Paliwo tylko w lewej komorze

overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#1

Post autor: overbreaker »

Witam co to moze byc.Cisnie pompy paliwa na listwie 3.7 bar.Auto staje z braku paliwa ktore zalego po lewej stronie.Jest tam w tej chwili jakies 13 litrow.Juz dwa razy zalewalem auto z kanistra jednak cale paliwo z prawej komory jest przepompowywane do lewej bo widzie to w tescie nr 6. Oczywiscie sprawdzilem wszystko fizycznie i plywaki pokazuja faktyczny stan.Kiedy lewa 15 a prawa 0.Ile musze natankowac paliwa zeby przestalo napełniac lewą komore?/Co sie moglo schrzanic skoro pompa paliwa ok.Wiem ze w tej drugiej grodzi za kierowca jest plywak i jakis bialy element zanurzony w paliwie.Ale tam chyba nie ma sie co zepsuc.Uprzedzam pytanie od droznosc wezyka ktory przechodzi z komory do komory.JEST DROZNY.Chodzi o e46 sedan z 2004 .To sie zaczelo nie dawno.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#2

Post autor: scghost »

w tej lewej komorze jest taka pompka ssaca ktora odpowiada za przelew z lewej do prawej
Obrazek

skoro przewod lewa->prawa jest drozny jak twierdzisz
to jedyne co moze byc nie tak, to ten element, moze cos sie zatkalo albo rozsypalo ze starosci
najlepiej bedzie jak ją wyjmiesz i obmacasz dokladnie czy wszystko ok
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#3

Post autor: overbreaker »

Tak przewod drozny.Wydarlem te czesc ze zbiornika bo to jest za kierowca.Podlaczylem wezyk zanurzylem i dmuchalem to przelewalo paliwo zlewej do prawej oczywiscie z tym powietrzem z ust.Tytlko ze paliwo nie lecialo ciurem tylko z przerwami tak pulsacyjnie.No bo od strony kierowcy wlewa sie powrot paliwa.Tez sie wlasnie zastanawiam czy pompa głowna z prawej strony nie dala by rady przepompowac paliwa skoro ma 3.7 bar na wolnych.A w tej pompie strumieniowej co moglo sie posypac???????????.Czy nie jest tak ze jak wlacze test 6.0 na zegarach to powinno przepompowac cale paliwo z lewej do prawej?? U mnie tego nie robi.Czy to nie jest tez cos od wadliwego korka od wlewu paliwa?? I co gorsza czy moglem cos niechcacy przestawic w NCSie?
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#4

Post autor: overbreaker »

Co sie moglo popsuc w tej rurce?? Tam chyba nie ma nic skomplikowanego.Na koncu tej rurki jest sitko plastikowe ktore mozna wypiąc.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#5

Post autor: overbreaker »

Ok.Zdiagnozowalem te ssawko pompke w lewej komorze.Zanurzylem w wodzie i dalem cisnienie z kranu.Momentalnie wyssalo zawartosc wiaderka.Czyli ta czesc ok.Teraz w takim razie u mnie pompa sie konczy lub cos jest gdzies przytkane.Przeplyw paliwa jest napedzany siła POWROTU paliwa do lewego zbiornika.U mnie ten powrót bardzo marnie leci.Czy filtr paliwa ma cos do cisnienia paliwa na powrocie?? Czy to moze byc wina regulatora?? Czy raczej to pompa bo jeszcze jakos 2 tyg temu kiedy mierzylem na listwie to miala 3.9 bara na wolnych a teraz jest to 3.6 bar.Czyli to bedzie wina filtra lub pompy.
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#6

Post autor: maniek21112 »

Jeżeli ta ssąca jest ok to zostaje główna.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
overbreaker
Bywalec forum
Posty: 64
Rejestracja: 5 paź 19, 23:36
BMW: E46
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło

#7

Post autor: overbreaker »

maniek21112 pisze: 31 maja 20, 12:42 Jeżeli ta ssąca jest ok to zostaje główna.
Witam.A jak zinterpretowac takie cos.Podłaczylem do listwy manometr i przekrecilem stacyjke.Nabiło jakies 1.8 bara i i w pare min spadło cisnienie do 1 barr.Czy to moze byc tak ze cos nie trzyma w pompie głownej jakis zawor?
Kupie zaslepke zderzka tył M-Pakiet do E46 sedan z 2004 roku.Najlepiej czarną.
Awatar użytkownika
maniek21112
Specjalista
Posty: 10344
Rejestracja: 6 wrz 17, 8:18
BMW: 320d touring M47N 210ps_433nm 328ia sedan M52TUB28
Rok produkcji: 2003
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Świdnica_Wrocław

#8

Post autor: maniek21112 »

Nie wiem, nie sprawdzałem nigdy tak długo na zapłonie.
Diagnostyka INPA ISTA NCS PASOFT uszczelniacze zaworowe n42/46 oględziny Świdnica/Wrocław tel. 782-784-200
328ia mańka i żony ;) cosmosschwarz
540ia black-sapphire metalic
740IL island-green
730I V8 orient-blau
Awatar użytkownika
scghost
Bywalec forum
Posty: 7215
Rejestracja: 11 kwie 15, 22:18
BMW: 320i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow
VIN: CF26066
Lokalizacja: Kraków

#9

Post autor: scghost »

w pompie glownej nie ma regulatora cisnienia, ona po prostu pompuje :)
natomiast regulator cisnienia jest gdziestam dalej na linii
w r6 jest z filtrem paliwa, a w sumie nie wiem jaki masz silnik :lol:
Obrazek
Moja zabawka :)
Moje youtuby -> -=klik=-
Okresy wymian i przeglądów -> >klik<
Flaczek
Bywalec forum
Posty: 300
Rejestracja: 7 paź 18, 22:26
BMW: 328Ci
Rok produkcji: 1999
Państwo: Polska
Województwo: pomorskie
Miasto: Tczew

#10

Post autor: Flaczek »

scghost pisze: 1 cze 20, 11:03 w pompie glownej nie ma regulatora cisnienia, ona po prostu pompuje :)
natomiast regulator cisnienia jest gdziestam dalej na linii
w r6 jest z filtrem paliwa, a w sumie nie wiem jaki masz silnik :lol:
w r6 m54 jest w filtrze, ale w m52 masz na listwie wtryskowej, tak tylko sprecyzuję :D
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”