzi mimo,że frezy skorodowane są a oe bmw nowa błyszcząca nie wejdzie mimo,że frzy na półosi na błysk oczyszczone

na bmw store pisze ,że te piasty moje zastępują piasty o numerze 33 41 1 136 180

to czy tamte byłby inne frezy czy jak.. hmm jak to włożyć :o

i sprawdziłem jeszcze półosi spidana np nie włozę w starą piastę bmw a starą półoś moją w starą piastę bmw włoże a znów stara półoś moja + nowa oryginalna piasta też ciut wejdzie i dalej ręcznie się nie da
DwaLitryPL

#46

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie help :(
DwaLitryPL

#47

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie podpowie ktoś coś jeszcze?
DwaLitryPL

#48

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie mam pytanie takie sprawdzałem na dwóch czujnikach ten tani z zestawu allegro i ten za 100zł sam czujnik

jak np mierzę piastę zaznaczam sobie markerem na piaście skąd startuje ustawiam na czujniku 0 + ruszę tą igiełką jeszcze z 2 ,3 razy tam by skorygować i zaczynam pomiar to po pełnym obrocie gdy wracam na pozycję zakreśloną markerem już czujnik nie pokazuje 0 tak jak było przy starcie tylko 0.01 do przodu

Z półosią sobie poradziłem.Musiałem kupić wciągacz za 200zł i weszło bez tego była by lipa.Zmierzyłem bicie piasty i piasta pokazywała mi 0.01 i pół ale tak jak wspomniałem wyżej wracając do pozycji skąd startowałem i gdzie było 0 ustawione już miałem na czujniku 0.01 :) więc mając 0.01 i pól należy ująć te 0.01 które wyszło na pozycji startowej to by wychodziło takie niecałe 0.01 bicia piasty na logike

nie wiem czemu oba czujniki po ustawieniu 0 i po powrocie w to samo miejsce nie pokazują 0 tylko zawsze jest ten 0.01 to przodu

Aha i zmierzyłem tarczę textara zamontowaną z zewnątrz bicie 0.01 i pół a od strony wewnętrznej 0.02 do 0.03

więc jedna strona wypada ok..
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#49

Post autor: maniek21112 »

:Bravo:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DwaLitryPL

#50

Post autor: DwaLitryPL »

zamontowałem drugą piastę oe bmw z nowym łożyskiem bicie niecałe 0.01 a po zamontowaniu tarczy textar 0.02 bicie

tu też wciągacz się przydał :)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ hamulcowy”