- syczenie przez 1-2sec po zgaszeniu silnika,
- dziwne jakby buczenie z okolic prawej strony silnika, w okolicach bagnetu, alternatora itp (nie za głośne, ale po otworzeniu maski daje się w oznaki),
- delikatne dławienie w początkowej fazie obrotów, tzn pracuje sobie na jałowym i gdy dodaje gwałtownie gazu słychać taki typowy dźwięk jak przy nieszczelnym układzie,
- w inpie błędów brak, jednak na odczytach przy wskazaniu load mg/As/Zyl widnieje wykrzyknik z wartością 225.00 mimo, że skala to 0-7

Takie objawy zaobserwowałem, teraz pytanie do was. Czy to są typowe objawy uszkodzenia odmy lub disa ? Ewentualnie w jaki sposób rozpoznać czy to odma czy disa?
Oczywiście biorę również pod uwagę nieszczelność układu. Puki co sprawdziłem tylko dolot i filtr powietrza a to dlatego, że zapewne aby sprawdzić dobrze cały układ to trzeba rozebrać trochę rzeczy?