Oringi zbiorniczka wyrównawczego

Problemy, pytania, porady związane z płynami, klimatyzacją, naprawami, przeglądami, wymianami
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#21

Post autor: MARC »

Super.

Bardzo się cieszę że wymiary pasowały, tym samym zaoszczędziłeś sporo $$$ i dałeś innym osobą możliwość naprawienia tego bez odwiedzania ASO.

Dziękuję że odpisałeś po wymianie. :good:
michalh
Bywalec forum
Posty: 93
Rejestracja: 18 lis 13, 21:41
BMW: 330i
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: Krakow

#22

Post autor: michalh »

Dokładnie, koszt wszystkich nowych oringów 4-5zł więc nawet nie ma sensu szukać alternatyw w sylikonach czy innych wynalazkach. Nie robiłem żadnych zdjęć czy opisów bo nie ma poco, jak ktoś umie sobie samemu zmienić koło to tu też sobie poradzi ;)
piotreek
Bywalec forum
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 12, 23:04
BMW: e46
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRK

#23

Post autor: piotreek »

u mnie wymieniony oring wytrzymał rok i zaczął puszczać :( . Trzeba było wymienić zobaczymy ile teraz wytrzyma.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#24

Post autor: MARC »

Pamiętajcie jeszcze o kolorach o-ringów bo to też ważna kwestia której nie poruszyliśmy w tym temacie.
Goldi90
Bywalec forum
Posty: 20
Rejestracja: 12 wrz 16, 22:57
BMW: 320i 170KM
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: śląskie
Miasto:

#25

Post autor: Goldi90 »

Marc, mógłbyś powiedzieć gdzie znalazleś nr. i wymiary tych oringów?
Potrzebuje również sprawdzić dwa oringi które znajdują sie po rozpieciu tego takiego clipsa, zatrzasku. Jeden oring wiekszy drugi mniejszy.

Z gory dziekuje.
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#26

Post autor: Jan5 »

1,5 miesiąca temu zbiorniczek wyrównawczy zakończył żywot. Kupiłem jakąś podróbę z Krakowa za 90zł (nie polecam). Założyłem ten przewód z odpowietrznikiem na nowy zbiorniczek a tu widzę, że tam jest luz i będzie ciekło. Wymieniłem uszczelkę, cieknie dalej. Kupiłem nowy przewód febi..... cieknie dalej, wymieniłem to badziewie (zbiorniczek z krakowa) na meyle, przewód cieknie dalej. Co jest z tymi częsciami do bmw? Myślałem, że jest jakaś kontrola jakości.

chodzi mi o ten wąż
Obrazek
cieknie z tego małego dopływu do zbiorniczka przy odpowiettzniku
myqel
Posty: 6
Rejestracja: 5 lis 16, 15:43
BMW: e46 330d sedan
Rok produkcji: 2000
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: kraków

#27

Post autor: myqel »

Witajcie, dopisując się do tematu proszę o pomoc w określeniu rozmiarów 2 oringów w e46 330d 2000r.
w realom przewód nr1 a oringi to duży i mały przy zbiorniczku wyrównawczym
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AL91-EUR-04-2000-E46-BMW-330d&diagId=11_2834

dzieki i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#28

Post autor: MARC »

Tak się kończy "zabawa" z zamiennikami.
OE jest bardzo drogi, ale jakościowo lepszy, to samo tyczy się spasowania.
Pisząc kupiłem z Krakowa, co masz na myśli? Z tego co się orientuję to w KR nie ma żadnej fabryki tych części.
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#29

Post autor: Jan5 »

gt bergmann, tak się sklep nazywał. Ten knutek nie dość, że węższy o pół mm to jeszcze w innym miejscu nacięcia na blokade. W dwie osoby trzeba było zapinać ale fakt jest taki, że to Meyle cieknie też na orygnialnym weżu i na tym febi. Te dwa węże mogłem załatwić tym, że na ten badziew z krakowa, trzeba było zapinać to na siłę.
Jan5
Bywalec forum
Posty: 83
Rejestracja: 19 maja 16, 20:05
BMW: 330xi
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: łódzkie
Miasto:

#30

Post autor: Jan5 »

Mam nadal problem z ubywającym płynem chłodniczym. Co mam sprawdzić? W płynie nie ma |co", miałem wyciek z knutka przy odpowietrzniku, który usunąłem. Nie widzę, żadnych wycieków. Jak sprawdzić czy korek nie paruje?
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Układ chłodzenia i ogrzewania”