odczytanie błędów- początkujący
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
No jak pisał Roki, bez oględzin nie da się sprawdzić stanu auta Ala same napinacze mogę się odpalić przy delikatnej kolizji. Opornik z diodą prostowniczą. Nie wiem jaka kombinacja ma być, chodzi o to że sprawny napinacz przepuszcza przez siebie prąd w jedną stronę, a w drugą przepuszcza z pewnym oporem. Nie wiem czy warto kombinować, bo to jednak ma zabezpieczać życie, na allegro są napinacze w cenie od 50 do 100 + przesyłka, nie aż tak tragicznie, a można mieć kogoś na sumieniu.... Na początek sprawdź połączenia, może na prawdę są jedynie wtyczki wyszarpane
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
Diodę z opornikiem to można wlutować zamiast maty pasażera, ale jeżeli chodzi o napinacz to moim zdaniem nie ma co kombinować. Chyba, że i tak się nie zapina pasów podczas jazdy...
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
-
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 8 mar 13, 11:02
- BMW: E46 1,9 benz.
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Strzelce Krajeńskie
Pasy oczywiście zapinam, ale uważam to za zbędne ustrojstwo - w poprzednich autach tego nie miałem i było ok. Oczywiście sprawdziłem je i są wystrzelone, więc wydaje mi się, że to tylko komplikuje życie. Wole wlutować co trzeba i mieć spokój niż później mają mi strzelać np przy gwałtownym hamowaniu...
- Maniek
- Bywalec forum
- Posty: 2406
- Rejestracja: 17 sie 10, 12:22
- BMW: M57N
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto:
- VIN: PK14005
- Lokalizacja: celu do zlikwidowania
No to lutuj. Tylko wstaw relację z zabiegu i daj znać o efektach, chętnie dowiem się czegoś nowego.
Aha, przy ewentualnej odsprzedaży auta nie zapomnij nabywcę poinformować o takim "modzie".
Aha, przy ewentualnej odsprzedaży auta nie zapomnij nabywcę poinformować o takim "modzie".
Ogień na tłoki !
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
OCEŃ MOJE BMW
Pojemność dwa litry,
Od ziemi trzy zero na luzie w górę,
Od olejowej miski.
How hard can it be ?
- MARC
- Administrator
- Posty: 5472
- Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
- BMW: Search
- Rok produkcji: 2004
- Państwo: Polska
- Województwo: małopolskie
- Miasto: KRAKOW
- Lokalizacja: KRAKÓW
Życzę powodzenia przy kolizji...Azarah pisze:Pasy oczywiście zapinam, ale uważam to za zbędne ustrojstwo - w poprzednich autach tego nie miałem i było ok. Oczywiście sprawdziłem je i są wystrzelone, więc wydaje mi się, że to tylko komplikuje życie. Wole wlutować co trzeba i mieć spokój niż później mają mi strzelać np przy gwałtownym hamowaniu...
- GUMMISS
- Przyjaciel forum
- Posty: 4029
- Rejestracja: 8 wrz 10, 18:56
- BMW: 318i Touring
- Rok produkcji: 2003
- Państwo: Polska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Miasto: brodnica
- Lokalizacja: Kawki
- Płeć:
Przeszukałem sieć i znalazłem tyle info o rezystancji co w tym temacie. Ktoś zaprojektował samochód i stwierdził że napinacz jest potrzebny. Odpowiadają one za prawidłowe ułożenie pasażerów na fotelach w trakcie kolizji i przytrzymanie ich na miejscu. Jeśli nie będą sprawne to może się okazać że przy poważnym wypadku nie dostaniesz odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu, albo będziesz musiał bulić z własnej kieszeni za obrażenia innych jeśli biegły stwierdzi przy oględzinach pojazdu że jest coś kombinowane i mogło się przyczynić do poważniejszych skutków wypadku.Proponuję Ci zostawić tak jak jest z palącą się kontrolką, albo zainwestować te sto parę złotych w sprawne używki. Ja miałem kolizję i żaden sensor nie odpalił ani poduszek, ani napinaczy....
Bo Możemy Więcej...
L W G
L W G
-
- Bywalec forum
- Posty: 59
- Rejestracja: 8 mar 13, 11:02
- BMW: E46 1,9 benz.
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Strzelce Krajeńskie
Nie chce później inwestować np co 3 miesiące te sto parę złoty jak mają wystrzeliwać same z siebie (np. przy hamowaniu). Wcześniej miałem astre g i tam takiego czegoś nie było, więc da się i żyć bez tego, aczkolwiek na pewno poprawia to bezpieczeństwo. Chyba zakupie taki komplecik, ale jeżeli faktycznie któryś mi wystrzeli, to już nie będę tego zmieniać tylko zastosuje opornik....
-
- Bywalec forum
- Posty: 27
- Rejestracja: 1 gru 12, 8:48
- BMW: e46 320i sedan
- Rok produkcji: 1998
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Jastrzębie Zdrój
Same bez kolizji na pewno nie wystrzelą chyba, że masz coś pomieszane w samochodzie. Kup napinacze a nie kombinuj z opornikami jak ci życie miłe.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność
-
- 2 Odpowiedzi
- 1458 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: scrolltheworld
-
- 3 Odpowiedzi
- 9253 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: spinecki
-
- 1 Odpowiedzi
- 1221 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Maniek
-
- 37 Odpowiedzi
- 9381 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: dworak26
-
- 2 Odpowiedzi
- 1473 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Dobrym
-
- 5 Odpowiedzi
- 1799 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: merwi
-
- 4 Odpowiedzi
- 4427 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: ptu
-
- 1 Odpowiedzi
- 1000 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112
-
- 8 Odpowiedzi
- 1791 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: Krucha97
-
- 1 Odpowiedzi
- 1751 Odsłony
-
Ostatnia aktywność autor: maniek21112