Plyn Chlodniczy?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 kwie 17, 11:45
- BMW: e46 330
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Witam
Mam problem w Bmw e46 natomiast ostatnio podczas jazdy ukazal mi sie dym spod maski a temperatura sie nie grzala stala na 90
Po dojechaniu do domu zobaczylem ze mam bardzo malo plynu chlodniczego. Dolalem do min max i na drugi dzien sprawdzilem co sie dzieje. Jak juz samochod sie w miare rozgrzal to Plyn po odkreceniu korka po prostu szedl do gory jak by dostawalo cisnienie i wywalo go do gory. Dzisiaj rano na zimnym otworzylem Korek od zbiorniczka i nie bylo tam bardzo plynu wiec zastosowalem metode odpowietrzania i gdy odkrecilem korek odpowietrzajacy to plyn z poziomu krytycznego wrocil na min. Wiec tu jest moje pytanie Czy jest zle odpowietrzony czy poszla uszczelka pod glowica?
Dodam ze przed tym wszstykim stal u mechanika bo poszedl przewod od plynu ktory zrobil i wiadomo musial dolac i odpowietrzyc sprzet.
Ktos ma jakies rady co sie dzieje?
Mam problem w Bmw e46 natomiast ostatnio podczas jazdy ukazal mi sie dym spod maski a temperatura sie nie grzala stala na 90
Po dojechaniu do domu zobaczylem ze mam bardzo malo plynu chlodniczego. Dolalem do min max i na drugi dzien sprawdzilem co sie dzieje. Jak juz samochod sie w miare rozgrzal to Plyn po odkreceniu korka po prostu szedl do gory jak by dostawalo cisnienie i wywalo go do gory. Dzisiaj rano na zimnym otworzylem Korek od zbiorniczka i nie bylo tam bardzo plynu wiec zastosowalem metode odpowietrzania i gdy odkrecilem korek odpowietrzajacy to plyn z poziomu krytycznego wrocil na min. Wiec tu jest moje pytanie Czy jest zle odpowietrzony czy poszla uszczelka pod glowica?
Dodam ze przed tym wszstykim stal u mechanika bo poszedl przewod od plynu ktory zrobil i wiadomo musial dolac i odpowietrzyc sprzet.
Ktos ma jakies rady co sie dzieje?
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Możesz kupić jednorazowy test na obecność CO2 w układzie chłodzenia.
Jeżeli będzie negatywny stracisz kilkanaście złotych, ale będziesz wiedział dużo więcej.
Jeśli nie ma wycieku, poziom płynu chłodniczego nie może spadać.
PS: mój stary silnik po zakupie, wskazówkę trzymał w pionie, podczas gdy realnie temperatura pracy dobijała do 130 stopni.
Jeśli płyn bulgocze oznacza, że się grzeje.
Jak długo masz to auto?
Jeżeli będzie negatywny stracisz kilkanaście złotych, ale będziesz wiedział dużo więcej.
Jeśli nie ma wycieku, poziom płynu chłodniczego nie może spadać.
PS: mój stary silnik po zakupie, wskazówkę trzymał w pionie, podczas gdy realnie temperatura pracy dobijała do 130 stopni.
Jeśli płyn bulgocze oznacza, że się grzeje.
Jak długo masz to auto?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 kwie 17, 11:45
- BMW: e46 330
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto:
Po prostu ten plyn wywala z zbiorniczka jak silnik jest rozgrzany i jak sie odkreci. Nie cieknie nigdzie bo na noc bylo podkladane i nie ma nic nie widac zeby uciekalo. Byl sprawdzany przy rozpalonym i lekko nagrzanym plyn uciekal do testera i po prostu wylewalo sie z zbiorniczka. Jak dlugo? ja mam go nie caly rok a od 2006 roku jezdzil brat ale nie mial problemu z tym nigdy.
- Broder
- Specjalista
- Posty: 2090
- Rejestracja: 3 paź 14, 23:28
- BMW: E36 M3 E46 330D 410KM 850Nm
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Wroclaw
- VIN: EX93017
jprdl...
uklad jest cisnieniowy wiec co w tym dziwnego ze po odkreceniu korka wywala plyn ? Podstawowa wiedza sie klania, poczytaj chociazby instrukcje kiedy i jak sprawdzac poziom plynu oraz poszukaj info jak odpowietrzyc uklad. Nie bez powodu zrobili mala srubke do odpowietrzania ukladu na gornym wezu!
Podkladanie kartonu pod auto nic ci nie da, nieszczelnosc pewnie sie robi gdy plyn nabierze temperatury a uklad cisnienia, wtedy gdzies puszcza.
uklad jest cisnieniowy wiec co w tym dziwnego ze po odkreceniu korka wywala plyn ? Podstawowa wiedza sie klania, poczytaj chociazby instrukcje kiedy i jak sprawdzac poziom plynu oraz poszukaj info jak odpowietrzyc uklad. Nie bez powodu zrobili mala srubke do odpowietrzania ukladu na gornym wezu!
Podkladanie kartonu pod auto nic ci nie da, nieszczelnosc pewnie sie robi gdy plyn nabierze temperatury a uklad cisnienia, wtedy gdzies puszcza.
- Samniewiemkto
- Bywalec forum
- Posty: 713
- Rejestracja: 29 mar 16, 11:04
- BMW: 330i
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Rybnik
Ja myślałem, że Ci ubywa kiedy wszystko jest prawidłowo zakręcone... a ty jednak za każdym razem lubisz bawić się w gejzer spod korka...
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 3 Odpowiedzi
- 1298 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pns
-
- 10 Odpowiedzi
- 2725 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cezary1808
-
- 12 Odpowiedzi
- 6925 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: romko001
-
- 5 Odpowiedzi
- 2509 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: hdi
-
- 8 Odpowiedzi
- 5606 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 35 Odpowiedzi
- 7329 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: mariuszybu
-
- 2 Odpowiedzi
- 1070 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112