Podpora wału m47n zamocowana odwrotnie
Panowie kupiłem łącznik febi ze śrubami i nakrętkami śruby są takie same jak oe bmw gdzie jedna oe kosztuje 18zł jedynie nakrętki sa inne
w środku opakowania była instrukcja febi na której widać,że śruby mają isć tak:
nie jak większość,że śruby idą w jednym kierunku.Nawet na grupie jakiejś fb typ pisał,że nalezy montować tak jak w instrukcji febi czyli finalnie tak ma to wyglądać:
w środku opakowania była instrukcja febi na której widać,że śruby mają isć tak:
nie jak większość,że śruby idą w jednym kierunku.Nawet na grupie jakiejś fb typ pisał,że nalezy montować tak jak w instrukcji febi czyli finalnie tak ma to wyglądać:
- Dzidek90
- Przyjaciel forum
- Posty: 3655
- Rejestracja: 16 lis 13, 19:13
- BMW: E91 Fl
- Rok produkcji: 2011
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Lędziny
- VIN: F038885
Wieczne problemy, wieczne pytania...
Ile jeszcze?
Ile jeszcze?
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7216
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
nie dalej jak 2 STRONY WCZESNIEJ W TYM SAMYM TEMACIE
ILE RAZY BEDZIE PYTAŁ O TO SAMO?!
Broder pisze: ↑13 mar 21, 15:02 Druga kwestia odnosnie kierunku srub. Wyobraz sobie sytuacje ze srube masz lbem wsadzana od strony skrzyni i z jakichs powodow (zdarza sie, osobiscie mialem jeden taki przypadek w moim aucie) odkreca sie nakretka. Masz 5000rpm, nakretka sie odkrecila, a sruba zaczyna mielic obudowe skrzyni.
Nigdy nie widzialem zeby sruba byla wkladana lbem od strony skrzyni.
ILE RAZY BEDZIE PYTAŁ O TO SAMO?!
ja to wszystko rozumiem tylko dlaczego febi dołączyło instrukcję,że 3 śruby idą tak a trzy tak
ja swój łącznik jak pisałem zdemontowałem tak,ze miał 6 łebków od strony wału a 6 nakrętek od strony skrzyni
ale czy tak wyszedł fabrycznie.Przez 18lat już jakieś ręce tam mogły dłubać.Żeby mieć pewność że w 100% siedzi od nowości tak to nie ma o czym gadać.Na zagranicznych forach też dyskusja była w którą stronę.. i jedni pisali,że naprzemiennie bo:
wtedy nakrętka dociska do trójka metalowego skrzyni gdy łebek idzie od strony wału a kolejna śruba w drugą stronę tak,że łebek do strony skrzyni i nakrętka dociska do trójnika od wału i po każdej stronie jest ''równomiernie'' a jak idzie 6 śrub w jedną stronę to trzy nakrętki wychodzą bezpośrednio na gumie łącznika a drugie trzy na trójniku o to chodzi..
ja swój łącznik jak pisałem zdemontowałem tak,ze miał 6 łebków od strony wału a 6 nakrętek od strony skrzyni
ale czy tak wyszedł fabrycznie.Przez 18lat już jakieś ręce tam mogły dłubać.Żeby mieć pewność że w 100% siedzi od nowości tak to nie ma o czym gadać.Na zagranicznych forach też dyskusja była w którą stronę.. i jedni pisali,że naprzemiennie bo:
wtedy nakrętka dociska do trójka metalowego skrzyni gdy łebek idzie od strony wału a kolejna śruba w drugą stronę tak,że łebek do strony skrzyni i nakrętka dociska do trójnika od wału i po każdej stronie jest ''równomiernie'' a jak idzie 6 śrub w jedną stronę to trzy nakrętki wychodzą bezpośrednio na gumie łącznika a drugie trzy na trójniku o to chodzi..
- Szczurson
- Bywalec forum
- Posty: 1681
- Rejestracja: 5 sty 16, 9:06
- BMW: F11 520d
- Rok produkcji: 2012
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
- VIN: DY10727
- Lokalizacja: przed_monitorem
A ile jeździłeś z tymi nakrętkami od strony skrzyni? Coś się działo? Weź już skończ pierdolić, bo już się czytać tego nie da. Jakby tu byli moderatorzy co kiedyś, to już dawno byś miał perma bana za spamowanie. Odpowiedziano Ci już co najmniej dwa razy, a Ty nadal pytasz o to samo. Zrobiliśmy z Ghostem wszystkie w jedną stronę i działa, jeździ, nic się nie dzieje. Czego Ci jeszcze trzeba? Jedź do fabryki Febi i zapytaj czemu wydrukowali taką instrukcję i czy tak ma być, skoro nadal masz z tym problemy. Boże, denerwujesz mnie bardziej niż ktokolwiek inny na tym forum...
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7216
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
kolejna internetowa teoria z d*py, ktos kto to napisal chyba nigdy tego lacznika na oczy nie widzialDwaLitryPL pisze: ↑20 mar 21, 18:27 wtedy nakrętka dociska do trójka metalowego skrzyni gdy łebek idzie od strony wału a kolejna śruba w drugą stronę tak,że łebek do strony skrzyni i nakrętka dociska do trójnika od wału i po każdej stronie jest ''równomiernie'' a jak idzie 6 śrub w jedną stronę to trzy nakrętki wychodzą bezpośrednio na gumie łącznika a drugie trzy na trójniku o to chodzi..
Kolego scghost pomóż słuchaj oglądałem twój film na YT z wymiany podpory wału i sprawdziłem u siebie bo ja dawałem wał do regeneracji i okazuje się,że zamontowali mi podporę wału odwrotnie.. czyli gumą wystającą nie w stronę krzyżaka tylko tej śruby/nakrętki na klucz żabkowy.. pierścień segera również tam jest zapiety.Więc jakim cudem można w drugą strone założyć? czy należy to rozpiać i odwrócić? co się może dziać przez to? pomóż kolego
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 2534 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawlo2404
-
- 2 Odpowiedzi
- 454 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1823 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 4058 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: rysiektr
-
- 2 Odpowiedzi
- 1593 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 1880 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 1 Odpowiedzi
- 1639 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Broder
-
- 8 Odpowiedzi
- 3955 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 18 Odpowiedzi
- 2482 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Macko0118