POLOSIE E46 328CI

DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#1

Post autor: DenisM52 »

Dobry Ludziska,



Jako, ze moj daily gruzek porusza sie na 225/45/17 na spawie po Szkockich Tarkach... Wlasnie bede wsadzal 2 polos w przeciagu 2 tygodni tu rodzi sie moje pytanie,

Czy jest jakis latwy typu plug and play zabieg, ktory jest wstanie przedluzyc ich zycie? inna polos, czy jakas tunningowa nie za 9k jak to u Swagier Custom,

czy padajace polosie, moga wynikac, z czegos innego niz po prostu szeroka przyczepna opona i spaw?


za wszelkie informacje w temacie z gory dziekuje(Jesli cos jest glupie ale dziala, wcale nie jest glupie)
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

znalezc tokarza, ktory zrobi wlasne z jakiegos dobrego materialu i wyfrezuje odpowiednie wielokliny :twisted:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#3

Post autor: DenisM52 »

scghost, Jest to jakas mysl, myslisz,ze rozwalona polos moze posluzyc jako wzor dla tokarza, czy kazdy tokarz jest w stanie to zrobic, czy jest to cos czym raczej nie kazdy sie zajmuje?
Szykuje mi sie urlopik w polsce w listopadzie to moglbym zainteresowac sie tematem
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#4

Post autor: scghost »

dotoczyc wałek na wymiar to potrafi kazdy tokarz na swiecie, tylko ze tu potrzebujesz po pierwsze dobrac material, jakis utwardzany stop zapewne
a potem jeszcze miec odpowiedni sprzet do obróbki tego - np mocna tokarke czy odpowiednie noze
no i na koniec jeszcze precyzyjnie naciać kliny... chociaz w dobie wszechobecnych maszyn cnc to chyba nie bedzie az taki problem
tak czy siak chyba lepiej celowac w jakies solidne warsztaty a nie 'pana mietka' ze starą tokarką w stodole :D
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DenisM52
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 5 paź 21, 13:14
BMW: E46 M52TU28
Rok produkcji: 1999
Państwo: Szkocja
Województwo: podkarpackie
Miasto: Edinburgh
Lokalizacja: Edinburgh

#5

Post autor: DenisM52 »

To wiadomo, mysle,ze temat do ogarniecia w ostatecznosci flansze i polosie z 3.0i aczkolwiek poki co kolejna polos wlatuje i trzeba ustawic zbieznosc i negatywy na nowym gwincie... moze 16 na tyle zalatwia poki co temat polosi, albo po prostu byly juz zmeczone ale zeby w takim krotkim czasie padly i lewa i prawa dziwne...
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”