Odchylenie mieszanki e46 330i 231 km

Attorney007
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 16, 0:19
BMW: e46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
VIN: u11962

#1

Post autor: Attorney007 »

Witam. Mam problem z moim e46, mianowicie mam dość wysokie spalanie ok 17l/100km, wywala check silnika po 40 minutach jazdy, samochód zdaje się być nieco słaby w przyśpieszaniu. Po podpięciu INPY wywala nastepujące kody błędów(w kolejości występowania):227, 228, 191, 203, 242, 243, 241. A i dodam jeszcze, że byłem u mechanika i został wymieniony czujnik wałka rozrządu od strony wydechowej (na FEBI). W sumie zamiennik to nie OEM także informuję.
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#2

Post autor: MARC »

17 to tez realne spalanie dla 3.0 ale tylko przy baaaardzo ostrej jeździe.
Sprawdz sondy czy pracuja prawidlowo.
Czyjnik ktory wymieniles moze nie dzialac tak jak powinien. Takie juz uroki zamiennikow.
Podepnij pod kompa i sprawdz na live data sondy.
Attorney007
Posty: 2
Rejestracja: 29 lut 16, 0:19
BMW: e46 330i
Rok produkcji: 2001
Państwo: Polska
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
VIN: u11962

#3

Post autor: Attorney007 »

Dzięki bardzo za podpowiedź tak zrobię.

EDIT

Sprawdziłem że sonda za katem ma 17% grzania a po jakimś dłuższym czasie 99% także sądzę ze raczej jest uszkodzona. Nie wiem czy to by była przyczyna aż 7 błędów ?
Awatar użytkownika
MARC
Administrator
Posty: 5472
Rejestracja: 12 lip 11, 15:25
BMW: Search
Rok produkcji: 2004
Państwo: Polska
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKOW
Lokalizacja: KRAKÓW

#4

Post autor: MARC »

Pierwsza sprawa to:

* edytujemy posty, nie piszemy jednego pod drugim.

Druga sprawa, to sam zakres pracy grzałki to nie cała sonda.
Równie ważny jest parametr mówiący nam o napięciu V sondy.
Napisz odpowiedź
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatnia aktywność

Wróć do „Benzyna”