po wym przeputnicy dalej tryb awar.. m52tub28

lukasz9501
Bywalec forum
Posty: 111
Rejestracja: 17 wrz 14, 23:35
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#1

Post autor: lukasz9501 »

Witam , wymieniłem przeputnice ,ponieważ jadąc swoja bmw wyskoczył eml i kątrola trakcji (tryb awaryjny do 2.5tyś obr wkręcał się ledwo i przerywał ) .Czyśiłem starą przeputnice ,nic nie dało ,błędy na inpie z przepustnicą związane oraz bład 148 . Wymieniłem na drugą i dalej to samo .Stwierdzilem ,że może ta druga była też zepsuta ,więc zakupiłem trzecią i tu psikus dalej to samo . Przy okazji wymieniłem całą odme ori bmw ,sprawdziłem szczelność dolotu ,czyszczenie kostek oraz sterownika ecu kontaktem ,czyszczenie silniczka krokowego ,sprawdzenie wiązki od przepustnicy do ecu i okey . Jakie kolwiek adaptacje nie dają rady .
Po przekręceniu zapłonu i skosowaniu błedów oraz aktywacja adaptacji ,ponownie wyłączeniu zapłonu + 30s oczekania i nastepnie ponownie przekręcenie na zapłon nie ma błędu ,lecz po dotknięciu pedału gazu odrazu asc wyskakuje i eml ... Jest to przepsutnica ta pół elektroniczna czyli pedał gazu na linke . Na lpg to samo się dzieje ... W inpie dział silnik wyskakuje błąd :
114 oraz 169 . Przy 169 błąd wyskakiwał wcześniej tylko a teraz dwa . Nastomiast w dziale abs asc wyskakuje bład 148 ..

Pomóżnie mi proszę bo już walcze z tym 2 tygodnie ,wydałem sporo kasy na części ,paliwo jak i czas i nadal cisza .

Dodam to ,że czuć nie przepaloną mieszanke paliwa z wydechu .
Zdjęcia z pracy silnika ,też jest to dla mnie dziwne ,że taka duża różnica jest (może dlatego tak pokazuje parametr ze względu trybu awaryjnego ) Może świece lub cewki do wym ? Lecz raczej by nie wyskakiwały takie błędy ...
Pomocy !!

Obrazek
Obrazek
kiceq
Bywalec forum
Posty: 135
Rejestracja: 9 maja 15, 18:01
BMW: e46 coupe
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: mazowieckie
Miasto: Kobylka

#2

Post autor: kiceq »

To jest na 99 procent problem wiazki. Sprawdzilbym ja dobrze. Jesli nie to moze byc gdzies nieszczelnosc. :)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
lukasz9501
Bywalec forum
Posty: 111
Rejestracja: 17 wrz 14, 23:35
BMW: e46
Rok produkcji: 1998
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin

#3

Post autor: lukasz9501 »

Wiązkę sprawdzić ? A może być opcja że czujnik połoŻenia walu lub walka powodować taki błędy ? LPG miałem zakładane nie dawno ,może to coś ma wspólnego z tyn ?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”