Opinia subwoofer Blaupunkt gts power 6902 a
-
- Bywalec forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 15 gru 09, 15:06
- BMW: e46 330d
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: BYDGOSZCZ
28.11.2013r postanowiłem zamontować w swoim BMW e46 2003r sedan, subwoofer Blaupunkt gts power 6902 a.
Wiem, że mało jest opinii na ten temat bo sam nie dawno szukałem alternatywy dla swojego auta, które jest zaopatrzone w podstawowy system audio tzw. BMW Biznes CD praktycznie nie posiadający Basu. Chcąc zachować oryginalność audio szukałem możliwości podbicia basów, jednakże tak aby nie było zauważalnych żadnych zmian wizualnych w aucie. Znalazłem ww. subwoofer, który dosłownie pod względem rozmiarów (57cm x 16,5cm waga ok. 12kg) jest dedykowany dla powyższego modelu auta. Nic nie trzeba przerabiać, docinać itp. Po prostu montujemy go w koło zapasowe podłączając do akumulatora, głośników w półce przykrywamy podłogą i gotowe. Na koniec trzeba go wysterować wg swojego słuchu. Subwoofer nie posiada pilota do podbijania sygnału więc nie ma kabli w kabinie auta. Sterowanie basem robimy w radiu i naprawdę wystarcza. Podczas regulacji głośność radia nastawiamy tak jak zazwyczaj słuchamy i do tej głośności ustawiamy potencjometry w subwooferze. Jeżeli zdarzy nam się podgłosić jakiś utwór i stwierdzimy, że bas jest zbyt mocny, mamy do tego sterownie w radiu – nic prostszego. W zestawie jest dołączone okablowanie, można również dostarczyć sygnał bezprzewodowo do subwoofera jednakże oryginalne radio BMW nie posiada takiej opcji. Jedynym mankamentem tego zestawu jest brak koła zapasowego, trzeba posiadać tzw. zestaw naprawczy (koszt ok. 30zł) lub wykupić ubezpieczenie w przypadku przebicia opon (koszt ok. 20zł/rok). Wiadomo, że w BMW sedan bagażnik jest dość dobrze odseparowany od kabiny ale ten subwoofer spokojnie swoim brzmieniem wchodzi do kabiny tylko trzeba podłożyć gdzieniegdzie gumy żeby podczas rezonansu nie brzęczał bagażnik czy tablica rej. Na szczęście podczas średniej głośności odsłuchu na zewnątrz nie wydostaje się dźwięk typu łup łup co dla mnie jest trochę obciachowe. Podczas szukania „basu” do auta brałem pod uwagę subwoofery pod siedzenie (ale kable, i drżenia fotela), do bagażnika (ale zabiera część ładunkową i widać go) więc zapadła decyzja w koło zapasowe. Jest jeszcze subwoofer w koło marki Pionier, ale kosztuje o 250zł więcej, ma pilota na kablu który mi by przeszkadzał, jest w obudowie plastikowej co wydaje mi się słabym rozwiązaniem, ma zamontowane wewnątrz komory dwa głośniki 10cio centymetrowe, ma gorsze pasmo przenoszenia i tak jak powiedział mi znawca tematu car audio nie ma możliwości żeby 2x10cm lepiej grało niż 2x 6x9cali bo takie woofery są zamontowane w Blaupunkcie. Jedyny plus za Pionierem jest to, że mieści się w kolo zapasowe bez wyjmowania go lecz felga nie może być mniejsza niż 14cali, ale znowu do BMW e46 nie bardzo pasuje bo ma za mały otwór montażowy i nie wejdzie do samej podłogi. Blaupunkt kosztuje 500zł z przesyłką, kupowałem na Allegro.
Wiem, że mało jest opinii na ten temat bo sam nie dawno szukałem alternatywy dla swojego auta, które jest zaopatrzone w podstawowy system audio tzw. BMW Biznes CD praktycznie nie posiadający Basu. Chcąc zachować oryginalność audio szukałem możliwości podbicia basów, jednakże tak aby nie było zauważalnych żadnych zmian wizualnych w aucie. Znalazłem ww. subwoofer, który dosłownie pod względem rozmiarów (57cm x 16,5cm waga ok. 12kg) jest dedykowany dla powyższego modelu auta. Nic nie trzeba przerabiać, docinać itp. Po prostu montujemy go w koło zapasowe podłączając do akumulatora, głośników w półce przykrywamy podłogą i gotowe. Na koniec trzeba go wysterować wg swojego słuchu. Subwoofer nie posiada pilota do podbijania sygnału więc nie ma kabli w kabinie auta. Sterowanie basem robimy w radiu i naprawdę wystarcza. Podczas regulacji głośność radia nastawiamy tak jak zazwyczaj słuchamy i do tej głośności ustawiamy potencjometry w subwooferze. Jeżeli zdarzy nam się podgłosić jakiś utwór i stwierdzimy, że bas jest zbyt mocny, mamy do tego sterownie w radiu – nic prostszego. W zestawie jest dołączone okablowanie, można również dostarczyć sygnał bezprzewodowo do subwoofera jednakże oryginalne radio BMW nie posiada takiej opcji. Jedynym mankamentem tego zestawu jest brak koła zapasowego, trzeba posiadać tzw. zestaw naprawczy (koszt ok. 30zł) lub wykupić ubezpieczenie w przypadku przebicia opon (koszt ok. 20zł/rok). Wiadomo, że w BMW sedan bagażnik jest dość dobrze odseparowany od kabiny ale ten subwoofer spokojnie swoim brzmieniem wchodzi do kabiny tylko trzeba podłożyć gdzieniegdzie gumy żeby podczas rezonansu nie brzęczał bagażnik czy tablica rej. Na szczęście podczas średniej głośności odsłuchu na zewnątrz nie wydostaje się dźwięk typu łup łup co dla mnie jest trochę obciachowe. Podczas szukania „basu” do auta brałem pod uwagę subwoofery pod siedzenie (ale kable, i drżenia fotela), do bagażnika (ale zabiera część ładunkową i widać go) więc zapadła decyzja w koło zapasowe. Jest jeszcze subwoofer w koło marki Pionier, ale kosztuje o 250zł więcej, ma pilota na kablu który mi by przeszkadzał, jest w obudowie plastikowej co wydaje mi się słabym rozwiązaniem, ma zamontowane wewnątrz komory dwa głośniki 10cio centymetrowe, ma gorsze pasmo przenoszenia i tak jak powiedział mi znawca tematu car audio nie ma możliwości żeby 2x10cm lepiej grało niż 2x 6x9cali bo takie woofery są zamontowane w Blaupunkcie. Jedyny plus za Pionierem jest to, że mieści się w kolo zapasowe bez wyjmowania go lecz felga nie może być mniejsza niż 14cali, ale znowu do BMW e46 nie bardzo pasuje bo ma za mały otwór montażowy i nie wejdzie do samej podłogi. Blaupunkt kosztuje 500zł z przesyłką, kupowałem na Allegro.
-
- Bywalec forum
- Posty: 1025
- Rejestracja: 15 gru 10, 16:25
- BMW: Volvo S60 2.5T AWD
- Rok produkcji: 2007
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Zabrze
- Lokalizacja: Dzielnica mordów i gwałtów ...
jak tam czytam to nie ma zle jesli ktoś chce podbić niskie tony , a wyjscie RCA mozesz dorobić w radiu za grosze u elektronika
Było E46 320d M47 Cobra 11 :cry:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
Jest Volvo S60 2.5T AWD 260km 419nm :twisted:
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 5 Odpowiedzi
- 1732 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Beta46
-
- 0 Odpowiedzi
- 5646 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Miłosz
-
- 2 Odpowiedzi
- 726 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: spinecki
-
- 0 Odpowiedzi
- 550 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: czechux
-
- 2 Odpowiedzi
- 1234 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Palec11
-
- 2 Odpowiedzi
- 1337 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: neQmeister
-
- 12 Odpowiedzi
- 8191 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: zibi_j1
-
- 2 Odpowiedzi
- 1464 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: cezary1808
-
- 1 Odpowiedzi
- 1317 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: skrzysieks