Pomiar bicia piast BMW e46 330d M57 2001r
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Mam pomysł, oddaj auto do mechanika.
Będzie szybciej
Będzie szybciej
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
nie mam wyjśćia bo auta bez piast itp żeby na koła dać muszę półosie założyć
Panowie zerknijcie na film
piasty oryginalne bmw o numerze 33 41 1 093 567 a mój vin FY39152 i wszystko się zgadza
piasty oryginalne bmw o numerze 33 41 1 093 567 a mój vin FY39152 i wszystko się zgadza
tylko czemu oe bmw stara wchodzi mimo,że frezy skorodowane są a oe bmw nowa błyszcząca nie wejdzie mimo,że frzy na półosi na błysk oczyszczone
na bmw store pisze ,że te piasty moje zastępują piasty o numerze 33 41 1 136 180
to czy tamte byłby inne frezy czy jak.. hmm jak to włożyć
i sprawdziłem jeszcze półosi spidana np nie włozę w starą piastę bmw a starą półoś moją w starą piastę bmw włoże a znów stara półoś moja + nowa oryginalna piasta też ciut wejdzie i dalej ręcznie się nie da
na bmw store pisze ,że te piasty moje zastępują piasty o numerze 33 41 1 136 180
to czy tamte byłby inne frezy czy jak.. hmm jak to włożyć
i sprawdziłem jeszcze półosi spidana np nie włozę w starą piastę bmw a starą półoś moją w starą piastę bmw włoże a znów stara półoś moja + nowa oryginalna piasta też ciut wejdzie i dalej ręcznie się nie da
Panowie mam pytanie takie sprawdzałem na dwóch czujnikach ten tani z zestawu allegro i ten za 100zł sam czujnik
jak np mierzę piastę zaznaczam sobie markerem na piaście skąd startuje ustawiam na czujniku 0 + ruszę tą igiełką jeszcze z 2 ,3 razy tam by skorygować i zaczynam pomiar to po pełnym obrocie gdy wracam na pozycję zakreśloną markerem już czujnik nie pokazuje 0 tak jak było przy starcie tylko 0.01 do przodu
Z półosią sobie poradziłem.Musiałem kupić wciągacz za 200zł i weszło bez tego była by lipa.Zmierzyłem bicie piasty i piasta pokazywała mi 0.01 i pół ale tak jak wspomniałem wyżej wracając do pozycji skąd startowałem i gdzie było 0 ustawione już miałem na czujniku 0.01 więc mając 0.01 i pól należy ująć te 0.01 które wyszło na pozycji startowej to by wychodziło takie niecałe 0.01 bicia piasty na logike
nie wiem czemu oba czujniki po ustawieniu 0 i po powrocie w to samo miejsce nie pokazują 0 tylko zawsze jest ten 0.01 to przodu
Aha i zmierzyłem tarczę textara zamontowaną z zewnątrz bicie 0.01 i pół a od strony wewnętrznej 0.02 do 0.03
więc jedna strona wypada ok..
jak np mierzę piastę zaznaczam sobie markerem na piaście skąd startuje ustawiam na czujniku 0 + ruszę tą igiełką jeszcze z 2 ,3 razy tam by skorygować i zaczynam pomiar to po pełnym obrocie gdy wracam na pozycję zakreśloną markerem już czujnik nie pokazuje 0 tak jak było przy starcie tylko 0.01 do przodu
Z półosią sobie poradziłem.Musiałem kupić wciągacz za 200zł i weszło bez tego była by lipa.Zmierzyłem bicie piasty i piasta pokazywała mi 0.01 i pół ale tak jak wspomniałem wyżej wracając do pozycji skąd startowałem i gdzie było 0 ustawione już miałem na czujniku 0.01 więc mając 0.01 i pól należy ująć te 0.01 które wyszło na pozycji startowej to by wychodziło takie niecałe 0.01 bicia piasty na logike
nie wiem czemu oba czujniki po ustawieniu 0 i po powrocie w to samo miejsce nie pokazują 0 tylko zawsze jest ten 0.01 to przodu
Aha i zmierzyłem tarczę textara zamontowaną z zewnątrz bicie 0.01 i pół a od strony wewnętrznej 0.02 do 0.03
więc jedna strona wypada ok..
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10310
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
zamontowałem drugą piastę oe bmw z nowym łożyskiem bicie niecałe 0.01 a po zamontowaniu tarczy textar 0.02 bicie
tu też wciągacz się przydał
tu też wciągacz się przydał
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 3034 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GearMar
-
- 1 Odpowiedzi
- 994 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 39 Odpowiedzi
- 18814 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: darek2341
-
- 10 Odpowiedzi
- 3852 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: komar
-
- 1 Odpowiedzi
- 1195 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: N___________
-
- 6 Odpowiedzi
- 798 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 1044 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariryb
-
- 2 Odpowiedzi
- 1515 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rafał18
-
- 3 Odpowiedzi
- 988 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 746 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112