pobór prądu wyjaśniony
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Cześć
Otóż dzisiaj rano mi nie odpalil nawet nie zakrecil okazało się ze mam wyladowany aku.. co ciekawe żadnych problemów wcześniej z nim nie było palil na dotyk itd. a na dworze było przecież tylko albo az -1/-2?!
ladowalem aku przez jakies 3/4 godziny prostownikiem i sprawdziłem napiecie na aku i wynosi ok 13V w stanie spoczynku (sprawdzalem jakies 5 min po rozlaczeniu prostownika) a miernik pokazal pobór pradu okolo 0,19 do 0,32 (wahalo sie to raz stanelo na 0,22 potem na 0,30 a za chwile 0,19 i tak w kołko)
proszę o opinie czy pobór prądu jest w normie czy za duzy?? co sprawdzic?
dodam ze auto bylo otwarte tzn drzwi zamkniete ale nie na zamek i kluczyków nie bylo w stacyjce
a i pytanie z innej beczki aku mam pojemnosci 55ah to jest odpowiednia czy za mala? silnik 1,9 118 km
pozdrawiam prosze o pomoc
Otóż dzisiaj rano mi nie odpalil nawet nie zakrecil okazało się ze mam wyladowany aku.. co ciekawe żadnych problemów wcześniej z nim nie było palil na dotyk itd. a na dworze było przecież tylko albo az -1/-2?!
ladowalem aku przez jakies 3/4 godziny prostownikiem i sprawdziłem napiecie na aku i wynosi ok 13V w stanie spoczynku (sprawdzalem jakies 5 min po rozlaczeniu prostownika) a miernik pokazal pobór pradu okolo 0,19 do 0,32 (wahalo sie to raz stanelo na 0,22 potem na 0,30 a za chwile 0,19 i tak w kołko)
proszę o opinie czy pobór prądu jest w normie czy za duzy?? co sprawdzic?
dodam ze auto bylo otwarte tzn drzwi zamkniete ale nie na zamek i kluczyków nie bylo w stacyjce
a i pytanie z innej beczki aku mam pojemnosci 55ah to jest odpowiednia czy za mala? silnik 1,9 118 km
pozdrawiam prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony 7 gru 11, 21:50 przez jocker, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
Pojemność aku odpowiednia ale coś żre prąd http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=106710
Romanikxxl
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Po dluzszej przerwie i wielu sprawdzaniach.. niemam już sił otóz tak napiecie na aku 12,6 V a pobór mierzony na postoju samochod zamkniety i odczekane ponad 20min wynosi 0,26A.
Po wyciągnieciu bezpiecznika na radio 7,41 oraz na wentylator 37 , dmuchawe 28,50, klime 28,62,63 szyby 48,49 oraz pompy paliwa 54 pobor jest bez zmian czyli 0,26 natomiast po wyciagniecie bezpiecznika od centralnego 49,52,60 pobor spadl do 0,25 a po rozlaczeniu LPG spadl do 0,22..
Pomóżcie co jeszcze mogę sprawdzić?? co jeszcze moze brac prad?
Pozdrawiam
Po wyciągnieciu bezpiecznika na radio 7,41 oraz na wentylator 37 , dmuchawe 28,50, klime 28,62,63 szyby 48,49 oraz pompy paliwa 54 pobor jest bez zmian czyli 0,26 natomiast po wyciagniecie bezpiecznika od centralnego 49,52,60 pobor spadl do 0,25 a po rozlaczeniu LPG spadl do 0,22..
Pomóżcie co jeszcze mogę sprawdzić?? co jeszcze moze brac prad?
Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
A jeszcze jedno pytanie... dzisiaj zaobserwowałem ze po wylaczeniu zaplonu na wysokosci panelu klimatyzacji slychac halas jakby przewijanie plyty w radiu.. odglos ustaje jak wyciagne bezpiecznik 63 i po ponownym wlozeniu go jest cisza.. ale odpale auto zalacze klime i znowu to samo.. co najciekawsze pobor pradu niby jest bez zmian z bezpiecznikiem czy bez.. co to moze byc?
-
- Bywalec forum
- Posty: 3626
- Rejestracja: 17 paź 09, 13:10
- BMW: E91 325d
- Rok produkcji: 2008
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Lubin
- VIN: a546854
- Lokalizacja: Lubin
-
- Bywalec forum
- Posty: 339
- Rejestracja: 11 maja 11, 20:08
- BMW: 2.0 150km
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: wielkopolskie
- Miasto:
Dzisiaj znowu troche pogrzebałem i przypadkiem wpadlem na bezpiecznik nr 43 opisany jako diagnostyka obd II i pobór spadł do 0,16A - wiem nadal za duzy..
ale co moze byc nietak z tym gniazdem obd??macie jakies pomysly?
P.S. rozłaczalem jeszcze boardcomputer 9 oraz ogrzewanie szyb i luster oraz sterownik silnika i pobór jest bez zmian..
ale co moze byc nietak z tym gniazdem obd??macie jakies pomysly?
P.S. rozłaczalem jeszcze boardcomputer 9 oraz ogrzewanie szyb i luster oraz sterownik silnika i pobór jest bez zmian..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 2325 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 13 Odpowiedzi
- 2850 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcus330d
-
- 7 Odpowiedzi
- 2794 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 14 Odpowiedzi
- 7084 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 3 Odpowiedzi
- 4513 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 7317 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 2608 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Marcin94c
-
- 2 Odpowiedzi
- 1590 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28
-
- 3 Odpowiedzi
- 1680 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Magda-28
-
- 2 Odpowiedzi
- 1502 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid111