Pierwszy samochód błędy i problemy
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 19, 20:03
- BMW: E46 320CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
- VIN: 0JV58859
Cześć wszystkim !
Jakiś miesiąc temu kupiłem 320CI 2,2 z 2003.
Wszystko było fajnie ale zaczęły się z nim dziać dziwne rzeczy, a mianowicie:
1. Po zatankowaniu np.98 pokazuje się kontrolka zmiany składu paliwa, no i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie gasła ona prawie po wyczerpaniu całego baku. Następnie leję 95 i jest to samo - czyli praktycznie cały czas pali się ta kontrolka.
2. Przez pierwsze 20 prób nie mogłem zakodować kluczyka, myślałem że może wyczerpała się bateria i kupiłem dwie zapasowe do dwóch kluczyków które mam. Na próbę przelutowałem baterię w jednym z nich i zakodowałem kluczyk. Kiedy jeszcze nie był zakodowany byłem w stanie otwierając drzwi piórem kluczyka otworzyć centralny zamek dla drzwi pasażera, później nie działało więc otwierałem je ręcznie po tym jak sam wsiadłem do samochodu, a teraz już całkowicie się nie otwierają Centralny zamek chyba całkiem się zaciął również do wlewu paliwa - kiedy chciałem zatankować musiałem kluczykiem przesunąć bolec, który blokował klapkę wlewu, tak jakby był zwolniony ale nie cofnięty.
3. Kolejny problem to szarpanie na niskich obrotach - np. kiedy jadę na dwójce i mam wciśnięty gaz cały czas tak samo zdarzyło mi się, że samochód szarpnął tak, że mało co nie wjechałem w auto przede mną.
Pojechałem do mechanika mojego znajomego i facet zaczął wymieniać mi co trzeba w nim zrobić: m.in. przez trzy dni miał rozładowany akumulator (było zwarcie na lampce podsufitki) i stał w jednym miejscu - mechanik stwierdził, że cieknie z niego olej pomimo, ze ja nic takiego pod samochodem przez ten czas nie zauważyłem.
Postanowiłem kupić przewód OBD VIAKEN-a, który dzisiaj przyszedł. Zainstalowałem INPA na podstawie instrukcji https://bimmerpark.pl/inpa-f/ i zrobiłem testy.
Czy bylibyście w stanie rzucić okiem na wyniki?
[ obrazek w linku nieaktywny // admin ]
Będę wdzięczny za każdy komentarz.
Bardzo chciałbym zachować ten samochód w jak najlepszym stanie ale zdaję sobie sprawę, że może nie być warto.
Z góry dzięki
Andrzej
Jakiś miesiąc temu kupiłem 320CI 2,2 z 2003.
Wszystko było fajnie ale zaczęły się z nim dziać dziwne rzeczy, a mianowicie:
1. Po zatankowaniu np.98 pokazuje się kontrolka zmiany składu paliwa, no i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie gasła ona prawie po wyczerpaniu całego baku. Następnie leję 95 i jest to samo - czyli praktycznie cały czas pali się ta kontrolka.
2. Przez pierwsze 20 prób nie mogłem zakodować kluczyka, myślałem że może wyczerpała się bateria i kupiłem dwie zapasowe do dwóch kluczyków które mam. Na próbę przelutowałem baterię w jednym z nich i zakodowałem kluczyk. Kiedy jeszcze nie był zakodowany byłem w stanie otwierając drzwi piórem kluczyka otworzyć centralny zamek dla drzwi pasażera, później nie działało więc otwierałem je ręcznie po tym jak sam wsiadłem do samochodu, a teraz już całkowicie się nie otwierają Centralny zamek chyba całkiem się zaciął również do wlewu paliwa - kiedy chciałem zatankować musiałem kluczykiem przesunąć bolec, który blokował klapkę wlewu, tak jakby był zwolniony ale nie cofnięty.
3. Kolejny problem to szarpanie na niskich obrotach - np. kiedy jadę na dwójce i mam wciśnięty gaz cały czas tak samo zdarzyło mi się, że samochód szarpnął tak, że mało co nie wjechałem w auto przede mną.
Pojechałem do mechanika mojego znajomego i facet zaczął wymieniać mi co trzeba w nim zrobić: m.in. przez trzy dni miał rozładowany akumulator (było zwarcie na lampce podsufitki) i stał w jednym miejscu - mechanik stwierdził, że cieknie z niego olej pomimo, ze ja nic takiego pod samochodem przez ten czas nie zauważyłem.
Postanowiłem kupić przewód OBD VIAKEN-a, który dzisiaj przyszedł. Zainstalowałem INPA na podstawie instrukcji https://bimmerpark.pl/inpa-f/ i zrobiłem testy.
Czy bylibyście w stanie rzucić okiem na wyniki?
[ obrazek w linku nieaktywny // admin ]
Będę wdzięczny za każdy komentarz.
Bardzo chciałbym zachować ten samochód w jak najlepszym stanie ale zdaję sobie sprawę, że może nie być warto.
Z góry dzięki
Andrzej
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 19, 20:03
- BMW: E46 320CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
- VIN: 0JV58859
Sprawdziłem kody błędów, część przetłumaczyłem sam:
68 Czujnik przepływu powietrza (HFM)
68 Tank zawór odpowietrzający
189 Napięcie Pre Banku Cat 2
128 DME / EWS Komunikacja
17 Wiarygodność - Temp cieczy chłodzącej silnik
28 AUC Sensor
123 Chłodzenie mapa sterowania termostatem
16 Aircon Kompresor - sygnał PWM lub wiarygodności wlot powietrza Temp (MS43)
18 Sygnał EWS lub wałka rozrządu Czujnik (MS43)
19 Aktywacja Wlot VANOS zaworu lub zawór wydechowy (MS43)
3 Cewka zapłonowa Cyl 6
49 Jednostka sterująca DME lub Poziom monitoringu momentu obrotowego 2 (MS43)
48 sterowania DME Unit-Self Test 1
51 odcinający zawór-filtr z węgla drzewnego lub Control reset Wniosek Unit (MS43)
7 Alarm przeciwkradzieżowy: syrena, radiowa ochrona wewnętrzna, nadajnik przechyłu lub zwarcie linii STDWA
13 Podnośnik szyby: listwa ochronna przed przerwaniem lub denormacja / błąd Elektronika EKS Fahrertu
41 Centralny zamek: przekaźnik nie odbiera po odblokowaniu
68 Czujnik przepływu powietrza (HFM)
68 Tank zawór odpowietrzający
189 Napięcie Pre Banku Cat 2
128 DME / EWS Komunikacja
17 Wiarygodność - Temp cieczy chłodzącej silnik
28 AUC Sensor
123 Chłodzenie mapa sterowania termostatem
16 Aircon Kompresor - sygnał PWM lub wiarygodności wlot powietrza Temp (MS43)
18 Sygnał EWS lub wałka rozrządu Czujnik (MS43)
19 Aktywacja Wlot VANOS zaworu lub zawór wydechowy (MS43)
3 Cewka zapłonowa Cyl 6
49 Jednostka sterująca DME lub Poziom monitoringu momentu obrotowego 2 (MS43)
48 sterowania DME Unit-Self Test 1
51 odcinający zawór-filtr z węgla drzewnego lub Control reset Wniosek Unit (MS43)
7 Alarm przeciwkradzieżowy: syrena, radiowa ochrona wewnętrzna, nadajnik przechyłu lub zwarcie linii STDWA
13 Podnośnik szyby: listwa ochronna przed przerwaniem lub denormacja / błąd Elektronika EKS Fahrertu
41 Centralny zamek: przekaźnik nie odbiera po odblokowaniu
- scghost
- Bywalec forum
- Posty: 7206
- Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
- BMW: 320i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Krakow
- VIN: CF26066
- Lokalizacja: Kraków
ale lista bledow... kupiles troche w ciemno?
ale moze niektore sa stare, skasuj wszystko i pojezdzic chwile, zobacz co wroci
a tak poza tym co masz na mysli z 'kontrolka zmiany skladu paliwa' ? check engine?
ale moze niektore sa stare, skasuj wszystko i pojezdzic chwile, zobacz co wroci
a tak poza tym co masz na mysli z 'kontrolka zmiany skladu paliwa' ? check engine?
- maniek21112
- Specjalista
- Posty: 10306
- Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
- BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: dolnośląskie
- Miasto: Świdnica_Wrocław
Wklej te błędy aby się wyświetlały.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
328ia mańka i żony cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
JEGO PLIK
F E H L E R S P E I C H E R L E S E N
--------------------------------------- Hinweis: Die Ausstattung wird nicht berücksichtigt, daher werden immer alle SG´s angesprochen!
Inpa-Script : E46.IPO
Version : 1.00
Datum : 12.07.2019, 15:50:49
Baureihe : E46
Fg-Nummer : WBABN11060JV58859 aus EWS ausgelesen
Kurzübersicht Fehlerspeichereinträge
------------------------------------------------------------------------------- SGBD/Gruppe Anzahl Bezeichnung
------------------------------------------------------------------------------- MRS4 0 Airbag Steuergerät oder Sicherheits Info Modul
DSC_MK60 1 Dynamische Stabilitätskontrolle
MS430DS0 4 Motor
KOMBI46R 1 Instrumentenkombi
IHKA46_2 1 Klimaautomatik
LWS5_1B 0 Lenkwinkelsensor
LSZ_2 0 Lichtschaltzentrum
MS430DS0 4 Motor
PDCACT 3 Park Distance Control
SZM46 1 Schaltzentrum Mittelkonsole
EWS3 3 Wegfahrsperre / Elektronische Wegfahrsperre EWS
ZKE5 3 Zentrale Karosserie Elektronik
D_009C * Cabrio Verdeck Modul
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0076 * CD-Wechsler I-Bus
### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_0056 * Dynamische Stabilitätskontrolle
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00F0 * Monitor
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_MOTOR * Motor
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0065 * Elektronische Kraftstoffpumpe
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0032 * Getriebesteuergerät
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0048 * Japan Bit
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009A * Leuchtweitenregulierung
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0066 * Licht / Active Light Control
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_L * Licht Xenon links
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_XEN_R * Licht Xenon rechts
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0050 * Multifunktionslenkrad
### SYS-0008: JOB NOT FOUND
D_MOTOR * Motor
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00BB * Navigationssystem Japan
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_007F * Navigationssystem Japan
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_0068 * Radio alle Typen ausser MOST-FZGe
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00E8 * Regen- Lichtsensor
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0070 * Reifen Druck Control
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0008 * Schiebehebedach
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_0072 * Sitzmodul oder Easy Entry Fahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00DA * Sitzmodul oder Easy Entry Beifahrer
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_SPMFT * Spiegelmemory Fahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_SPMBT * Spiegelmemory Beifahrer
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00B0 * Spracheingabesteuerung
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00C8 * Telefon oder Universelle Lade- und Freisprecheinrichtung
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_009E * Überrollsensor
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_00ED * Videomodul
### IFH-0009: NO RESPONSE FROM CONTROLUNIT
D_003B * Videomodul Graphik-Teil
### SYS-0012: IDENTIFICATION ERROR
D_ZUHEIZ * Zuheizer
### IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED
=============================================================================== Variante : DSC_MK60.PRG - Dynamische Stabilitätskontrolle
Version : 1.15 Dynamische Stabilitaets Control DSC E46,R50,E85
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
------------------------------------------------------------------------------- 0x5E40 Lenkwinkel Sensor Signal unplausibel,Offset
Fehlerhäufigkeit: 133
Logistikzähler : 40
Kilometerstand 259080 km
Fahrzeuggeschwindigkeit 43.00 km/h
Bremslichtschalter 0.00 0/1
Bremsfluessigkeitsschalter 0.00 0/1
ASC/DSC_aktiv (Tasterfunktion) 1.00 0/1
Bremsdruck erkannt 0.00 0/1
ABS-Regelung 0.00 0/1
ASC-Regelung (BMR) 0.00 0/1
ASC-Regelung (AMR) 0.00 0/1
GMR-Regelung (GMR) 0.00 0/1
GMR-Regelung (MMR) 0.00 0/1
CBC-Regelung 0.00 0/1
MSR-Regelung 0.00 0/1
TDR-Regelung 0.00 0/1
SDR-Regelung 0.00 0/1
DBC-Regelung 0.00 0/1
RTA aktiv 1.00 0/1
Run-Up Mode 0.00 0/1
kein passendes Fehlersymptom
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Fehlercode: 5E 40 E0 85 28 65 34 2B 08 00 04 ============================================================= Variante : MS430DS0.PRG - Motor
Version : 2.00 MS 43.0 fuer M54 mit EWS 3
ERGEBNIS : 4 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlereintrag : 1
Fehlerort : 0x007B: Thermostatheizung, KFK
Fehlerhäufigkeit: 47
Logistikzähler : 40
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 56.25 Grad C
VB 12.14 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 25.00 h
KS--> UB
---
---
---
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 7B F1 2F 28 00 00 8B 77 C3 22 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 2
Fehlerort : 0x0044: Tankentlueftungsventil
Fehlerhäufigkeit: 54
Logistikzähler : 40
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 1024.00 rpm
MAF 81.71 mg/stk
TCO 66.75 Grad C
CPPWM 0.78 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 25.00 h
---
---
Unterbrechung
---
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 44 B4 36 28 20 0F 99 02 C3 22 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 3
Fehlerort : 0x00BD: Lambdasondenheizung Vor-KAT-Sonde 2
Fehlerhäufigkeit: 7
Logistikzähler : 34
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 2112.00 rpm
MAF 223.33 mg/stk
V_LS_UP_2 0.18 V
R_MV_LS_DIAG_UP_2 2570.00 Ohm
aufgetreten vor (rel. BZ) 23.80 h
---
---
---
Sondenheizung defekt
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: BD B8 07 22 42 29 23 0A C3 2E ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 4
Fehlerort : 0x0080: EWS-Uebertragung/-Parity
Fehlerhäufigkeit: 10
Logistikzähler : 26
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
VS 0.00 km/h
VB 12.04 V
TCO 20.25 Grad C
N_32 0.00 rpm
aufgetreten vor (rel. BZ) 19.20 h
---
---
Timeout abgelaufen
---
Fehler ist nicht abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 80 A4 0A 1A 00 76 5B 00 C3 5C ==================================================================================== Variante : KOMBI46R.PRG - Instrumentenkombi
Version : 2.10 KOMBI E46 Redesign
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x0011: TOG
Fehlerhäufigkeit: 40
--
--
Leitungsunterbrechung
--
Fehler momentan vorhanden
--
-- Fehlercode: 11 64 28 ==================================================================================== Variante : IHKA46_2.PRG - Klimaautomatik
Version : 2.00 Integrierte Heiz- Klimaautomatik E46 PU 98 / PU 99
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x001C: AUC Sensor
Fehlerhäufigkeit: 255
--
--
Leitungsunterbrechung
--
--
--
Fehlercode: 1C 04 FF 24 59 CF 08 51 03 86 ==================================================================================== Variante : MS430DS0.PRG - Motor
Version : 2.00 MS 43.0 fuer M54 mit EWS 3
ERGEBNIS : 4 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlereintrag : 1
Fehlerort : 0x007B: Thermostatheizung, KFK
Fehlerhäufigkeit: 47
Logistikzähler : 40
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 0.00 rpm
MAF 0.00 mg/stk
TCO 56.25 Grad C
VB 12.14 V
aufgetreten vor (rel. BZ) 25.00 h
KS--> UB
---
---
---
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 7B F1 2F 28 00 00 8B 77 C3 22 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 2
Fehlerort : 0x0044: Tankentlueftungsventil
Fehlerhäufigkeit: 54
Logistikzähler : 40
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 1024.00 rpm
MAF 81.71 mg/stk
TCO 66.75 Grad C
CPPWM 0.78 %
aufgetreten vor (rel. BZ) 25.00 h
---
---
Unterbrechung
---
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 44 B4 36 28 20 0F 99 02 C3 22 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 3
Fehlerort : 0x00BD: Lambdasondenheizung Vor-KAT-Sonde 2
Fehlerhäufigkeit: 7
Logistikzähler : 34
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
N_32 2112.00 rpm
MAF 223.33 mg/stk
V_LS_UP_2 0.18 V
R_MV_LS_DIAG_UP_2 2570.00 Ohm
aufgetreten vor (rel. BZ) 23.80 h
---
---
---
Sondenheizung defekt
Fehler ist abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: BD B8 07 22 42 29 23 0A C3 2E ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 4
Fehlerort : 0x0080: EWS-Uebertragung/-Parity
Fehlerhäufigkeit: 10
Logistikzähler : 26
Fehler 1. mal aufgetreten bei:
VS 0.00 km/h
VB 12.04 V
TCO 20.25 Grad C
N_32 0.00 rpm
aufgetreten vor (rel. BZ) 19.20 h
---
---
Timeout abgelaufen
---
Fehler ist nicht abgasrelevant
Fehler entprellt
Fehler momentan nicht vorhanden
sporadischer Fehler
Fehlercode: 80 A4 0A 1A 00 76 5B 00 C3 5C ==================================================================================== Variante : PDCACT.PRG - Park Distance Control
Version : 1.09 PDCACT
ERGEBNIS : 3 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlereintrag : 1
Fehlerort : 0x0010: Wandler hinten links
Fehlerhäufigkeit: 50
--
Kurzschluss Versorgungs-/Datenleitung gegen Masse
Leitungsunterbrechung
--
Fehler momentan vorhanden
-- Fehlercode: 0B C6 32 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 2
Fehlerort : 0x0012: Wandler hinten Mitte links
Fehlerhäufigkeit: 107
--
--
--
Ausschwingfehler
Fehler momentan vorhanden
-- Fehlercode: 09 C8 6B ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 3
Fehlerort : 0x0013: Wandler hinten Mitte rechts
Fehlerhäufigkeit: 228
--
--
--
Ausschwingfehler
--
sporadischer Fehler
Fehlercode: 08 88 E4 ==================================================================================== Variante : SZM46.PRG - Schaltzentrum Mittelkonsole
Version : 1.06 Schaltzentrum Mittelkonsole E46
ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlerort : 0x0003: Sitzheizung rechts Kurzschluss oder Leitungsunterbrechung
Fehlerhäufigkeit: 6
statischer Fehler
Fehlercode: 03 26 ==================================================================================== Variante : EWS3.PRG - Wegfahrsperre / Elektronische Wegfahrsperre EWS
Version : 2.000 Elektronische Wegfahrsperre Entwicklungs SGBD
ERGEBNIS : 3 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlereintrag : 1
Fehlerort : 0x0031: Schluessel Nr.3 ungueltig wegen fehlerhaftem Passwort
Fehlerhäufigkeit: 3
sporadischer Fehler
Fehlercode: 31 03 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 2
Fehlerort : 0x0030: Schluessel Nr.3 ungueltig wegen fehlerhafter Identifikation
Fehlerhäufigkeit: 4
sporadischer Fehler
Fehlercode: 30 04 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 3
Fehlerort : 0x0033: WC-Toleranz erhoeht bei Schluessel Nummer 3
Fehlerhäufigkeit: 4
sporadischer Fehler
Fehlercode: 33 04 ==================================================================================== Variante : ZKE5.PRG - Zentrale Karosserie Elektronik
Version : 1.28 Zentrale Karosserie-Elektronik V fuer E46
ERGEBNIS : 3 Fehler im Fehlerspeicher
Fehlereintrag : 1
Fehlerort : 0x0007: Diebstahlwarnanlage: Sirene, Funkinnenraumschutz, Neigungsgeber oder Leitung STDWA Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung
Fehlerhäufigkeit: 1
statischer Fehler
Fehlercode: 07 21 ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 2
Fehlerort : 0x000D: Fensterheber: Unterbrechung Einklemmschutzleiste oder Denormierung/Fehler EKS-Elektronik Fahrertuer
Fehlerhäufigkeit: 11
sporadischer Fehler
Fehlercode: 0D 0B ------------------------------------------------------------------------------------ Fehlereintrag : 3
Fehlerort : 0x0029: Zentralverriegelung: Relais zieht nicht an bei Entriegeln
Fehlerhäufigkeit: 1
statischer Fehler
Fehlercode: 29 21 ====================================================================================
#############################################################
Dieser Inhalt wird temporär abgelegt in ..\inpa\bin\na_fs.tmp
#####################################################################################
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 19, 20:03
- BMW: E46 320CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
- VIN: 0JV58859
Tak, chodziło mi o check engine ale teraz jak widzę, że cewka się pokazuje w błędach to chyba wiem czemu i przepływomierz.
No kupiłem w ciemno bo spodobał mi się strasznie, jeździłem nim było wszytko ok wieć wziąłem - wiedziałem jakie jest ryzyko ale za same felgi i opony mogę odzyskać połowę.
Błędy wykasowałem i plik wyniki.pdf jest po skasowaniu sprawdzeniem.
No kupiłem w ciemno bo spodobał mi się strasznie, jeździłem nim było wszytko ok wieć wziąłem - wiedziałem jakie jest ryzyko ale za same felgi i opony mogę odzyskać połowę.
Błędy wykasowałem i plik wyniki.pdf jest po skasowaniu sprawdzeniem.
Ostatnio zmieniony 13 lip 19, 23:09 przez andrzej90, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 19, 20:03
- BMW: E46 320CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
- VIN: 0JV58859
Niedługo pewnie będę miał trochę kasy i będę w stanie go doprowadzić do super stanu. Zapłaciłem za niego 9500, a założyłem do wydania 12k więc jeszcze jest limit.
- rradek01
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 kwie 17, 12:58
- BMW: E46 316i
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Nasielsk
Jak wyżej skasuj błędy i zobacz co powróci po dłuższej jeżdzie.
Mówisz że masz limit 2,5 tys jeszcze? Weź sobie to razy 3, w oplu to bys się zmieścił w tym limicie ale nie w BMW
Mówisz że masz limit 2,5 tys jeszcze? Weź sobie to razy 3, w oplu to bys się zmieścił w tym limicie ale nie w BMW
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 26 maja 19, 20:03
- BMW: E46 320CI
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: pomorskie
- Miasto: Gdańsk
- VIN: 0JV58859
Mogę przeznaczyć więcej ważne żeby się opłacało, bo wizualnie samochód jest spoko i jeździ też nie najgorzej... jutro sprawdzę jakie błędy zostały i prześle jeszcze raz.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 7 Odpowiedzi
- 4097 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: AyzeN
-
- 2 Odpowiedzi
- 1217 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: EddardStark
-
- 22 Odpowiedzi
- 16040 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: paleta
-
- 12 Odpowiedzi
- 3071 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 27 Odpowiedzi
- 4823 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scigon
-
- 5 Odpowiedzi
- 1129 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: aerxadik
-
- 4 Odpowiedzi
- 5474 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: pawelgl
-
- 9 Odpowiedzi
- 2083 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Jarando
-
- 7 Odpowiedzi
- 1853 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Młody90
-
- 37 Odpowiedzi
- 5706 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krzysiek669