Polerka do 150 zł

Dla wszystkich tych, którzy używają kosmetyków i środków do auto detailingu, dbając o każdy szczegół wyglądu swoich E46
Awatar użytkownika
Palec11
Przyjaciel forum
Posty: 1944
Rejestracja: 15 kwie 16, 9:34
BMW: e46
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto:

#21

Post autor: Palec11 »

Nie nic nie kupiłem lata mi zabrakło :) Być może w tym roku na wiosnę coś kupie :)
Polish Patriot
Bywalec forum
Posty: 46
Rejestracja: 6 lip 14, 19:04
BMW: E46 316i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: opolskie
Miasto: Opole

#22

Post autor: Polish Patriot »

Też zależy do czego ta maszyna ma służyć. Polerowanie to pojęcie względne.. jeśli ma to być do używania cleanerów bądź politur pod woski to wystarczy maszyna oscylacyjno-orbitalna ( DUAL ACTION ) Wtedy jest bardzo małe prawdopodobieństwo zrobienia bałaganu na lakierze ( hologramy, przepalenie ). Od siebie mogę polecić maszynę właśnie DA - Bass Polska BP-5119. Kupiłem ją i już kilka aut zrobiłem i nic się z nią nie dzieje niepokojącego. Znalazłem na alledrogo za nie całe 3 stówki :)
D3jw
Bywalec forum
Posty: 886
Rejestracja: 17 lut 17, 20:36
BMW: E46 3xxi
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: LBL

#23

Post autor: D3jw »

Wydając taki pieniądz na polerkę odpuść sobie marketowe wyroby, szkoda czasu pieniędzy i nerwów.
Jak na starcie wybierzesz sobie lepszą polerkę, to przełoży się to na lepszy komfort pracy i przede wszystkim fajne rezultaty - uwierz mi, jest różnica pomiędzy polerką za 200 zł, a za 400-500.

Moja pierwsza polerka, to był wyrób spod ręki K2 - na tamte czasy wydawało się w miarę sprawdzone, teraz polerka służy tylko i wyłącznie do nakładania wosków, szybkiego AIO jak nie chce mi się wyciągać aktualnej :D

Kup Lare LR10-125

Mam i zdecydowanie polecam, zapraszam na forum kosmetykaaut - tam chłopaki rozwieją twoje wątpliwości. Po przesiadce z K2 to zupełnie inna liga, masz do czynienia z 'pół-profesjonalną' polerką. Obrobiłem już kilkanaście aut i złego słowa nie mogę powiedzieć. O gwarancje też nie masz się co ma, mają fajny serwis, dostępność części, dobry kontakt i co najważniejsze nie wypinają się na klienta.

Jak chcesz jeeeeeeeeszcze bardziej nadwrężyć budżet to możesz się pokusić o Kraussa P7 - obrobiłem nią kilka aut, polerka bardzo często stawiana w zestawieniu z lare jako jej konkurent - podobne ceny, chyba stówka różnicy.. jest na pewno trochę lżejsza, jakoś lepiej mi siedziała w dłoni - ale to kwestia przyzwyczajenia.

Pamiętaj, że przygoda z detailingiem nie kończy się na samej polerce - musisz jeszcze brać pod uwagę dodatkowe koszta, pasty, pady polerskie, glinki, chemie i inne rzeczy.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10306
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#24

Post autor: maniek21112 »

Polish Patriot pisze:Od siebie mogę polecić maszynę właśnie DA - Bass Polska BP-5119. Kupiłem ją i już kilka aut zrobiłem i nic się z nią nie dzieje niepokojącego. Znalazłem na alledrogo za nie całe 3 stówki :)
Fakt jest tylko na alledrogo za 299,- w innych sklepach niedostępna.
D3jw pisze:
Wydając taki pieniądz na polerkę odpuść sobie marketowe wyroby, szkoda czasu pieniędzy i nerwów.
Jak na starcie wybierzesz sobie lepszą polerkę, to przełoży się to na lepszy komfort pracy i przede wszystkim fajne rezultaty - uwierz mi, jest różnica pomiędzy polerką za 200 zł, a za 400-500.

Moja pierwsza polerka, to był wyrób spod ręki K2 - na tamte czasy wydawało się w miarę sprawdzone, teraz polerka służy tylko i wyłącznie do nakładania wosków, szybkiego AIO jak nie chce mi się wyciągać aktualnej :D

Kup Lare LR10-125

Mam i zdecydowanie polecam, zapraszam na forum kosmetykaaut - tam chłopaki rozwieją twoje wątpliwości. Po przesiadce z K2 to zupełnie inna liga, masz do czynienia z 'pół-profesjonalną' polerką. Obrobiłem już kilkanaście aut i złego słowa nie mogę powiedzieć. O gwarancje też nie masz się co ma, mają fajny serwis, dostępność części, dobry kontakt i co najważniejsze nie wypinają się na klienta.

Jak chcesz jeeeeeeeeszcze bardziej nadwrężyć budżet to możesz się pokusić o Kraussa P7 - obrobiłem nią kilka aut, polerka bardzo często stawiana w zestawieniu z lare jako jej konkurent - podobne ceny, chyba stówka różnicy.. jest na pewno trochę lżejsza, jakoś lepiej mi siedziała w dłoni - ale to kwestia przyzwyczajenia.

Pamiętaj, że przygoda z detailingiem nie kończy się na samej polerce - musisz jeszcze brać pod uwagę dodatkowe koszta, pasty, pady polerskie, glinki, chemie i inne rzeczy.
To był tylko przykład, bo taka wyskoczyła jak wpisałem tą co Dobrodziej_1983 podał. Ogólnie chciałbym wydać 300-400,- na samą maszynę, więc druga opcja raczej odpada, bo to już ponad 600,-
Kusi ten bass, bo cenę ma dobrą :wink: ale pomyślę o lare :good:

Edit:
Chyba jednak zamówię bass, $ jednak decydują a opinie poczytałem ma bardzo dobre, k2 (masner) też tylko jest trochę duża i nie ma znaczącej różnicy w cenie między nimi. Nie planuję robić codziennie polerki, choć kilku kolegów pewnie ustawi się w kolejce :lol: i myślę, że nie będę inwestował więcej, chyba, że ktoś sprowadzi mnie na ziemie i powie, że lare to minimum :wink:
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#25

Post autor: piotr850514 »

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7206
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#26

Post autor: scghost »

jak sie uprzesz to i wiertarką ręczną spolerujesz, to tylko kółko z gąbką ktore sie kreci :lol:
ze tak zacytuje klasyka, nie wazne jak dlugi masz miecz, wazne jak nim wywijasz
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
piotr850514
Bywalec forum
Posty: 525
Rejestracja: 30 lis 11, 22:56
BMW: Leon
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Holywood

#27

Post autor: piotr850514 »

scghost ojjj nie kuś nie kuss bo coś powiem... To tak samo jak byś chwalił paste tempo !! .... ja sobie zamówie mimośroda prawie jak das6... ale cena mniejsza http://allegro.pl/polerka-fobo-mimosrodowa-obrotowa-900w-496-i7055373406.html?utm_source=rtbhouse&utm_medium=CPC&utm_campaign=rtbhouse-retargeting
Tomeczek2512
Bywalec forum
Posty: 301
Rejestracja: 27 paź 15, 22:34
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Sosnowiec
VIN: KV76649

#28

Post autor: Tomeczek2512 »

Wszystko fajnie ale musicie wiedzieć, że wycięcie lakieru na igłe mimośrodem ze skokiem 9mm będzie trwaaaaaało wieki :D przy tak niskim budżecie na maszynę bardziej rozważał bym kupno rotacji z minimum miękkim startem i stabilizacją obrotów
Do pełnej korekty lakieru używam praktycznie tylko mimośrodu ze skokiem 21mm a absolutne minimum to 15. Małe maszynki ze skokiem 8mm dobre są do elementów typu lusterka, zderzak i inne ciasne miejsca :)
Obrazek
parno_porno
Bywalec forum
Posty: 10
Rejestracja: 5 sty 19, 15:02
BMW: e46 i e60
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków

#29

Post autor: parno_porno »

W tej cenie nie kupi się dobrej polerki. Ja kupilem swoją za 300 zł ale szalu nie ma. Obroty lubią spadać jak mocno docisnę, a do tego wazy chyba z 4 kg co po kilku godzinach pracy z nią recę już bolą. Więc jak sie nie ma 500 zł to my ze nie warto podchodzić do tego tematu ;)
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Auto detailing, pielęgnacja”