Po wymianie Pompy Wtryskowej nie chce zapalić - Dlaczego??
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 mar 10, 15:43
- BMW: 320D E46 136KM
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
Witam zakładam nowy temat bo pytanie troszkę inne niż poprzednie.
Silnik 136 koni z 1998r po wymianie pompy wtryskowej nadal nie chce zapalić.
Nowa pompa regenerowana z roczną gwarancją sprawdzona i działa bo paliwo podaje na wtryski.
Przed wymianą pompy na kompie wskazywało jeden błąd - Sterownik pompy wtryskowej - pompa zawieziona do serwisu Boscha, diagnoza uszkodzony czujnik konta wtryskowego.
Po wymianie pompy przez mechanika i ustawieniu konta wtrysku - na kompie nie wykazuje żadnych błędów - auto nie chce zapalić .
Jedyne co zauważyłem to, że auto jest odpalane bez założonego paska wieloklinowego lub jak inni to nazywają wielorowkowego.
Tutaj nasuwa się moje pytanie czy do odpalenia pasek ten ma jakiekolwiek znaczenie - może błahe pytanie ale jestem zielony w tym temacie.
Proszę o jakiekolwiek sugestie co można sprawdzić, jaki pomysł mogę podsunąć temu mechanikowi bo facet sobie chyba nie poradził z problemem. [ Brak słów ]
Z góry dziękuję za Pomoc
Silnik 136 koni z 1998r po wymianie pompy wtryskowej nadal nie chce zapalić.
Nowa pompa regenerowana z roczną gwarancją sprawdzona i działa bo paliwo podaje na wtryski.
Przed wymianą pompy na kompie wskazywało jeden błąd - Sterownik pompy wtryskowej - pompa zawieziona do serwisu Boscha, diagnoza uszkodzony czujnik konta wtryskowego.
Po wymianie pompy przez mechanika i ustawieniu konta wtrysku - na kompie nie wykazuje żadnych błędów - auto nie chce zapalić .
Jedyne co zauważyłem to, że auto jest odpalane bez założonego paska wieloklinowego lub jak inni to nazywają wielorowkowego.
Tutaj nasuwa się moje pytanie czy do odpalenia pasek ten ma jakiekolwiek znaczenie - może błahe pytanie ale jestem zielony w tym temacie.
Proszę o jakiekolwiek sugestie co można sprawdzić, jaki pomysł mogę podsunąć temu mechanikowi bo facet sobie chyba nie poradził z problemem. [ Brak słów ]
Z góry dziękuję za Pomoc
- zdeniu
- Bywalec forum
- Posty: 462
- Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
- BMW: 320d M47N Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
- Lokalizacja: Słupsk
paski wzdłużne/wielorowkowe nie powinny mieć wpływu na odpalanie auta
jeden jest od napędu pompy klimatyzacji drugi zaś napędza alternator
jeden jest od napędu pompy klimatyzacji drugi zaś napędza alternator
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 23 sie 09, 22:48
- BMW: 320 DIESEL
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Zgadza się,nie mają znaczenia ale mechanik powinien je założyć przed odpaleniem to tylko świadczy o umiejętnościach i wiedzy mechanika.Moja rada,zmień i to szybko mechanika.
- zdeniu
- Bywalec forum
- Posty: 462
- Rejestracja: 8 wrz 09, 22:46
- BMW: 320d M47N Touring
- Rok produkcji: 2002
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Słupsk
- Lokalizacja: Słupsk
jesteś w błędzie
po cholipę ma je zakładać skoro zaraz może będzie musiał je zdejmować
jeżeli chcieli tylko sprawdzić czy odpala auto to idiotą musiałby być aby je zakładać tracąc zbędnie czas
po cholipę ma je zakładać skoro zaraz może będzie musiał je zdejmować
jeżeli chcieli tylko sprawdzić czy odpala auto to idiotą musiałby być aby je zakładać tracąc zbędnie czas
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 6 mar 10, 15:43
- BMW: 320D E46 136KM
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Ruda Śląska
Odp mechanika na nie założony pasek była taka jak pisze Zdeniu.
Że nie zakłada go bo nie wie czy nie będzie za chwile musiał go zdjąć.
A wiecie czy trzeba na kompie przypisać sterownik pompy ?? Tak jak się to robi np przy wymianie wtrysków ??
Że nie zakłada go bo nie wie czy nie będzie za chwile musiał go zdjąć.
A wiecie czy trzeba na kompie przypisać sterownik pompy ?? Tak jak się to robi np przy wymianie wtrysków ??
-
- Bywalec forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 23 sie 09, 22:48
- BMW: 320 DIESEL
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: Toruń
Masz rację,po co zakładać paski skoro za chwilę będzie musiał je ściągać tylko pytanie co to za mechanik skoro nie wie czy odpali.Jestem po wymianie pompy,rano dostałem wiadomość że pompa została dostarczona a o 16 telefon że auto jest do odbioru,jeden człowiek tym się zajmował a na moje pytanie czy muszę dotrzeć czy sprawdzić auto odpowiedział że musi chodzić,odpala,była jazda próbna po placu więc musi chodzić i tak jest.Więc dziwię się że ten mechanik nie może sobie poradzić,coś sknocił i sam nie wie co i nie zakłada tych pasków bo po co skoro będzie je ściągał jaszcze x razy.Ciekawe czy zmienił ci filtr paliwa,przy wymianie pompy jest to wymagane.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 1 Odpowiedzi
- 1321 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 2433 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MARIANEK4
-
- 11 Odpowiedzi
- 4156 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 6 Odpowiedzi
- 1290 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 3 Odpowiedzi
- 1023 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marjusz
-
- 23 Odpowiedzi
- 15185 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 5 Odpowiedzi
- 1748 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: miklo
-
- 6 Odpowiedzi
- 2158 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kapinarten
-
- 2 Odpowiedzi
- 1645 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dawid2157
-
- 1 Odpowiedzi
- 963 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112