Podpora wału m47n zamocowana odwrotnie

Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#31

Post autor: scghost »

takich nakretek sie nie zaklepuje tylko dokreca
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#32

Post autor: DwaLitryPL »

d
scghost pisze: 19 mar 21, 17:31 takich nakretek sie nie zaklepuje tylko dokreca
ok dziękuje Ci bardzo :good:
DwaLitryPL

#33

Post autor: DwaLitryPL »

Panowie kupiłem łącznik febi ze śrubami i nakrętkami śruby są takie same jak oe bmw gdzie jedna oe kosztuje 18zł jedynie nakrętki sa inne

w środku opakowania była instrukcja febi na której widać,że śruby mają isć tak:

Obrazek

nie jak większość,że śruby idą w jednym kierunku.Nawet na grupie jakiejś fb typ pisał,że nalezy montować tak jak w instrukcji febi czyli finalnie tak ma to wyglądać:

Obrazek
Awatar użytkownika
Dzidek90
Przyjaciel forum
Posty: 3655
Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
BMW: E91 Fl
Rok produkcji: 2011
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Lędziny
VIN: F038885

#34

Post autor: Dzidek90 »

Wieczne problemy, wieczne pytania...
Ile jeszcze?
:shock:
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#35

Post autor: scghost »

nie dalej jak 2 STRONY WCZESNIEJ W TYM SAMYM TEMACIE
Broder pisze: 13 mar 21, 15:02 Druga kwestia odnosnie kierunku srub. Wyobraz sobie sytuacje ze srube masz lbem wsadzana od strony skrzyni i z jakichs powodow (zdarza sie, osobiscie mialem jeden taki przypadek w moim aucie) odkreca sie nakretka. Masz 5000rpm, nakretka sie odkrecila, a sruba zaczyna mielic obudowe skrzyni.
Nigdy nie widzialem zeby sruba byla wkladana lbem od strony skrzyni.
DwaLitryPL pisze: 13 mar 21, 17:08 no i tyle chciałem wiedzieć dzięki Broder :good:

ILE RAZY BEDZIE PYTAŁ O TO SAMO?!
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#36

Post autor: DwaLitryPL »

ja to wszystko rozumiem tylko dlaczego febi dołączyło instrukcję,że 3 śruby idą tak a trzy tak

ja swój łącznik jak pisałem zdemontowałem tak,ze miał 6 łebków od strony wału a 6 nakrętek od strony skrzyni
ale czy tak wyszedł fabrycznie.Przez 18lat już jakieś ręce tam mogły dłubać.Żeby mieć pewność że w 100% siedzi od nowości tak to nie ma o czym gadać.Na zagranicznych forach też dyskusja była w którą stronę.. i jedni pisali,że naprzemiennie bo:

wtedy nakrętka dociska do trójka metalowego skrzyni gdy łebek idzie od strony wału a kolejna śruba w drugą stronę tak,że łebek do strony skrzyni i nakrętka dociska do trójnika od wału i po każdej stronie jest ''równomiernie'' a jak idzie 6 śrub w jedną stronę to trzy nakrętki wychodzą bezpośrednio na gumie łącznika a drugie trzy na trójniku o to chodzi..
Awatar użytkownika
Szczurson
Bywalec forum
Posty: 1681
Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
BMW: F11 520d
Rok produkcji: 2012
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Częstochowa
VIN: DY10727
Lokalizacja: przed_monitorem

#37

Post autor: Szczurson »

A ile jeździłeś z tymi nakrętkami od strony skrzyni? Coś się działo? Weź już skończ pierdolić, bo już się czytać tego nie da. Jakby tu byli moderatorzy co kiedyś, to już dawno byś miał perma bana za spamowanie. Odpowiedziano Ci już co najmniej dwa razy, a Ty nadal pytasz o to samo. Zrobiliśmy z Ghostem wszystkie w jedną stronę i działa, jeździ, nic się nie dzieje. Czego Ci jeszcze trzeba? Jedź do fabryki Febi i zapytaj czemu wydrukowali taką instrukcję i czy tak ma być, skoro nadal masz z tym problemy. Boże, denerwujesz mnie bardziej niż ktokolwiek inny na tym forum...
Moje BMW (klik w obrazek):
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7216
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#38

Post autor: scghost »

DwaLitryPL pisze: 20 mar 21, 18:27 wtedy nakrętka dociska do trójka metalowego skrzyni gdy łebek idzie od strony wału a kolejna śruba w drugą stronę tak,że łebek do strony skrzyni i nakrętka dociska do trójnika od wału i po każdej stronie jest ''równomiernie'' a jak idzie 6 śrub w jedną stronę to trzy nakrętki wychodzą bezpośrednio na gumie łącznika a drugie trzy na trójniku o to chodzi..
kolejna internetowa teoria z d*py, ktos kto to napisal chyba nigdy tego lacznika na oczy nie widzial :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
DwaLitryPL

#39

Post autor: DwaLitryPL »

Kolego scghost pomóż słuchaj oglądałem twój film na YT z wymiany podpory wału i sprawdziłem u siebie bo ja dawałem wał do regeneracji i okazuje się,że zamontowali mi podporę wału odwrotnie.. czyli gumą wystającą nie w stronę krzyżaka tylko tej śruby/nakrętki na klucz żabkowy.. pierścień segera również tam jest zapiety.Więc jakim cudem można w drugą strone założyć? czy należy to rozpiać i odwrócić? co się może dziać przez to? pomóż kolego
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ napędowy”