Opony wielosezonowe i zima
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
A propos wielosezonowych to jestem mile rozczarowany. Kupiłem w zeszłym roku Micheliny CrossClimate 225/45/17. Po przejechaniu 1 zimy i 15 tys km na nich stwierdzam, ze na takie zimy jakie mamy w Polsce to chyba najlepsza alternatywa dla kogoś kto nie chce żonglować zmianą opon co roku. Na suchym ok, na mokrym jeszcze lepsze, a i trochę śniegu im nie straszne.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1064
- Rejestracja: 7 gru 15, 23:09
- BMW: e46 320Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: buuudzi się
zonglowac zmiana opon? nie rozumiem troche, przeciez do przelozenia kol (felgi stalowe kosztuja grosze) nie trzeba niczego, bo lewarek w aucie jest.
a wielosezonowki to z gownolitu chyba robione.
a wielosezonowki to z gownolitu chyba robione.
-
- Bywalec forum
- Posty: 2279
- Rejestracja: 19 lut 13, 10:45
- BMW: 320D M47
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- VIN: KE44253
wg. mnie nie ma czegos takiego jak opona wielosezonowa bo opona letnia nie spelni kryteriow i parametrow dla warunków zimowych .
Ja mam 4 sezon bieżnikowane od zakupu auta i nie narzekam.
Ja mam 4 sezon bieżnikowane od zakupu auta i nie narzekam.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Ile użytkowników tyle opinii ja bym chyba bał się latać na bieznikach jakoś nie mam do nich przekonania .
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Wiesz, w moim rozmiarze 1 dobrej klasy opona kosztuje 450 PLN/szt.Za komplet robi się już prawie 2k, Pomnóż to teraz x2 i wyjdzie fajna kwota. 17 calowe stalówki wyglądają gorzej niż źle dlatego stwierdziłem, że zaryzykuję i kupiłem te micheliny. Nie chce nikogo do niczego namawiać, poprostu wyraziłem opinie o tych oponach. Średnio robię 15kkm rocznie z czego 80% po mieście, a zimy jakie mamy każdy widzi. Śnieg na ulicach w ciągu całej zimy leży może kilka dni, i na takie warunki jak dla mnie ta opona spełnia się w 100%. Swoją drogą poczytaj testy tych opon, możesz się mile zaskoczyć zarówno w porównaniu do stricte zimowych jak i letnich.Kai91 pisze:zonglowac zmiana opon? nie rozumiem troche, przeciez do przelozenia kol (felgi stalowe kosztuja grosze) nie trzeba niczego, bo lewarek w aucie jest.
a wielosezonowki to z gownolitu chyba robione.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1064
- Rejestracja: 7 gru 15, 23:09
- BMW: e46 320Cd+
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: buuudzi się
ja mam na lato 18 (poki co, moze bedzie 19), na zime 17 kupilem styling 44 i wyglada raczej lepiej niz stalowka.Czyzyk pisze:Wiesz, w moim rozmiarze 1 dobrej klasy opona kosztuje 450 PLN/szt.Za komplet robi się już prawie 2k, Pomnóż to teraz x2 i wyjdzie fajna kwota. 17 calowe stalówki wyglądają gorzej niż źle dlatego stwierdziłem, że zaryzykuję i kupiłem te micheliny. Nie chce nikogo do niczego namawiać, poprostu wyraziłem opinie o tych oponach. Średnio robię 15kkm rocznie z czego 80% po mieście, a zimy jakie mamy każdy widzi. Śnieg na ulicach w ciągu całej zimy leży może kilka dni, i na takie warunki jak dla mnie ta opona spełnia się w 100%. Swoją drogą poczytaj testy tych opon, możesz się mile zaskoczyć zarówno w porównaniu do stricte zimowych jak i letnich.Kai91 pisze:zonglowac zmiana opon? nie rozumiem troche, przeciez do przelozenia kol (felgi stalowe kosztuja grosze) nie trzeba niczego, bo lewarek w aucie jest.
a wielosezonowki to z gownolitu chyba robione.
taka opona to nei jest wyjscie, gumy cie trzymaja na drodze i akurat o to trzeba dbac
a to ze lato guma trzyma lepiej w mrozie czy deeszczu (tlyko, ze czesto jak jest mroz to asfalt jedfnak suchy nie jest) to wiadomo, tylko ze trzeba pamietac, ze taka guma musi byc nagrzana zeby lepiej kleila, a jak robisz trasy po miescie krotkie to jej nie dogrzejesz. rob jak cchesz, wiadomo.
nawet glupie biezniki sa lepsze od wielosezonowych, znajomy ma w a6 quattro i to co ta opona robila na mega sniegu bylem naprawde zaskoczony, nie wiem jak na suchym czy deszczu, pewnie gorzej.
-
- Bywalec forum
- Posty: 74
- Rejestracja: 17 wrz 15, 20:17
- BMW: E46 330D Touring
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
- VIN: PA26491
Tutaj się z Tobą nie zgodzę, taka opona to właśnie jak najbardziej alternatywa dla kogoś kto nie lata po zakrętach na limicie. Zgodzę się natomiast, że dobra guma to podstawa i o nie trzeba dbać, ale oprócz dobrych gum które trzymają Cię na drodze trzeba mieć też mózg, żeby z tej drogi nie wyleciecKai91 pisze:
ja mam na lato 18 (poki co, moze bedzie 19), na zime 17 kupilem styling 44 i wyglada raczej lepiej niz stalowka.
taka opona to nei jest wyjscie, gumy cie trzymaja na drodze i akurat o to trzeba dbac
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 21 Odpowiedzi
- 10010 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamusiek
-
- 24 Odpowiedzi
- 5888 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kryst90
-
- 49 Odpowiedzi
- 12154 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 5 Odpowiedzi
- 1894 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: medoff
-
- 5 Odpowiedzi
- 2080 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: matthewdrake
-
- 11 Odpowiedzi
- 6387 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: DonElton
-
- 2 Odpowiedzi
- 2146 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 2 Odpowiedzi
- 2500 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: atos1987
-
- 23 Odpowiedzi
- 7740 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: yampik
-
- 2 Odpowiedzi
- 327 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: marcus330d