Odbojnik ociera się o wachacz?
Regulamin forum
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
Zanim coś napiszesz, zapoznaj się z krótkim regulaminem działu nadwozie.
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
- BMW: E46 328
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Wschowa
Panowie jest problem. Ostatnio zakładałem temat odnoście stukow od strony kierowcy, to jeszcze raz ja. Mianowicie podejrzewam że nie są to stuki z przodu lecz z tyłu. Tył od kierowcy, diagnosta stwierdził brak luzow na tulejach. Jedyna widoczna rzecz to opona ocierajaca się o nadkole. Negatyw jest zrobiony. Przed zimą wszystko okej. Lecz po zimie zakładam felgi 18 i z jednej strony trze. Wydarzenie juz miało miejsce, wymienione zostały tuleje pływające i było ok. Do teraz.. Gdy auto było na podnośniku zauważyłem otarty odbojnik górny od sprężyny tylny wachacz... Co może być przyczyną że się ociera. Nie mam już sił. Dzięki
-
- Bywalec forum
- Posty: 16
- Rejestracja: 6 mar 19, 16:06
- BMW: E46 328
- Rok produkcji: 1999
- Państwo: Polska
- Województwo: lubuskie
- Miasto: Wschowa
która stroną bardziej siedzi. Chodzi o to że coś z tyłu stuka lub puka jak kto woli. Diagnosta sprawdzał i mówił że tuleje wszystkie ok. Jak idzie sprawdzić czy tuleja pływająca jest wybita
- tomx
- Bywalec forum
- Posty: 274
- Rejestracja: 15 paź 18, 8:22
- BMW: E46
- Rok produkcji: 2000
- Państwo: Polska
- Województwo: śląskie
- Miasto: Gliwice
Jeśli na szarpakach nie wyszło że tylna tuleja jest zerwana i ma luzy, to znaczy że nie ma luzów i jest okej. Samemu ciężko wygenerować takie siły jak tam są, ale możesz spróbować wjechać autem na kanał, wziąć długie ramie typu metalową rurę czy coś i opierając się o inne elementy popatrzeć która tuleja jest wybita i generuje hałas.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Odsłony
- Ostatnia aktywność