Opony typu runflat czy normalne?

Wszystko co związane z ogumieniem i felunkiem
OSA BMW

#11

Post autor: OSA BMW »

Jak RF to z czujnikami a szczegolnie dla mniej doswiadczonych kierowcow. Komfort i to w Pl na RF to dwie sprzecznosci,natomiast dla tych Co jezdza duzo i autostradami ze wzgledow bezpieczenstwa RF uwazam za wlasciwe
dziekan
Bywalec forum
Posty: 72
Rejestracja: 3 sie 11, 22:46
BMW: 330xd
Rok produkcji: 2002
Państwo: Polska
Województwo: dolnośląskie
Miasto: lubin

#12

Post autor: dziekan »

OSA BMW pisze:natomiast dla tych Co jezdza duzo i autostradami ze wzgledow bezpieczenstwa RF uwazam za wlasciwe
nie zgodze sie z kolegą...RF po starciu do ok 4mm bieżnika nadaja sie już tylko na śmietnik.Stają sie głośniejsze i nie trzymaja na deszczu :(
OSA BMW

#13

Post autor: OSA BMW »

Przy 4 mm mozna myslac moze i o zmianie opon,generalnie sa zawsze za i przeciw,ale zlapac kapcia na RF a zwyklej oponie przy wiekszej predkosci kolego z doswiadczenia powiem ze RF , poza tym jak pisalem w PL wybral bym zwykla a zamiast opon sluchal bym radia
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Koła, czyli felgi i opony”