Ogrzewanie tylnej szyby bmw e 46 323 ci coupe 2000 rok
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Witam wszystkich serdecznie jak w tytule urodził się taki oto problem , otóż szyba tylna umarła co sprawdziłem i jakie są objawy ?
No więc co jest bardzo ciekawe :1 nie podświetla się przycisk na konsoli podgrzewania szyby i lusterek ,żadnej reakcji . Sprawdziliśmy bezpieczniki i napięcie na nich wszystko ok, następnie szyba tylna pod podanym napięciem działa prawidłowo nie są uszkodzone nitki , sprawdziliśmy również przewody pod tapicerką prawego C-pilara (znajduje się tzw. wave trap 1)do którego dochodzi prąd z przekaźnika, a ten "dostarcza" go do nitek w szybie wszystko bez zastrzeżeń następnym krokiem był przekaźnik ogrzewania szyby umiejscowiony na błotniku oraz przewody no i tu ciekawostka po rozebraniu go zwarliśmy sam przekaźnik i szyba zaczęła od bierać napięcie zaczęła grzać ,problemem są dwa przewody sterujące samym przekaźnikiem niebieski i brązowo niebieski objaw brak napięcia na cewkę przekaźnika sprawdziliśmy jeszcze sam moduł komfortu ponieważ on częściowo steruje również ogrzewaniem tylko nie wiem które obszary w module są za to odpowiedzialne i tu nasza wiedza się kończy .Prosimy o jakiekolwiek sugestie lub schematy elektryczne samego modułu lub tylnej szyby lu jakie kol-wiek podpowiedzi w tym temacie co jeszcze mogło się zepsuć .Objawy :Brak napięcia na przewodach sterujących przekaźnikiem (kolor przewodów niebieski i brązowo niebieski) , brak podświetlania się przycisku włączania ogrzewania .....
Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
No więc co jest bardzo ciekawe :1 nie podświetla się przycisk na konsoli podgrzewania szyby i lusterek ,żadnej reakcji . Sprawdziliśmy bezpieczniki i napięcie na nich wszystko ok, następnie szyba tylna pod podanym napięciem działa prawidłowo nie są uszkodzone nitki , sprawdziliśmy również przewody pod tapicerką prawego C-pilara (znajduje się tzw. wave trap 1)do którego dochodzi prąd z przekaźnika, a ten "dostarcza" go do nitek w szybie wszystko bez zastrzeżeń następnym krokiem był przekaźnik ogrzewania szyby umiejscowiony na błotniku oraz przewody no i tu ciekawostka po rozebraniu go zwarliśmy sam przekaźnik i szyba zaczęła od bierać napięcie zaczęła grzać ,problemem są dwa przewody sterujące samym przekaźnikiem niebieski i brązowo niebieski objaw brak napięcia na cewkę przekaźnika sprawdziliśmy jeszcze sam moduł komfortu ponieważ on częściowo steruje również ogrzewaniem tylko nie wiem które obszary w module są za to odpowiedzialne i tu nasza wiedza się kończy .Prosimy o jakiekolwiek sugestie lub schematy elektryczne samego modułu lub tylnej szyby lu jakie kol-wiek podpowiedzi w tym temacie co jeszcze mogło się zepsuć .Objawy :Brak napięcia na przewodach sterujących przekaźnikiem (kolor przewodów niebieski i brązowo niebieski) , brak podświetlania się przycisku włączania ogrzewania .....
Z góry dziękuje za wszelką pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
Ostatnio zmieniony 24 paź 10, 21:58 przez elrobertos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Mam takową książkę owszem są schematy natomiast nie ma w niej tych potrzebnych czyli szyba tylna lub moduł komfortu ale dziękuje za podpowiedz
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
Moge sprawdzic schemat w autodacie ale dopiero we wtorek (mam ją w pracy, a jutro jak wiesz Bank Holiday)
napisz czy masz pełny climatronik czy sterowanie ręczne
napisz czy masz pełny climatronik czy sterowanie ręczne
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Hej Greg byłbym wdzięczny za jakikolwiek schemat lub podpowiedz gdzie szukać przyczyny w aucie jest pełny climatronic pozdrawiam i dziękuję za pomoc
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Panowie ciągle potrzebna pomoc więc jeśli ktoś ma jakieś pomysły sugestie co sprawdzić bardzo proszę .....być może jest więcej przekaźników które można by było odszukać i zbadać a są odpowiedzialne za ogrzewanie szyby tylnej no i jeszcze moduł komfortu czy szukać tam przyczyny ? (sam moduł wyciągałem natomiast
nie mam pojęcia które rejony są odpowiedzialne za co )Pozdrawiam
nie mam pojęcia które rejony są odpowiedzialne za co )Pozdrawiam
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Żadnych pomysłów??????
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Dzięki Sirek za słowa otuchy hehehh no cóż będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi lub schematy dotyczącej tylnej szyby jak instalacja się rozwija no i moduł komfortu czy może coś tam nie trybi jak trzeba. Autko to BMW E46 323 ci coupe pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi problem w dalszym ciągu jest otwarty i czeka na sugestie
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silniki kola cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto już się nie skusze.
Śmigło na masce to Bety znak,
Pruje powietrze jak wolny ptak.
Czy lat dwadzieścia,osiem czy dwa,
To tylni napęd to cudo pcha.
I tu ukryty jest urok cały,
Nie raz nie dwa opony pękały.
Lecz najważniejsze jest serce w Beemie,
Motor pod maska jak dziki zwierz drzemie.
Gdy go obudzisz i dasz mu jeść,
Przez cale życie będzie Cie wieźć.
Zdradzi dziewczyna,przyjaciel i zona,
Ale na pewno nie będzie to ona
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silniki kola cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto już się nie skusze.
Śmigło na masce to Bety znak,
Pruje powietrze jak wolny ptak.
Czy lat dwadzieścia,osiem czy dwa,
To tylni napęd to cudo pcha.
I tu ukryty jest urok cały,
Nie raz nie dwa opony pękały.
Lecz najważniejsze jest serce w Beemie,
Motor pod maska jak dziki zwierz drzemie.
Gdy go obudzisz i dasz mu jeść,
Przez cale życie będzie Cie wieźć.
Zdradzi dziewczyna,przyjaciel i zona,
Ale na pewno nie będzie to ona
- Greg 318
- Bywalec forum
- Posty: 310
- Rejestracja: 5 kwie 09, 10:09
- BMW: e46/318 e30/1987r
- Rok produkcji: 2001
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: Cork
elrobertos pisze:
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silniki kola cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto już się nie skusze.
Śmigło na masce to Bety znak,
Pruje powietrze jak wolny ptak.
Czy lat dwadzieścia,osiem czy dwa,
To tylni napęd to cudo pcha.
I tu ukryty jest urok cały,
Nie raz nie dwa opony pękały.
Lecz najważniejsze jest serce w Beemie,
Motor pod maska jak dziki zwierz drzemie.
Gdy go obudzisz i dasz mu jeść,
Przez cale życie będzie Cie wieźć.
Zdradzi dziewczyna,przyjaciel i zona,
Ale na pewno nie będzie to ona
znalazłem tyle na temat sterowania przekaznika:
styk 8 przekazniaka przewod bl-sw idzie do ac control modul na styk a3 ( na schemacie ac na tym styku a3 jest kolor bl br ale idzie do przekaznika-- moze gdzies łączy sie po drodze ?)
styk 4 przekaznika to bl przewód idzie (wg autodata 2010) z bezpiecznika F 28 5 A (ale wg tolerance data ten przewód idzie do Ecu)
osobiscie nie ufam tolerance data ponieważ znalazlem w paru schematach bledy .
kolory to bl- blu br- braun sw-black
moze na cos Ci sie to przyda
jak co to moge podac nr tel mam vodafone - ie
powodzenia
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Dzięki wielkie Greg za te dane będę dziś Jeszce dłubał posprawdzam Jeszce raz wszystkie styki i przewody może coś znajdę a jak nie to trzeba będzie umówić się na wizytę u dobrego elektromechanika samochodowego pozdrawiam no i oczywiście jeśli ktoś ma jakiekolwiek sugestię lub schematy elektr chętnie skorzystam
-
- Bywalec forum
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 10, 17:52
- BMW: BMW e46 cupe 323 ci
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: ireland
- Województwo: ---
- Miasto: Dublin
Witam jeszcze raz chyba bez wizyty u elektromechanika się nie obędzie bo tak jak pisałem znalazłem usterkę natomiast nie wiem gdzie szukać przyczyny pozdrawiam i dziękuje za pomoc
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 6 Odpowiedzi
- 399 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: kosteg
-
- 2 Odpowiedzi
- 3265 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: GUMMISS
-
- 2 Odpowiedzi
- 2268 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: adamero169
-
- 1 Odpowiedzi
- 2118 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Grzechu
-
- 4 Odpowiedzi
- 4482 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Blacka
-
- 2 Odpowiedzi
- 6691 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: PepsonSMG
-
- 2 Odpowiedzi
- 1434 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maciejus-M1
-
- 3 Odpowiedzi
- 1279 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scghost
-
- 4 Odpowiedzi
- 3150 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: jaro239011
-
- 6 Odpowiedzi
- 2119 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112