Po regeneracji elektroniki pompy cuda się dzieją (136km)

Mareczekkk
Posty: 2
Rejestracja: 6 wrz 20, 22:46
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk

#1

Post autor: Mareczekkk »

Witam, Jakiś tydzień temu moja e46 nie odpaliła. Standardowa usterka tranzystor, został wymieniony auto złożone. Wszytko ładnie pięknie jazda próbna moc jest, zapala prawie idealnie ale tak ma od 7 lat. Zadowolony odpalam na drugi dzień a tu auto "kracze" nie ma mocy. Wyskakują znów błędy od pompy (0a i 48) diagnozowane Delphim. Jakieś pomysły? mogę wymienić całą pompę ale powiem szczerze że znając moje szczęście po tygodniu "nowa" pompa też umrze :/
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10310
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#2

Post autor: maniek21112 »

Wklej błędy odczytane w inpa lub ista.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Diesel”