Po wymianie Pompy Wtryskowej nie chce zapalić - Dlaczego??

Kesur25
Posty: 9
Rejestracja: 6 mar 10, 15:43
BMW: 320D E46 136KM
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska

#1

Post autor: Kesur25 »

Witam zakładam nowy temat bo pytanie troszkę inne niż poprzednie.
Silnik 136 koni z 1998r po wymianie pompy wtryskowej nadal nie chce zapalić.
Nowa pompa regenerowana z roczną gwarancją sprawdzona i działa bo paliwo podaje na wtryski.

Przed wymianą pompy na kompie wskazywało jeden błąd - Sterownik pompy wtryskowej - pompa zawieziona do serwisu Boscha, diagnoza uszkodzony czujnik konta wtryskowego.

Po wymianie pompy przez mechanika i ustawieniu konta wtrysku - na kompie nie wykazuje żadnych błędów - auto nie chce zapalić .

Jedyne co zauważyłem to, że auto jest odpalane bez założonego paska wieloklinowego lub jak inni to nazywają wielorowkowego.
Tutaj nasuwa się moje pytanie czy do odpalenia pasek ten ma jakiekolwiek znaczenie - może błahe pytanie ale jestem zielony w tym temacie.

Proszę o jakiekolwiek sugestie co można sprawdzić, jaki pomysł mogę podsunąć temu mechanikowi bo facet sobie chyba nie poradził z problemem. [ Brak słów ]

Z góry dziękuję za Pomoc
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#2

Post autor: zdeniu »

paski wzdłużne/wielorowkowe nie powinny mieć wpływu na odpalanie auta
jeden jest od napędu pompy klimatyzacji drugi zaś napędza alternator
Obrazek
EWIN
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 sie 09, 22:48
BMW: 320 DIESEL
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#3

Post autor: EWIN »

Zgadza się,nie mają znaczenia ale mechanik powinien je założyć przed odpaleniem to tylko świadczy o umiejętnościach i wiedzy mechanika.Moja rada,zmień i to szybko mechanika.
Awatar użytkownika
zdeniu
Bywalec forum
Posty: 462
Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
BMW: 320d M47N Touring
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Słupsk
Lokalizacja: Słupsk

#4

Post autor: zdeniu »

jesteś w błędzie
po cholipę ma je zakładać skoro zaraz może będzie musiał je zdejmować
jeżeli chcieli tylko sprawdzić czy odpala auto to idiotą musiałby być aby je zakładać tracąc zbędnie czas
Obrazek
Kesur25
Posty: 9
Rejestracja: 6 mar 10, 15:43
BMW: 320D E46 136KM
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska

#5

Post autor: Kesur25 »

Odp mechanika na nie założony pasek była taka jak pisze Zdeniu.
Że nie zakłada go bo nie wie czy nie będzie za chwile musiał go zdjąć.
A wiecie czy trzeba na kompie przypisać sterownik pompy ?? Tak jak się to robi np przy wymianie wtrysków ??
EWIN
Bywalec forum
Posty: 15
Rejestracja: 23 sie 09, 22:48
BMW: 320 DIESEL
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń

#6

Post autor: EWIN »

Masz rację,po co zakładać paski skoro za chwilę będzie musiał je ściągać tylko pytanie co to za mechanik skoro nie wie czy odpali.Jestem po wymianie pompy,rano dostałem wiadomość że pompa została dostarczona a o 16 telefon że auto jest do odbioru,jeden człowiek tym się zajmował a na moje pytanie czy muszę dotrzeć czy sprawdzić auto odpowiedział że musi chodzić,odpala,była jazda próbna po placu więc musi chodzić i tak jest.Więc dziwię się że ten mechanik nie może sobie poradzić,coś sknocił i sam nie wie co i nie zakłada tych pasków bo po co skoro będzie je ściągał jaszcze x razy.Ciekawe czy zmienił ci filtr paliwa,przy wymianie pompy jest to wymagane.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”