POLOSIE Z m57d30/m54b30 do M52TU28

DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#1

Post autor: DenisM52 »

Hej czy ktos z kolegow, mial okazje przerobic temat polosi z 3.0i/3.0d w e46 328ci(m52tu28) Auto jezdzi na spawie, 3.15 z 2.5 polosie czy to z 2.8 czy 2.5 pasuja, jednak wiem, ze 3.0 maja je grubsze patrzac na realoem roznia sie miedzy 2,8 a 3.0 no i roznia sie wygladem, pytanie czy taki zabieg to zabieg plug and play czy jednak wymaga to dodatkowych pierdol jesli tak to jakich?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Tą pierdołą jest zmiana wahaczy wzdłużnych, ponieważ piasty są inne i nie włożysz tych półosi.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#3

Post autor: DenisM52 »

Czyli mam rozumiec, ze procz polosi z 3.0 potrzebuje wahacze z 3.0 czy cos tego cos jeszcze, orientujesz sie czy taki wahacz podejdzie w miejsce tego z 2.8?
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10340
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#4

Post autor: maniek21112 »

Podejdzie, jak będziesz miał oczywiście do kompletu półosie z 3.0.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#5

Post autor: DenisM52 »

Czyli jeszcze raz jak debilowi(MNIE) potrzebuje wahaczy wzdluznych z 3.0 i polosie z 3.0 i to wszystko? Glupie pytanie czy gwint ktory mam obecnie bedzie pasowac na wahacze z 3.0?
Awatar użytkownika
Broder
Specjalista
Posty: 2090
Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: EX93017

#6

Post autor: Broder »

gwint bedzie pasowac.
Potrzebujesz wahaczy, polosie, flansze do dyfra badz caly dyfer. Jesli dyfer z 3.0 to i wał z przegubem na 6 srub do dyfra. Nie wiem czy same satelity z dyfra 3.0 wejda w dyfer od 2.8 (byly chyba 2 rodzaje)
Nie wiem tez jak z hamulcami, wydaje mi sie ze te tez musisz zmienic.
Obrazek
kosteg
Bywalec forum
Posty: 1696
Rejestracja: 10 gru 17, 17:03
BMW: 320d Touring x2 E46 2005 + F31 2014
Rok produkcji: 2005
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wroclaw
VIN: PW45547

#7

Post autor: kosteg »

Heble z 3.0 bo jest inne mocowanie ręcznęgo i tarczobęben z tarcz mniejszych nie wlezie. A za tym felgi jeśli mniejsze niż 17"

Jeśli się nie mylę to biorąc półosie z b54b30 w automacie nie trzeba flanszy w dyfrze zmieniać (niech ktoś mnie proszę poprawi w razie błędu)
Obrazek
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”