Podłączenie lamp tylnych poliftowych do przedlifta.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 23 paź 11, 9:39
- BMW: BMW e46
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Częstochowa
gdyby ktoś juz to przerabiał i wie jak ten proces wygląda to prosze o informacje. chodzi mi o wzór lamp czerwony/biały/czerwony, . może ktoś ma jakiś schemat podłaczednia kabli . prosze o info.
-
- Bywalec forum
- Posty: 329
- Rejestracja: 13 lis 11, 19:58
- BMW: e46 1,8i sedan
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto: Poznań
- Lokalizacja: Poznań
Na angielskim forum jest opis wszystko krok po kroku jak zrobić ze zmianą kostki.
http://www.bimmerwerkz.com/forum/faqs-diys/complete-diy-updating-e46-tail-lamps-61705.html
Jeśli jesteś zainteresowany to mogę Ci pomóc lub sprzedać takie lampy (poliftowe przerobione na przedlift - zamieniona kostka)
http://www.bimmerwerkz.com/forum/faqs-diys/complete-diy-updating-e46-tail-lamps-61705.html
Jeśli jesteś zainteresowany to mogę Ci pomóc lub sprzedać takie lampy (poliftowe przerobione na przedlift - zamieniona kostka)
BMW
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 wrz 13, 20:33
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Polecam zakup przejściówek na którejkolwiek stronie z oryginalnymi częściami BMW o nr. 61120140200 koszt ok. 150zł jeżeli ktoś nie lubi druciarstwa oczywiście i polecam lekturę bardzo krótką ale treściwą którą po długim poszukiwaniu odnalazłem i wydaje mi się, że bardzo ułatwi i z wizualizuje co zrobić z wiązką jak podpiąć i którędy ją puścić, łącznie z zamianą pinów w module świateł i wpięciu nowych, wnioskując z treści wynika również, że nie trzeba zmieniać modułu na polfit tylko go zakodować, co było dla mnie niespodzianką, bo przeglądając dziesiątki postów z informacjami co i jak niektórzy twierdzą, że to warunek konieczny
Obecnie jestem w trakcie takiej zmiany, lecz chyba będę musiał poczekać na lepszą pogodę, nie mam w posiadaniu miejsca w którym mógłbym wyciągnąć parę rzeczy z auta żeby puścić wiązkę no i zostanie kwestia zakodowania modułu, ale o tym muszę jeszcze trochę poczytać
oto link to instrukcji http://etk.bmwsar.ru/eba_docs/5390de.pdf strona jest rewelacyjna i wydaje mi się, że można na niej znaleźć dosłownie wszystko nie tylko E46 widzialem tam też inne modele tylko trzeba sprawdzać wszystko dostępne w języku niemieckim i angielskim skojarzyć można ~5390de.pdf-niemiecki abo ~5390en.pdf-angielski.
Mam nadzieję, że to się kumuś przyda.
Obecnie jestem w trakcie takiej zmiany, lecz chyba będę musiał poczekać na lepszą pogodę, nie mam w posiadaniu miejsca w którym mógłbym wyciągnąć parę rzeczy z auta żeby puścić wiązkę no i zostanie kwestia zakodowania modułu, ale o tym muszę jeszcze trochę poczytać
oto link to instrukcji http://etk.bmwsar.ru/eba_docs/5390de.pdf strona jest rewelacyjna i wydaje mi się, że można na niej znaleźć dosłownie wszystko nie tylko E46 widzialem tam też inne modele tylko trzeba sprawdzać wszystko dostępne w języku niemieckim i angielskim skojarzyć można ~5390de.pdf-niemiecki abo ~5390en.pdf-angielski.
Mam nadzieję, że to się kumuś przyda.
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Sam kabel to nie koniec...
Trzeba zmienić moduł świateł i wstawić ten z polifta aby światła świeciły tak jak powinny, poza tym trzeba go zakodować (np PA softem) aby VIN był zgodny oraz przebieg.
Robiłem to u siebie w E46 sedan.
Trzeba zmienić moduł świateł i wstawić ten z polifta aby światła świeciły tak jak powinny, poza tym trzeba go zakodować (np PA softem) aby VIN był zgodny oraz przebieg.
Robiłem to u siebie w E46 sedan.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 wrz 13, 20:33
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
Jesteś pewny co do modułu świateł? na 100%? ja też wiele czytałem o tym, że trzeba zmienić ale w tej literaturze nic o tym nie ma, a wygląda na wiarygodna i jeśli dobrze się przyjrzeć temu co tam napisali to jest wzmianka o tym jak przepiąć stare piny i gdzie wpiąć nowe, więc wydaję mi się, że niekoniecznie trzeba zmieniać moduł
- kosa1061
- Bywalec forum
- Posty: 275
- Rejestracja: 28 maja 13, 8:12
- BMW: E46 318i -- 330i M54
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: podkarpackie
- Miasto: Zarszyn
musisz zmienić tak jak pisze MARC bo nie zakodujesz i do tego musisz podciągnąć jeden kabelek do modułu
moja furrrrra BMW E46 318i->330i SMG 2 by kosa1061/M-Pakiet
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Piny się dokłada oraz zamienia miejscami.
Robiłem to i wiem co musiałem wykonać.
Wg. instrukcji którą pokazujesz (też się na niej wzorowałem) pkt 5 kodowanie modułu.
U mnie nie dało się zakodować tak starego aby było idealnie jak w polifcie. Nie świeciły 2 żarówki pozycyjne tylko 1. Przez to włożyłem moduł z polifta i tam wszystko pasowało idealnie.
Robiłem to i wiem co musiałem wykonać.
Wg. instrukcji którą pokazujesz (też się na niej wzorowałem) pkt 5 kodowanie modułu.
U mnie nie dało się zakodować tak starego aby było idealnie jak w polifcie. Nie świeciły 2 żarówki pozycyjne tylko 1. Przez to włożyłem moduł z polifta i tam wszystko pasowało idealnie.
- Krzysiek669
- Moderator
- Posty: 3314
- Rejestracja: 9 lip 11, 18:45
- BMW: było E46 320d, E91 318d, jest E46 325i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
Panowie odgrzeje kotleta...
Lampy z polifta mam, wiązka OEM z ASO dołożona tj. kabel do prawej lampy w klapie, wtyczki do nowych lamp, a także 3 kable pociągnięte i podłączone do modułu świateł, piny w module pozamieniane wg instrukcji powyżej (retrofit).
Pytanie, co należy zmienić w NCS ( jakie komendy), aby całość świeciła jak w polifcie ? Moduł świateł mam z polifta, tak więc z tym problemu nie będzie
Ew. może ktoś poratuje wsadem z sedana polifta, będę porównywał i kombinował tak by świeciło to tak jak powinno
Edit. Został wrzucony wsad z polifta i wszystko bangla Jak zwykle Kamcio mnie poratował i ogarnął temat w mgnieniu oka
Lampy z polifta mam, wiązka OEM z ASO dołożona tj. kabel do prawej lampy w klapie, wtyczki do nowych lamp, a także 3 kable pociągnięte i podłączone do modułu świateł, piny w module pozamieniane wg instrukcji powyżej (retrofit).
Pytanie, co należy zmienić w NCS ( jakie komendy), aby całość świeciła jak w polifcie ? Moduł świateł mam z polifta, tak więc z tym problemu nie będzie
Ew. może ktoś poratuje wsadem z sedana polifta, będę porównywał i kombinował tak by świeciło to tak jak powinno
Edit. Został wrzucony wsad z polifta i wszystko bangla Jak zwykle Kamcio mnie poratował i ogarnął temat w mgnieniu oka
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 10 Odpowiedzi
- 12214 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: lukasz9501
-
- 0 Odpowiedzi
- 1683 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: slawek00022
-
- 15 Odpowiedzi
- 9675 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blyx_00
-
- 0 Odpowiedzi
- 2112 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kvbano0
-
- 6 Odpowiedzi
- 1981 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: styling79
-
- 0 Odpowiedzi
- 1141 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Artur17711
-
- 6 Odpowiedzi
- 7683 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 0 Odpowiedzi
- 1081 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jacek23tg
-
- 5 Odpowiedzi
- 2983 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ptu
-
- 4 Odpowiedzi
- 2227 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg