Opinie użytkowników na temat E46 318 M43TUB19
-
- Bywalec forum
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 paź 14, 10:47
- BMW: E46 Copue FL
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: SRC
Witam,
Panowie czy w M43TUB19 panewki i korba to normalna wada fabryczna która prędzej czy później czeka każdego posiadacza tego silnika czy dotyczy to tylko bardzo "skatowanych" jednostek? Proszę o opinie na temat tego silnika. Głownie chodzi mi o awaryjność/trwałość. Osiągi nie są ważne auto ma służyć tylko do bezproblemowego dojazdu do pracy i na zakupy. Z góry dziękuję za pomoc.
Panowie czy w M43TUB19 panewki i korba to normalna wada fabryczna która prędzej czy później czeka każdego posiadacza tego silnika czy dotyczy to tylko bardzo "skatowanych" jednostek? Proszę o opinie na temat tego silnika. Głownie chodzi mi o awaryjność/trwałość. Osiągi nie są ważne auto ma służyć tylko do bezproblemowego dojazdu do pracy i na zakupy. Z góry dziękuję za pomoc.
-
- Przyjaciel forum
- Posty: 3248
- Rejestracja: 8 kwie 12, 0:18
- BMW: E90
- Rok produkcji: 2006
- Państwo: Polska
- Województwo: łódzkie
- Miasto: ŁÓDŹ
Z koleji u mnie jest tak wysuszony że farba na bloku silnika złuszczyła się i odłazi płatami będe musiał pomyśleć i może pomalować a tak jak narazie poza wymianą uszczelki pod głowicą hula jak trzeba osiągami nie powala ale idzie się przyzwyczaić.hackunek pisze:Poza tym że cieknie jak sito (uszczelki, plastiki, złączki) jest na prawdę ok.
przejechane 300 000km
-
- Bywalec forum
- Posty: 352
- Rejestracja: 7 lis 11, 21:12
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Kraków
Mam e46 z tym silnikiem od 2011r i mialem ciagłe problemy. . nigdy w zyciu juz bym go nie kupil. nie dosc ze pali wiecej niz r6 to uszczelke pod glowice wymienialem 2 rAZY. Bole tego silnika to ciagłe wycieki jak niee z pod misy , to z pod głowicy . chodz pojezdzilem na nowej uszczelce, a nie wspomne o problemach z ukladem chlodzenia. te krucce i wogole leje sie z nich ciagle, . podaje przyklad na swoimi silniku ktorym zrobilem prawie 100tys, a o panewkach nie slyszalem. nic sie mi w tym kierunku nie dzieje naszczescie, wszystko mam porobione oprocz uszczeli pod misa . delikatnie tam przecieka wiec nie rusza,m
Jeżdżę tym motorem już 3 rok i mimo, że zmagam się z błędem mieszanki, to złego słowa nie powiem, bo auto jeździ, pali w normie. Spróbuj mieć podobny błąd w N42, to sobie pojeździsz do mechanika i z powrotem...
W 15 letnim samochodzie, nawet BMW, uszczelka czy króciec ma prawo puścić. Potwierdzam - króciec chłodziwa z tyłu silnika puszczał płyn, ale wymieniłem go ponad rok temu i do tej pory sucho. Również z uszczelki misy ciekł mi olej - wymieniłem miesiąc temu i susza jak na pustyni. Jak ktoś nie potrafi wymienić porządnie, to będzie uszczelkę wymieniał nawet 5x, nic nie poradzisz. Zdarzają się awarie pompy wody, ale są to przypadki, gdzie pompa siedzi tam od nowości, więc wybacz ale przy 15-16 latach ma prawo odmówić pracy. Pękają zbiorniczki wyrównawcze chłodziwa i to też uznaję za normalne, bo materiał się starzeje, gumy parcieją. O panewkach tylko czytałem. Prędzej podpowiem, że w M43 lubią stukać popychacze. Czego koszt naprawy nie będzie specjalnie duży. Często zdarza się też lewe powietrze w dolocie, ale jak już wspomniałem - guma się starzeje i pęka.
Natomiast jeśli te wszystkie typowe bolączki wyeliminujesz, to cieszysz się bezawaryjną i tanią eksploatacją auta.
Przebiegu mam aktualnie coś koło 230 tyś. i leje full syntetyka 5W40 Liqui Moly, wcześniej Millers. Auto bez gazu.
W 15 letnim samochodzie, nawet BMW, uszczelka czy króciec ma prawo puścić. Potwierdzam - króciec chłodziwa z tyłu silnika puszczał płyn, ale wymieniłem go ponad rok temu i do tej pory sucho. Również z uszczelki misy ciekł mi olej - wymieniłem miesiąc temu i susza jak na pustyni. Jak ktoś nie potrafi wymienić porządnie, to będzie uszczelkę wymieniał nawet 5x, nic nie poradzisz. Zdarzają się awarie pompy wody, ale są to przypadki, gdzie pompa siedzi tam od nowości, więc wybacz ale przy 15-16 latach ma prawo odmówić pracy. Pękają zbiorniczki wyrównawcze chłodziwa i to też uznaję za normalne, bo materiał się starzeje, gumy parcieją. O panewkach tylko czytałem. Prędzej podpowiem, że w M43 lubią stukać popychacze. Czego koszt naprawy nie będzie specjalnie duży. Często zdarza się też lewe powietrze w dolocie, ale jak już wspomniałem - guma się starzeje i pęka.
Natomiast jeśli te wszystkie typowe bolączki wyeliminujesz, to cieszysz się bezawaryjną i tanią eksploatacją auta.
Przebiegu mam aktualnie coś koło 230 tyś. i leje full syntetyka 5W40 Liqui Moly, wcześniej Millers. Auto bez gazu.
- gczarkowski1
- Bywalec forum
- Posty: 261
- Rejestracja: 29 sie 10, 11:34
- BMW: e46-1,9m43-LPG SEDAN e46-1,9m43-LPG KOMBI
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: mazowieckie
- Miasto: Teresin
M43 przebieg 370 osobiście 170 na lpg niemal jak wół roboczy zero problemów trochę powolny ale gdzie teraz się spieszyć
-
- Bywalec forum
- Posty: 567
- Rejestracja: 10 paź 14, 15:35
- BMW: E46 318i
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: opolskie
- Miasto: Opole
- VIN: JJ08404
Auto mam od roku przebieg 156 tys zgadzam sie, że płyn chłodniczy lubi gdzieś puścić, też już wymieniałem króciec z tyłu silnika oraz uszczelke termostatu. Teraz mi cieknie olej. ALe tak jak pisali inni auto ma swoje lata i wszystkie uszczelki plastiki itd to sie zuzywa i to normalne. spalanie 8,5 w mieście (w trasie 900 km zszedłem do 6,7 l/100) w lato to chyba nie jak r6? mocy nie ma za duzo ale to przeciez maly silniczek i do zwykłego jezdzenia starczy zalezy też wszystko od kondycji silnika kto jak wcześniej jeździł
-
- Bywalec forum
- Posty: 18
- Rejestracja: 8 sie 10, 22:57
- BMW: coupe m43
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto:
Ja mam już drugie e46 z tym motorem wcześniej sedan teraz qp , strasznie chciałem kupić qp r6 ale nie trafiłem nic rozsądnego a nie szukałem "igły" . Sedana miałem 3 lata i z motorem nic poważnego sie nie działo a naprawdę go nie oszczędzałem (sama pb) . Teraz mam lpg i jestem naprawdę zadowolony od kupna jakieś 2 miesiące zrobiłem 4tkm i jest ok . Fakt że to już dość wiekowe samochody i usterki typu wyciek oleju płynu itp wydają mi się całkiem normalne , tak że jak trawisz na w miarę "normalną" sztukę nic nie powinno się dziać ..
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 11 Odpowiedzi
- 40542 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 0 Odpowiedzi
- 1286 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: MagikE46
-
- 2 Odpowiedzi
- 1790 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Robson253
-
- 1 Odpowiedzi
- 1110 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 3 Odpowiedzi
- 3707 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Adaśko
-
- 7 Odpowiedzi
- 1250 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 13 Odpowiedzi
- 2597 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dzidek90
-
- 3 Odpowiedzi
- 1880 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: K0J0T
-
- 8 Odpowiedzi
- 7151 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cruzier